Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
6779
View
78
Reply

PKP Buat Saharul Ridzwan Makin Buncit, Lain Betul!

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-4-2020 10:27 AM | Show all posts |Read mode

Sumber: Instagram





Sebelum ini, pelakon Saharul Ridzwan kerap memuat naik gambar beliau semakin 'berketul dan sado'. Malah, Saharul juga sering berkongsikan video bersenam untuk tatapan peminat.




  



  



  



Namun, sejak tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilanjutkan, peminat sangat terkejut melihat perubahan pada badan Saharul yang agak berisi dan 'buncit'. Amboi, lain betul!




  




Gambar yang dimuat naik tersebut mendapat reaksi lucu para peminat. Turut tidak terlepas, rakan artis juga berjenaka di ruangan komen selepas melihat gambar terbaru pelakon ini.













Di akhir kapsyen gambar tersebut, Saharul Ridzwan berjanji kepada para peminat bahawa dia akan kembali bersenam pada minggu hadapan.




"Jangan risau perut sy ada bersama sama dengan perut anda. Tapi minggu ni jelah. Minggu depan janji dgn saya korang date dengan saya + MangoTango + dailyworkout. On tak on?"



Buat kanda di rumah tu, perut semakin ke depan atau kebelakang? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-4-2020 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Heols kan jual produk kurus.. telan je lah berbakul
2.. kata cara mudah kuruskan badan.. ke kena exercise jugak?? Hahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Masuk angin ja kali
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Nampak puting kecik..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 15-4-2020 11:02 AM
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...

Kan..baik fit
Ayah iols umur 50 boleh lari keliling tasik 2 kali...
Iols kalah weiii
Badan fit..tak buncit..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dapat berpaut di lengan saharul sambil buat latihan ala2 bar dekat lengan tu.. tapi tunggu fit balik la...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti nak jual produk kurus..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Well caption pon jelas tunjuk marketing purpose. Hmm lameeeeee~
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:19 AM | Show all posts
juzfit ni dh tukar duta ke dlu bukan amyra rosli ke? ahh wateva... siti sarah dlu pn gigih dgan susu kurs monstalab ke hapa tah dlu? ad lg ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Calling for @Themilo
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:30 AM | Show all posts
tu buncit sebab byk mengesex
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 15-4-2020 11:02 AM
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...

Betul masa muda mmg la nampak smart. Dah tua nnt menggelebeh
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:38 AM | Show all posts
steroid sgt badan dia ni.. tak takut pensel 2b cepat expired ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
geli la berketul2 mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm bersepah jah balkoni die ni.
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Biarlah lakiku boroi buncit dr dpt laki badan ketak mcm dia ni pastu bila x eksesais semua kempis termasuk lengan. Gelebeh sana sini
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
lantak kau lah nk buncit ke nk sado, tp jangan nk mengada2 nk mintak bantuan khusus dgn kerajaan
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 12:09 PM | Show all posts
rugi nya life menyeksa badan

bazir masa sejam dua angkat benda berat


rileks2 jaga bersenam sket

mkn pun ala kadar tak ikut nafsu sgt

janji sihat sudah
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2020 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah dia sengaja buncitkn perut dia mmg la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list