Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
7656
View
64
Reply

Kami berpisah cara baik - Laudya Cynthia Bella

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-7-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by safriehalim at 1-7-2020 12:04 PM

Desas-desus keretakan rumah tangga Engku Emran Engku Zainal Abidin dan Laudya Cynthia Bella akhirnya terjawab selepas bintang Indonesia itu mengaku mereka sudah berpisah.


Memetik laporan agensi berita Indonesia, Laudya membuat pengakuan bercerai dengan Engku Emran ketika ditemuramah portal berita, Insertlive.com di republik itu.

Kompas.com melaporkan, Bella mengaku bercerai secara baik-baik dengan Engku Emran.

"Terkait pemberitaan saat ini tentang rumah tangga saya, saya ingin menjelaskan bahawa kami berdua sudah sama-sama sepakat untuk berpisah secara baik-baik," kata Bella kepada Insertlive, dipetik Kompas.com, hari ini.

Bagaimanapun, Bella tidak menyatakan tarikh perceraian mereka.

Sebelum ini, peminat berteka-teki mengenai status perkahwinan Bella dan Engku Emran apabila mereka dikatakan tidak lagi mengikuti akaun Instagram (IG) masing-masing.

Bella dilaporkan berkata, dia dan bekas suami berusaha mempertahankan rumah tangga mereka, namun, gagal, lapor agensi.

"Sudah berbagai usaha yang kami lakukan dan ini adalah takdir Allah. Rumah tangga kami hanya sampai di sini dan sudah segala proses kami lalui. Saat ini, semuanya sudah selesai," kata Bella kepada Insertlive.

Biarpun pahit untuk menerima suratan takdir, bintang filem Surga Yang Tak Dirindukan ini reda.

"Dua tahun beliau menjadi suami, banyak sekali kebaikan, hikmah dan pembelajaran yang saya dapat.

"Insya-Allah hikmah, pembelajaran, semua yang saya dapat ini bisa saya jadikan bekal, bisa saya simpan untuk menjadi wanita yang Insya-Allah boleh jauh lebih baik lagi," katanya.

Engku Emran dan Bella bernikah di Kuala Lumpur pada 8 September 2017.
IMG_20200701_120407.jpg
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-7-2020 01:08 PM | Show all posts
sian dia, takziah.. mek suka dia.. lembut je..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:18 PM | Show all posts
innalillahiwainnailaihirojiun... takziah.. semoga bertemu dgn pasangan yg lbh baik lps ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah.
Harap EE rujuklah balik dgn EF.
Perbaiki elok2. Tak salah mncuba lagi
Seri satu sama. Dua2 pun dah 2 kali cerai
Aleesya mesti bahagia
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Finally. Takziah buat keduanya.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Uish baru 2thn ke.. Tragis nyee.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian lar. Aku rasa Bella dah terlampau baik dah dengan EE. Semoga Bella dapat pengganti yang bertingkek2 lebih baik dari EE. Brengsek punya EE!
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Cian nya bella
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam baru sgt kawin..dah 2taun rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Tang mana yg hensemnya si EE ni? Something wrong somewhere la dgn dia. Bini lawa, baik pun masih nk ego.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:57 PM | Show all posts
tup tap tup tap
balik dgn ratu semula

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:59 PM | Show all posts
Takziah..semoga Bella jumpa yang lebih baik. tapi ta perlu la buat ayat seperti dia tak cukup baik unt EE.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:02 PM | Show all posts
seuatu tauuu!
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
It's okay, Bella. Ada yang lebih baik menanti di masa depan sana
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Walau aku xsuka EE, tp tetap  suka dgr citer org bercerai
Semoga Bella temui kebahagiaan slps ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Such a waste...igt bertahan lama ngan EE..tp kecundang jua...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:21 PM | Show all posts
mungkin EE ni kuat mintak mengesek,
minah ni x dapat catch up
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
tupaiterbang replied at 1-7-2020 02:21 PM
mungkin EE ni kuat mintak mengesek,
minah ni x dapat catch up

Bukanlah. Elmo ni hada tino laen.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 1-7-2020 02:49 PM
Bukanlah. Elmo ni hada tino laen.

Kesian kat anak..ingatkan ada la dynamic family..sekali bapak asik bertukar mak je keje..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 1-7-2020 02:49 PM
Bukanlah. Elmo ni hada tino laen.

pulakk..dh ade bini cantek, orka pulak..masih lg menggatal
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list