Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7830
View
100
Reply

Keindahan Wajah Sajat Bertudung Dalam TikTok Bersama Aliff Syukri Dipuji Netizen

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-4-2020 09:25 AM | Show all posts |Read mode





"Masih bergerak ke sana ke sini"



Ucapan oleh Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin ini popular selepas tular sebuah video yang menjadikan ucapan tersebut sebagai lagu rap yang rancak.


Pelbagai parodi dan video jenaka dibuat rakyat dengan menggunakan lagu tersebut. Turut tidak terlepas, Datuk Seri Aliff Syukri dan Sajat membuat video TikTok berlatarkan muzik lagu rap itu.













Sajat menari curi perhatian netizen


Apa yang menarik perhatian netizen tentang video ini bukanlah lagu yang lucu, ianya adalah tarian shuffle Sajat sambil membasuh kereta yang dilihat begitu melucukan.




  



Malah, rata-rata netizen tidak menyedari individu yang memakai tudung tersebut ialah Sajat. Video yang mendapat 350,000 tontonan ini turut mendapat komen netizen.


"Laaaa sajat ke?"






"Jangan cari kebencian netizen"





Turut tidak terlepas, ada yang memuji kecantikan Sajat memakai hijab.







Apa-apapun, jaga kesihatan anda! - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-4-2020 09:30 AM | Show all posts
toklip ni nyongket jer kojenya time pkp
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Please stop bukak thread pasal dua ekor ni..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:36 AM | Show all posts
dua org nie ngam sangat jadik laki bini.. hahahahaa.

apehal sajat tudung labuh, pakai legging. yg netz pun cuba xyah nak puji2..kejap kecam kejap puji. mana la org tu tak naik lemak..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:38 AM | Show all posts
Leh x jgn bukak thread pasal ungka ni.
Buat bodo je
Bg die perhatian buat ape
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
woi kemain merayau tok lip ni. amboi mmg sejenis takleh duk diam2 kt rumah btol
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana blh bgerak ke sana ke sini trobek bila ko bt guna lagu remix pkp.
Bebal DTL dgn Mat jad ni ok
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Bongok yg siap puji cantik tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:45 AM | Show all posts
Malaysia dont need this...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:46 AM | Show all posts
Dengan musibah covid ni masih nak buat macam ni lagi.

Sudah2 lah tu dato dan abam jat
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Ditegor kang ugut nak bunuh diri. Bengap
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
ko kawen dengan sajat je la tok lip.. kesana kesini sajat jugak yg dicari

lega jadi tinshid. lapang dh kpala otak dia dr nak ngadap perangai tok laki sewel gini
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:13 AM | Show all posts
agak nyer kalau kena covid-19 baru nak insaf kot beruk 2 ekor ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:14 AM | Show all posts
Aku baca tajuk pun panas.. Apa yang indahnya?? Serupa bibik dressing pun..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
fadz84 replied at 15-4-2020 09:34 AM
Please stop bukak thread pasal dua ekor ni..

Betul.
Yang buat video bodoh.
Yang bukak topik2 pasal bodoh2 ni pun lagi bangang sebab bagi publisiti murahan kat diorg
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Korang ni PKP ke tak sebenarnye hah?! Mengundang carutan betulla belut ngn sejat ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
sepadan la dua ungke ni,  kahwin cepat, tak ada membiak keturunan dua ekor ni.. meluat giler
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:20 AM | Show all posts
elok sangat kalau jd menantu bonda..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Khadeeja07 replied at 15-4-2020 10:20 AM
elok sangat kalau jd menantu bonda..

Mana tau bole jadi menantu kesayangan..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:01 AM | Show all posts
pondan menggelupor

so jadik ke tak lps pkp nnti cerai
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list