Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4306
View
69
Reply

[Tempatan] Ustaz di sekolahkan netizen di bulan ramadhan

[Copy link]

Author: ResellerMaxis    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-5-2020 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Seorang ustaz yang terkenal dengan berdoa sambil menangis telah mendakwa dirinya telah di gam oleh ph dari muncul di stesyen tv atau radio milik kerajaan.

Kepakaran beliau berdoa menangis dan membuat orang lain turut menangis terbukti apabila artis terkenal tanah air turut menangis bersama beliau di dalam sebuah sesi live.



Dakwaan tersebut di muat naik di laman instagram beliau.



Beliau turut memuat naik dakwaan yang sama di twitter rasmi beliau.



Berikut merupakan beberapa contoh nasihat dari netizen kepada ustaz tersebut di laman twitter beliau.







Ustaz yang sama juga pernah viral ketika kempen pru yang lalu kerana memfitnah penduduk seksyen 18 shah alam.


Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-5-2020 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
kenapa ustaz ni kena gam ye dgn kerajaan ph dulu? Tak tahu menahu pulak
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:03 AM From the mobile phone | Show all posts
akies replied at 3-5-2020 07:01 AM
kenapa ustaz ni kena gam ye dgn kerajaan ph dulu? Tak tahu menahu pulak

Sebab ph anti islam kot?
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:07 AM From the mobile phone | Show all posts
akies replied at 3-5-2020 07:01 AM
kenapa ustaz ni kena gam ye dgn kerajaan ph dulu? Tak tahu menahu pulak

Yg kat radio bernama tu gam tertanggal kot
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:11 AM From the mobile phone | Show all posts
akies replied at 3-5-2020 07:01 AM
kenapa ustaz ni kena gam ye dgn kerajaan ph dulu? Tak tahu menahu pulak

Bila kerajaan umno pas sendiri benarkan kedai toto beroperasi tapi masjid xboleh solat jumaat lagi. Tiba tiba ustaz xpandai nangis.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa komen beliau...cakap x agak2 sesuai la kena kecam
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:19 AM | Show all posts

Hahahaha.......

Inilah Ostad yang kata masa Nik Ajis sakit dahulu bahawa walaupon doktor telah memberi Nik Ajis injection obat pengsan yang paling kuat diketahui dalam donya perobatan, tepat pada pukol 4 pagi setiap hari Nik Ajis akan bagun ambik wudok dan sembahyang sebelom dia kekatilnya dan pengsan semula!

Rasanya dalam PAS, hanya Hadi Awang yang pernah memberitahu lobai lobai rendah akal pengikutnya bahawa dia dah menang samannya terhadap Clare Brown dan Sarawak Report di England, dan baru baru ini pula dilantik oleh Wak Yiddin jadi Duta Khas ke Timor Tengah bertaraf Menteri, merupakan kaki auta yang lebih dahsyat dari Ostad ini.....

Wallahualam.



Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:19 AM | Show all posts
zaman BN berkuasa dulu ostad2 pas jgn harapla dpt masuk mesjid kg aku utk bagi mukadimah
tup2 masa PH dulu terkejut aku dgr suara ostad PAS  berceramah dalam mesjid kg aku ....boleh pulak.... impressive
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
akies replied at 3-5-2020 07:01 AM
kenapa ustaz ni kena gam ye dgn kerajaan ph dulu? Tak tahu menahu pulak

Mungkin sebab menipu kot
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagzs netizen ni... londehkan makhluk2 penipu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Maideen. replied at 3-5-2020 07:19 AM
Hahahaha.......

Inilah Ostad yang kata masa Nik Ajis sakit dahulu bahawa walaupon dokt ...

Semoga yab pm boleh pertimbangkan untuk lantik ustaz ni jadi timbalan duta ke timur tengah bertaraf timb menteri untuk bantu Tghh.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 3-5-2020 07:19 AM
zaman BN berkuasa dulu ostad2 pas jgn harapla dpt masuk mesjid kg aku utk bagi mukadimah
tup2 masa  ...

Kan. Punya lah open zaman ph. Dituduh macam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:29 AM From the mobile phone | Show all posts
ResellerMaxis replied at 3-5-2020 07:14 AM

Wakakakak masak ustaz ni nak jawab!! Tlg tgk kalau dia ada bg feedback balik. Lahamat betul religion rider gini
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-5-2020 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
kerabuBiru replied at 3-5-2020 07:23 AM
Bagzs netizen ni... londehkan makhluk2 penipu

Kesian lak iol tengok ustaz ni.

Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:38 AM | Show all posts
drama nya ko ustat..menangis2 la bagai ..eiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Maideen. replied at 3-5-2020 07:19 AM
Hahahaha.......

Inilah Ostad yang kata masa Nik Ajis sakit dahulu bahawa walaupon dokt ...

Maideen,
Dalam Isle ada mukjizat katanya. Kalau dengar kata2 Osetat...... segala yg tak terfikir cara rasional dapat dibuat olih ulamak. Contoh. Jalan atas air atau angin, bolih ke Mekah sekelip mata tapi tidak ke Paris........ tak caya? Nanti jatuh sesat Maideen walopon aku tak pernah sepanjang hayat menyaksikan kehebatan itew. Sebarang keraguan bolih bertanya dalam rancangan Tanyalah Osetat TV3. Aku ada soklan nak tanya....... Big Bang dan Teori Relativity
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list