Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
7125
View
62
Reply

"I Bukan Anak Menteri Boleh Jalan-jalan Sana Sini"- Sharifah Sakinah Sindir Siapa?

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-4-2020 05:44 AM | Show all posts |Read mode




Baru-baru ini, kecoh apabila seorang anak kenamaan melanggar Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan menggunakan alasan untuk berjumpa dengan menteri lain di atas urusan penting.


Isu ini menimbulkan persoalan ramai, adakah hanya anak orang kenamaan sahaja boleh keluar rumah sesuka hati?


Terbaru, Yang Berhormat Syed Saddiq (SS) ada memuat naik gambar beliau sedang menyediakan Mee Bandung Muar untuk sukarelawan di sekitar Muar.




  



Melihatkan gambar ini, pelakon Sharifah Sakinah berseloroh dengan meminta makanan tersebut daripada SS.









Turut dibalas dengan jenaka, SS mengajak pelakon berkenaan untuk datang ke Muar supaya beliau dapat memberikan Mee Bandung tersebut.


Amboi, pandai YB berjenaka ya!


Namun, jawapan balas Sharifah Sakinah agak melucukan apabila beliau menyindir isu anak menteri yang melannggar PKP baru-baru ini.




"I bukan anak menteri boleh jalan-jalan sana sini"










Boleh tersembur baca ayat ni! - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-4-2020 09:35 AM | Show all posts
masak sendiri lebih afdal kinah ooii
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 09:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7: masak sendiri lebih afdal kinah ooii



Tp saddiq punya ada extra oooomph
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
ni pun sejenis batak attentions
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Noya la kinah ni.. huh {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
sejenis gigih nk menempel
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Yelah....... Pape je la korang dua ni..
Patutnya sed sadiq pakai apron je sambil masak, dalam tak payah pakai baju
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
I pun bukan retis nk mencapub sana sini..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:28 AM | Show all posts
kah kah kah
sian ke awok
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:31 AM | Show all posts
dah ko komen kat ig org tu.. org tu jwp... eh ko nk sindir2 pulak.. da knp
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Time time ni tengok mee saja pon nampak sedap
Terbayang mee berkuah bandung tuuu
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru pukul 10.50pg 1 ramadhan. Terbaca pulak pasal mee bandung. Dugaan betul.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 11:01 AM | Show all posts
tgk saddiq potong tu nmpk mcm lembut je org nye...
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 11:08 AM | Show all posts
LadyCarefree replied at 24-4-2020 09:41 AM
Tp saddiq punya ada extra oooomph

mee bandung mana2 sama aja laa.. skang siap jual perencah dlm pek. senang nak buat.kaka nak oomph apa lagi? masak umah je.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 24-4-2020 10:08 AM
mee bandung mana2 sama aja laa.. skang siap jual perencah dlm pek. senang nak buat.kaka nak oomph  ...

Oooomph la bekas menteri masak lolz muda hensem katanya hehehhee
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
m2506 replied at 24-4-2020 10:31 AM
dah ko komen kat ig org tu.. org tu jwp... eh ko nk sindir2 pulak.. da knp

Dia bukannya sindir syed saddiq pun. Dia sindir anak menteri *tuut*
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp org tu bukan anak menteri pun...ke dia sindir anak menteri yg lain?
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:18 PM | Show all posts
Megikari replied at 24-4-2020 12:12 PM
Dia bukannya sindir syed saddiq pun. Dia sindir anak menteri *tuut*

tuutttt?? yg mano... adehhhh..tertinggal train la nih

Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mencapab aje lah si kinah ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2020 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian Kinah nak nampak lawak sporting sempoi tapi nampak mencapub... dia nampak macam kurang kasih sayang...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list