Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5858
View
130
Reply

[Tempatan] Perompak paksa isteri muda buat oral seks

[Copy link]

Author: Nahnukutu       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-6-2020 03:38 PM | Show all posts |Read mode
Perompak paksa suri rumah (yang juga seorang isteri muda) buat oral seks

Zatul Iffah Zolkiply
zatuliffah@hmetro.com.my



WANITA bukan sahaja menanggung kerugian selepas dirompak tetapi turut menjadi pemuas nafsu lelaki yang memecah masuk kediamannya di sebuah rumah di Dungun, Selasa lalu.

Dalam kejadian pada 12 tengah malam itu, suri rumah berusia 30-an itu dipaksa melakukan oral seks oleh perompak bersenjatakan sebilah pisau.

Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Baharudin Abdullah berkata, kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa sedang tidur bersama anak-anak yang masih kecil di dalam bilik sementara suaminya berada di rumah isteri pertama


Katanya, mangsa yang baru terlelap dikejutkan dengan bunyi pintu bilik terbuka sebelum ternampak kelibat lelaki yang menutup separuh muka.

"Suspek yang memakai baju t-shirt gelap dan berseluar pendek menuju ke arah mangsa yang berada di atas katil sambil memegang sebilah pisau.

"Mangsa dikatakan sempat menepis pisau dipegang suspek ketika lelaki itu mengacukan senjata itu ke arahnya sebelum suspek bertindak menarik rambut dan mengheretnya ke ruang tamu.

"Suspek memaksa mangsa mencari duit dan barang-barang berharga miliknya sebelum wanita terbabit menyerahkan RM300.

"Bagaimanapun, selepas mendapatkan wang, suspek dikatakan membuka seluar dan memaksa mangsa melakukan oral seks sambil memegang pisau," katanya.

Baharudin berkata, suspek juga dipercayai cuba merogol mangsa namun gagal kerana wanita itu meronta-ronta minta dilepaskan sebelum lelaki terbabit beredar melalui pintu dapur.

Katanya, mangsa yang bimbang keselamatan diri dan keluarga membuat laporan polis untuk tindakan lanjut.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan (KK) kerana melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii dan Seksyen 392/397 KK kerana melakukan rompakan menggunakan senjata," katanya.






Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 5 Jun 2020 @ 11:52 AM







Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-6-2020 03:49 PM | Show all posts
bahayanya..

japs, dia dah tepis pisau tu.. pastu pisau mana yg muncul lepas tu?


"Mangsa dikatakan sempat menepis pisau dipegang suspek ketika lelaki itu mengacukan senjata itu ke arahnya sebelum suspek bertindak menarik rambut dan mengheretnya ke ruang tamu.
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 6-6-2020 03:49 PM
bahayanya..

japs, dia dah tepis pisau tu.. pastu pisau mana yg muncul lepas tu?

Maybe dia ada banyak pisau kot
Biasa la.orang jahat mcm ni banyak.akai dia...
Kesian pompuantu  iols rasa perompak.tu lama.dah aim rumah tu kot...
Hanat btol.
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
igtkan isteri tu muda umurnya.. rupanya isteri kedua.. isteri muda la juga ye..
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:54 PM | Show all posts
shernazz replied at 6-6-2020 03:51 PM
Maybe dia ada banyak pisau kot
Biasa la.orang jahat mcm ni banyak.akai dia...
Kesian pompuantu   ...

iols pun speku dia dah lama sasar umah tu.
pompan kena selalu berjaga2. penjahat ada di mana2 je
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmm ganu...
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan Kat obersea...rupenyer di ganu
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Adakah perompak tu fetish MILF???
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Dahla merampok, disuruh oral seks plak. Dasar bajingan
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap2 tidak dijandakan dek laki kau sudah lah kak..
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Bnde paling ditakuti..ko nak rompak rumah org,rompak jelaa..jgn laa rape atau bt gangguan seksual kt mangsa..semoga perompak ni dpt ditangkap dan dikerat bebed dia..jahat kemainnn
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 6-6-2020 03:54 PM
iols pun speku dia dah lama sasar umah tu.
pompan kena selalu berjaga2. penjahat ada di mana2 je
...

Tu pasal orang kata kekadang tu rutin kena lari sikit..
Takut orang memerhati dan jadi begini
Tapi ye lah..benda nak.jadi..tetap akan terjadi walau kita berhati hati.sekali pun
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:05 PM | Show all posts
shernazz replied at 6-6-2020 04:03 PM
Tu pasal orang kata kekadang tu rutin kena lari sikit..
Takut orang memerhati dan jadi begini
T ...

semoga kita semua dijauhkan angkara jahat
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami mangsa,
Kalau mampu beristeri dua (?), mestila mampu sediakan tempat tinggal yg lebih selamat sebab tido pun bergilir2 rumah kan?
Lengkapkan la rumah tu dgn segala grill, alarm, cctv ke apa yg patut
Tak kesian ke dgn pasangan yg terpaksa tempuh pengalaman pahit mcm tu
Trauma mkn tahun nak hilang tau tak
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Berkongsi suami. Ada masa2 suami xde dirumah sbb ada giliran. Risiko keselamatan pulak. Kena rompak n dapat pulak 'aiskrim' percuma. Sian.
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurang ajar gile perangai kau
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak rompak tu rompak je ler, ni siap package lain lagi. Geli. Tapi nasib naik jugak tak dicederakan sbb akak ni kira melawan juga. Ngeri nye ler
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Euwwww geli ..kesian sgt..trauma dia
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 6-6-2020 03:49 PM
bahayanya..

japs, dia dah tepis pisau tu.. pastu pisau mana yg muncul lepas tu?

Imaginasi saya mcmni. Mangsa tepis, pisau tu terpelanting. Perompak geram, dia cekak rambut mangsa kuat2 sambil tarik ke ruang tamu (before dia tarik mangsa keluar bilik, perompak capai dulu pisau yg terpelanting tu sambil tangan sebelah masih cengkam rambut mangsa )
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 04:36 PM | Show all posts
Atata replied at 6-6-2020 04:31 PM
Imaginasi saya mcmni. Mangsa tepis, pisau tu terpelanting. Perompak geram, dia cekak rambut mangsa ...

iols doakan anak2 dia tak saksikan apa2..
kesian dia jadi mangsa.. mamat tu patut kena tangkap pastu dikerat bahagian tu je.. jahat sgt
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list