Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5097
View
46
Reply

Sharnaaz Perlu Dijadikan Contoh Kepada Pasangan Bercerai, Ada Anak - Neelofa

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-8-2020 08:41 AM | Show all posts |Read mode
Neelofa memuji bekas abang iparnya, Sharnaaz Ahmad dan berharap pasangan lain yang berdepan masalah sama menjadikan pengorbanan aktor itu sebagai contoh.




Kredit foto: IG




Memetik laporan Harian Metro, Neelofa menyifatkan Sharnaaz seorang yang bertanggungjawab terhadap anaknya dengan Noor Nabila, Jebat Jayden.

"Kes mereka sudah berlarutan lama sebab Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Jadi, apabila sudah selesai saya turut bersyukur dengan keputusan mereka berdua. Dalam masa sama saya rasa ada hikmah kenapa perkara ini diperlambatkan.

"Sebab dalam waktu itu hubungan Nabila dan Sharnaaz sangat pulih dari segi 'co-parenting'. Sharnaaz seorang ayah yang sangat bertanggungjawab yang saya rasa korbankan masa dia hampir setiap hari untuk jumpa anak.


Kredit foto: IG



"erkara itu perlu dijadikan contoh kepada mereka yang bercerai ada anak tapi kena ada masa untuk pergi jumpa. Sebab saya juga adalah dari keluarga yang bercerai yang mana mak dan ayah saya berpisah dan saya dibesarkan oleh ibu dan dia menjadi ibu tunggal selama beberapa tahun.

"Tapi, untuk seorang ayah datang tengok anak  macam itu dengan kerap bukan mudah. Saya harap satu hari kalau Jebat tahu benda ini dan tengok rakaman video ini dia akan hargai. Orang yang dengar ini pun yang ada anak dan bercerai, kena juga ambil masa sebab ia sangat penting untuk anak itu hargai jalinan yang diberikan," katanya.




  



Dalam masa sama, pengacara dan usahawan popular itu menegaskan dia memilih untuk menjadi neutral dalam hubungannya dengan bekas abang iparnya.

"Kalau boleh tak nak masuk campur. Saya harap dia dan Nabila kalau boleh duduk baik-baik, cakap baik-baik, komunikasi baik-baik dan 'co parenting' elok-elok, itu sudah cukup bagi saya," katanya.


Tak perlu menjadi kawan baik atau musuh, katanya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-8-2020 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Yuck! Byk je yg xde drama. Si vee dgn rashidi tu siap anak dua. Berbunyi pon tidok.sedar2 dh pisah..

Xsangka jah bobby nk bg komen mcm ni. Bimbo!

Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Indirectly jah booby nk ckp jgn amik org mcm che nab jd bini.. 2kali kawen 2kali cerai.. Siap dera mental etc.. Yeah.. Sape nk dgn dia pon hati2 la sbb keturunan dia mmg keturunan xbela biawak.. Jelmaan pon dia akan cantas.. Acah acah pon dia akan sailang..

Maafkan kaka xperasan td.. Hehhe

Now this part is so so obvious...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Sibuk nak mencapub hal nikah kawen kakak. Dok diam sudah!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 09:21 AM | Show all posts
masing2 belum kawen yo laaa..ujian bermula lepas masing2 dah berkeluarga sendiri.
dapat pasangan sporting Alhamdulillah..kalau dapat yg jenis jelous, busuk hati..ermmm
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Reporter mana la yg bengap tnya soalan ni pada hajah neelofa... x sesuai.. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Jgn ikut, nanti kuat meroyan. Azwan ali kata nanaz ni acah gangsrer tapi mulut macam pompuan joget
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah... walau dah cerai.. anak2 jaga sama2.. jgn tamak... ada yg x ambik tau.. nafkah pun x bagi... walau cerai dpt tgk anak membesar sama2.. jgn jadi cam r**=royan. Pak nak dtg pun takut
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 10:01 AM | Show all posts
lopa suka kan nak jadi jurucakap nabila. baguslah sharnaz dan ex berbaik demi nak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian budak tu..semoga nanaz dpt jodoh yg lagi helok
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok...
Tapi matang lah bunyi nya ... nampaklah berjenis sikit hajjah 2 kali ini kali punya komen.

Baik.. next kami tunggu mu nikoh.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru berapa bulan kan.. x payah nk puji sangat.. tunggu sampai anaknya dah besar..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu beria sakan lopak kutuk nanas ni, skrg puji plk apooo!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:25 AM | Show all posts
eh..ehhhh tiber ko lopah
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
benda baru lagi.. leklu.. toksah la beriya nau nak jadikan contoh..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:34 AM | Show all posts
tiberrr ...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
oooooo dh tu pasangan yg bercerai lain nk kena mggelabah teksssss ke tak ni sbb x contoh nenaz n nabila tu?? yihhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
So basically, dia nk ckp bapak dia dlu xbertanggungjwb ke apa...ke aku yg lost in translate.papelah jahlop jgn pas2ni bdrama sindir menyindir lg dah kat media sosial sudeh...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:00 PM | Show all posts
lopa puas ati dah tu kak nab akhirnya cerai jgk. acah2 puji nanaih. dah la pa...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Perlu ke nak komen?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list