Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1406
View
23
Reply

[Tempatan] Ahli Parlimen Lubok Antu keluar PKR, sokong Perikatan Nasional

[Copy link]

Author: Voyagers       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-6-2020 09:11 PM | Show all posts |Read mode

Ahli Parlimen PKR keluar parti, ikrar sokong Muhyiddin, GPS

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Lubok Antu, Tambat @Jugah anak Muyang yang mewakili PKR sebelum ini mengumumkan menyokong kerajaan Perikatan Nasional (PN).

Katanya, keputusan itu dibuat kerana kesal dengan permasalahan dalaman parti-parti dalam kerajaan Pakatan Harapan (PH) dan bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad yang meletak jawatan sehingga tumbangnya kerajaan pimpinan gabungan parti itu.

Saya berikrar menyokong penuh kerajaan PN yang diketuai Muhyiddin (Yassin) dan pimpinan Gabungan Parti Sarawak (GPS) yang diketuai Abang Abdul Rahman Zohari demi kesejahteraan rakyat di Lubok Antu, katanya kepada FMT.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 5-6-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak tau pulok  covid-19 ni..boleh 'tukar ore jadi katak'......
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Maka tinggallah mereka dan keluarga mereka
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:21 PM | Show all posts
game still on....
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:36 PM | Show all posts
dlm pkr, bersatu mmg ramai mp2 ats pagar sebnarnya..sbb tu dorg leh lompat mana2 parti...xde masalah pon

yg jadi masalah bila bangnon tade sokongan majoriti je
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
salamon replied at 5-6-2020 09:36 PM
dlm pkr, bersatu mmg ramai mp2 ats pagar sebnarnya..sbb tu dorg leh lompat mana2 parti...xde masalah ...

yg kelako tu berebut jd pm..
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:43 PM | Show all posts
Pening la politician ni.
Xde pendirian.
Semua fikir nk selamatkan tengkuk sendiri je.
Haish.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:48 PM | Show all posts
Edited by salamon at 5-6-2020 09:50 PM
dino replied at 5-6-2020 09:41 PM
yg kelako tu berebut jd pm..

hakikatnya bangnon xde sokongan majoriti pon..ramai mp2 benci dia..dia sendiri pon tau dia akan kalah bsr kalo ade pru mase terdekat...dia skrg tgh beli masa dan xkisah pon wak yidin jadi pm smpai pru15...??


mungkin atok akan cuba mencetuskan konflik supaya parlimen akan bubar..wak yidin terpaksa berkorban la..mungkin akan terbentuk gabungan baru lgi yg lgi pawer dr phanceng(kat sni kita akan nmpak bertapa pentingnya mp2 atas  pagar)..??


pape pon mmg ada byk kemungkinan2 akan berlaku...

Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes lubuk antu ni dah boleh diagak sejak kes baru bian lagi . Tapi tak bagi parut mana pun .   
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
129-1 = 128..

Ok..still got majority...
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 10:30 PM | Show all posts
Saya berikrar menyokong penuh kerajaan PN yang diketuai Muhyiddin (Yassin) dan pimpinan Gabungan Parti Sarawak (GPS) yang diketuai Abang Abdul Rahman Zohari demi kesejahteraan rakyat di Lubok Antu,


ayat tak menahan. harap orang Lubok Antu percaya lah.

Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku park dulu.. Sat sambung baca..

Dok kalut mengKATAKkan MP dari PN sekali MP PH diKATAKkan tak sedar
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
So katak ni bakal tim men kraya?
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 10:45 PM | Show all posts
Pasni kalau lantik calon bertanding elok dia orang angkat sumpah kat depan penyokong dia la......... Katak oh katak..............
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2020 10:53 PM | Show all posts
Another plot twist...heheh
Aku ingat lagi masa awal awal habis pru14 dulu, aku ada cakap pasal byk katak melompat.
Rupanya smpi la ni tak abis2 lagi
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni ke maksud gambor burung kenyalang yg di post tempohari?
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 08:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Katak2 kaki lompat ni mmg feveret cacai lobai utk kutip. Amek je lah semua sampah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 09:13 AM | Show all posts


4 juta dana ... 4 juta dana .. 4 juta dana

Jadi katak jadian pun dia tak kisah. Alasan dah mengkaji dgn pengundi dia (mohong tak sudah)
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 01:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Klu aku pun, aku kuar dr ph buat apa nk bersubahat tlg phdapig tu mnghancurkan masa depan negara. 2 thn depa memerintah sengsara rakyat.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 06:48 AM From the mobile phone | Show all posts
bubar parlimen jer la... tapi Pee H takut pulak sbb sentimen rakyat tengah bencikan Parti Manifesto bukan kitab suci
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list