Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7269
View
155
Reply

[Tempatan] Instafamous tawar khimat seks pada Polis didenda RM3000

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-5-2020 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Seorang “instafamous” (pengguna Instagram berpengikut ramai) yang dikenali sebagai “Papaicici” dijatuhi hukuman denda RM3,000 atau penjara tiga bulan oleh Mahkamah Majistret di Kuala Lumpur hari ini selepas dia mengaku bersalah menawarkan khidmat seks kepada seorang anggota polis.

Majistret Mohamed Fared Abdul Latif menjatuhkan hukuman itu terhadap Rayndi Jubidi, 29 yang dituduh menawarkan perkhidmatan seks kepada seorang anggota polis dengan bayaran RM150 untuk sekali perkhidmatan itu.

Lelaki itu yang hadir di mahkamah berkemeja-T putih dan berseluar jeans biru ketat serta menyanggul rambutnya, didakwa melakukan perbuatan tersebut di sebuah kondominium di Bukit Bintang di Kuala Lumpur, pada 6.50 petang, 27 Mei lepas.

Dia didakwa mengikut Seksyen 372B Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum setahun atau denda atau kedua-duanya.

Ketika rayuan, tertuduh yang tidak diwakili peguam memohon hukuman berbentuk denda minimum bagaimanapun Timbalan Pendakwa Raya Abdul Khaliq Nazeri meminta mahkamah menjatuhkan hukuman setimpal sebagai pengajaran.

Tertuduh membayar denda itu.

- Bernama

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-5-2020 04:42 PM | Show all posts
murah jer gayah offer bontot, RM150 jer sempena PKP
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Transgender / Transwoman..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekolah x dik?
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Euwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Haritu tertengok gambar dia berbikini kat dubai memang nampak sedap. Ingatkan bini pak ereb
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoila gayahh
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:10 PM | Show all posts
jantan ke.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:17 PM | Show all posts
takde ke gambau Papaicici?
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Oppsss ingt wanite..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:19 PM | Show all posts
die ingat semue jantan pendukung lgbt
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Species sajat ket nih? bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Lerrr... Lelaki rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah polis tu buat apa pulak kat kondo tu
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa org sabah byk jdi pondan ye
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 29-5-2020 05:40 PM
Dah polis tu buat apa pulak kat kondo tu

Nk servis la tu. Ada kuasa da nk trkantoi ckp pondan nk servis.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
masih xleh lawan nong poyd. nmpak sgt 'nyah' , bahu dia bidang sgt, maskulin structure. perempuan bahu bidang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Poket dah kering la kot sejak pkp...dia ni showgirl kan?
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Geng @Kurex ni..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekali kena kat polis straight daaaaa....slh org....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list