Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
3363
View
75
Reply

[Tempatan] KENAIKAN KES COVID19 DI KEDAH MENDADAK - hari ni je 13 kes di kedah sahaja

[Copy link]

Author: totokreturn.    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-8-2020 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
MALAYSIA: Mengikut sumber Harian Metro pada hari ini, Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah bakal membuat kenyataan media berhubung dengan kluster sivagangga.

Ini selepas dikatakan ada satu keluarga di Negeri Kedah dilaporkan positif cov-19 dipercayai disebabkan oleh penularan kluster Sivagangga. Berdasarkan kepada mesej yang tular di media sosial mendakwa lelaki itu merupakan seorang pemandu lori dan tinggal di Padang Sanai, Padang Terap.

Manakala 2 anaknya yang masing-masing bersekolah di Kubang Palas dan Padang Terap telah dijangkiti oleh cov-19.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 2-8-2020 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada lagi ke sapa sapa nak pi makan kat kedai mamak?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian kedadah
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
sapa2 yg makan di warung pak munawer ptg tadi,sila ke tepi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-8-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa sapa boleh tempek muka kerling yg baru balik india mari sambil pakai gelang tangan pink?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Confirm yg santan tu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
bangcak replied at 2-8-2020 04:52 PM
semoga rakyat kedah mampu bersabar atas pengkhianatan yg  berlaku pada kerajaan negeri.

Menyalak ke hulu ke hilir kata org lain ckp tentang politik.. Sekali ang tu ke hulu ke hilir sembang politik.. Simpan bodoh tu waris kat anak2 sama
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:05 PM | Show all posts
kalau tengok komen netizen rata2 alihkan fokus kepada kes import saja. macam lah orang tempatan takde bawa Covid.
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:06 PM | Show all posts
cek non dan adik dia asal mana?
mesti cek non dan adik dia ada singgah di kedah
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Gara2 kari sebelanga,ramai y terkena..bodoh laa y tak nak kuarantin diri sndri nih..menyusahkan..kalau ada lagi pkp lepas ni,harap semua saman kepala kluster tuh biar merempat tepi jalan..geram betul haku!
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
domestobot replied at 2-8-2020 05:05 PM
kalau tengok komen netizen rata2 alihkan fokus kepada kes import saja. macam lah orang tempatan takd ...

11 kes harini datang dari kluster sivangga.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-8-2020 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa yg balik jitra raya haji ni baik angkat tangan?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa nama kluster nie sivangga..nama kedai mamak ke?kluster balik india?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
salmon-suki replied at 2-8-2020 05:09 PM
Gara2 kari sebelanga,ramai y terkena..bodoh laa y tak nak kuarantin diri sndri nih..menyusahkan..kal ...

Kerana ketagihan kari n teh tarik mamak kate nyer. Nampak tokey kedai pakai gelang pink semacam gak masuk makan minum
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-8-2020 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak gaya nya rekod kedah tercalar teruk ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
glump replied at 2-8-2020 05:18 PM
Kenapa nama kluster nie sivangga..nama kedai mamak ke?kluster balik india?

Tuan kedai tu pemegang pr, asal india. Dia baru balik dari sivangga. Pastu taknak kuarantin terus bukak kedai. And pemilik kedai tu pun ade jugak hire warganegara india keje kt kedai tu.

Btw kedai tu mmg tak brape terkenal di kalangam org tempatan pun. Yg mai tu majoriti drebar lori dari bukit kayu hitam.  
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
bangcak replied at 2-8-2020 05:13 PM
pengkhianat tu sejenis parti politik ka??

HHaha.. Law2..nak pusing la kononny
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi org kedah berani mati baq ang   Tadi lalu depan restoran mat top gurun tu,  penuh dalam tu.  Beratur pun mcm xde jarak je..  Kaki gunung jerai pun penuh manusia.  Masa balik nampak ada polis, tentera.  Rasanya pengunjung kena halau kot.
Peduli apa derang covid tak covid,  janji bleh makan bleh berseronok  
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 2-8-2020 05:38 PM
Tuan kedai tu pemegang pr, asal india. Dia baru balik dari sivangga. Pastu taknak kuarantin terus  ...

Y aku dengar semlm.. Tokey santan kena masa antar santan kat kedai ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 2-8-2020 05:40 PM
Y aku dengar semlm.. Tokey santan kena masa antar santan kat kedai ni

Kan aku selalu gak gi jitra tgk wayang kt jitra mall masa aku duk perlis dulu, tak penah plak aku dengo nama kedai tu.

Ramai gak wei org jitra keje kt perlis. Silap haribulan mau ade kes terpalit kt perlis
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list