Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6814
View
95
Reply

"Bila Masa Diva AA Yang Gah Ni Ada Kakak? Eee Jijik!"

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-5-2020 01:22 PM | Show all posts |Read mode





Diva AA menghamburkan makian di Twitter berhubung perkara itu serta menyifatkan dia sudah bertahun lamanya hidup sebatang kara.

"Bila masa Diva AA yang gah ni ada kakak? Eee jijik! Diva AA dah lama hidup sebatang kara," tulisnya.








Malah, Diva AA seolah-olah langsung tidak risau dengan keadaan kakaknya itu hingga mendoakan yang buruk-buruk.

"Eloklah bangsa* macam kau kena Covid-19! Bersedia jelah dengan azab alam kubur!" katanya.




Kredit foto: Twitter





Difahamkan, Diva AA tidak mahu namanya dikaitkan langsung dengan mereka dan berang apabila namanya dipetik dalam sebuah artikel mengenai kakaknya itu. - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-5-2020 01:29 PM | Show all posts
Hinsaplah nyah..umur pun dah di ambang senja
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai kakak pon dinyahkan dari hidupnya.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:39 PM | Show all posts
hahaha.. kakaknya pun dilaharkan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Umik hapilda tu bkn rapat n sekongkol dgn dia utk mnentang jemin ke??
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kenapa kau azwana alia....
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku nak baca apa dia post pun trauma, tak lekang carutan dia ni. Bulan mulia mcm ni pun masih mcm tu juga. Na'uzubillah
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Melur1 replied at 22-5-2020 01:57 PM
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya

Meols pon blur.. Byk 4 kali baru paham. Tp ni kakak dia yg berbintikan ali lain mak kan.. Azmin + 2 org atas azmin mak lain, arwah mak tom anaknya diva aa n diva umi halfiida tp arwah anggap mcm anak sendiri jugak.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiann.... Lonely life. Macam tu lah. {:hero
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
rosannazmia replied at 22-5-2020 02:03 PM
Meols pon blur.. Byk 4 kali baru paham. Tp ni kakak dia yg berbintikan ali lain mak kan.. Azmin +  ...

Susah nak jumpa penulisan terang dan jelas dalam bahasa melayu zaman skrg. Dulu2 siap ada penulisan mengikuti ritma lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:11 PM | Show all posts
Melur1 replied at 22-5-2020 01:57 PM
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya

Rupanya kakak kepada Azwan dan Azmin Ali.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:14 PM | Show all posts
seribu kali ko menidakkan itu bukan kakak/adik beradik ko pun, buleh ke mengubah hukum Allah Taala yang korang tu sememangnya sedarah daging? bangangnyer dibab AA...dah nak masuk usia mari ke kubur ni hinsaf2 lah kan diri tu...apa pun sengketa korang adik beradik sepatutnya dipulihkan terutama sempena bulan mulia ni...mungkin kakak abangnya pun ada gak salah silap tapi at least dia orang tak der la buat perangai sehina dibab AA ni...kalau betul pun ko tu dianiaya...dgn perangai ko sekarang, tak sapa akan simpati..(bila mula la dia ni cenderung guna carut marut caci maki macam tu..dulu2 tak der la sehina itu ayat2 dia kan....sian pun ada kat ko ni..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:17 PM | Show all posts
aku cuma teringat suatu ketika suatu masa dahulu.bila nak raya macam skrang.pasti ada rancangan "sampaikan" di tv3...malam raya...Dibab AA ni lah pengacaranya...tapi masa tu dia masih lelaki tulin yang hensem lagi penuh kesopanan, dengan senyuman manis dia dan tuturkatanya yang petah tu....kalaulah AA teruskan identitinya tu sampai sekarang, tentu dia masih dihormati dan ''laku' di program2 tv.....nasibko ler azwana alia oii.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kira putus silaturahim terus la ni ya .......
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar la...
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih betul. Kalau kot tak suka tak payah la ko hamunkan lagi. Sad life
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Gah AA hanya d mulut.. Gah Allah, bila dtunjukkan binasalah jawabnya..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:34 PM | Show all posts
Ouch. Sedih sebenarnya tengok family gaduh
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
depa ni mcam gaduh 3 penjuru ke? mohon dijauhkanlah gaduh sedarah daging ni...dosa besar oih putus silaturrahim...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list