Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
32750
View
614
Reply

[Tempatan] Bekas juruterbang maut Terjun Bangunan Kerana Tekanan

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-8-2020 07:57 AM | Show all posts |Read mode
RIP...

KUALA LUMPUR: Seorang bekas juruterbang AirAsia ditemui maut selepas terjun dari unit kondominiumnya di Puchong, dekat Serdang, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Ismadi Borhan, berkata mangsa dikenal pasti sebagai A Sanjiv Daevin, 36, dikatakan berbuat demikian kerana tertekan akibat kehilangan pekerjaan dan punca pendapatan.

"Kita ada terima laporan mengenai kejadian itu kelmarin.

"Mangsa dipercayai terjun dari kondominiumnya kerana dipercayai akibat tekanan diberhentikan kerja baru-baru ini," katanya pada BH, hari ini.

Difahamkan, mayat mendiang Sanjiv akan dibawa ke Taman Peringatan Jing An, dekat Kajang, jam 2.30 petang semalam bagi upacara sembahyang.

Mayat itu kemudian akan dibawa ke Krematorium Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) di Jalan Kuari Taman Pertama, Cheras, pada jam 4 petang untuk proses membakar mayat.



Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 5-8-2020 07:58 AM | Show all posts
Edited by Burong_Hantuk at 5-8-2020 03:57 PM



ini gambar si mati...

Serdang police: Former low-cost carrier pilot in deadly fall lost job two months ago
KUALA LUMPUR, Aug 5 D The police confirmed this morning that stress was the reason behind the apparent suicide of a pilot who recently lost his job at a regional low cost carrier based here.


Serdang district police chief ACP Ismadi Borhan said officers found A. Sanjiv Daevin, 35, dead at his condominium in Bandar Kinrara, Serdang after they were alerted via a call at 3.10pm on Monday.




Our initial investigations showed that the victim had fallen from the 12th floor of his condominium. We have also ruled out any foul play in his sudden death.


According to statements recorded from witnesses and people close to him, it is learnt that the victim had lost his job two months ago and had been in a distressed state.




Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-8-2020 07:59 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:04 AM | Show all posts
Captain rupanya..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah .....takziah.....depa ni geng pendapatan tinggi ni hutang pun tinggi...nk bayar kondo lagi..kereta lagi...tu sebab teruk stress dan depress
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:09 AM From the mobile phone | Show all posts
aduhhh.. RIP jgnla cepat give up. Anyone please dont.. never give up

Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Alah kesiannya. Hutang banyak. Keje takde.
Btw, kondo mana tu?
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui skrg, hilang pekerjaan, hilang tmpt tinggal n menumpang di rumah orang lama2 orang pon meluat walaupun family sendiri..buat biz kecil2an tp tak laku, rasa stress sangat2...
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

Duk mana tu di Elia. ..kalau kat Selangor dan KL ....PM kaka. ..kaka bantu untuk bantuan makanan bulanan dan persekolahan anak tiap tahun...insya Allah ...ni kaka join NGO ni untuk bantu yg susah masa ni....
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:22 AM | Show all posts
Walaupun gaji besar dan belajar kemahiran yg kompleks tapi tak banyak syarikat yg boleh tawarkan kerja... bila kena buang rasa mcm sia2 shj kemahiran tu, jadi tertekan sgt sbb dahlah syarikat penerbangan sikit tak ambik pula pekerja.. lepas tu tak sangup pula kerja dgn gaji rendah tappi ada gaya hidup mewah memang buntulah..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

tabahlah puan... semoga dipermudahkan urusan
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:27 AM | Show all posts
commitment tu yg stress. walaupon dalam tempoh moratorium ramai yg da fikir how to utk survival bila tempoh ni berakhir. muda lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:28 AM | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

semoga semua diipermudahkan buat sis dan kita kita

Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

Tak pe.. aku buat biz pun adakala laku.. adakala idak.. hidup ni umpama roda.. esok lusa naiklaaa.. aku juai kat shoppe je..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:28 AM | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 4-8-2020 04:19 PM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

Bersabar dan jangan buat perkara yang akan merugikan satu kehidupan!
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoii..puchong lagiii..kondo mana weii
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 5-8-2020 08:21 AM
Duk mana tu di Elia. ..kalau kat Selangor dan KL ....PM kaka. ..kaka bantu untuk bantuan makanan b ...

Ngo ni ade tak yg tolong bg bantuan supaya kami dpt supply barang dekat supermarket besar.. yg itu saya berminat..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 5-8-2020 08:31 AM
Ngo ni ade tak yg tolong bg bantuan supaya kami dpt supply barang dekat supermarket besar.. yg itu ...

X de buritan. ...yg noor join ni hanya bantu orang yg tengah susah masa sekarang dan selamanya tapi.kita bantu juga bg mereka peluang pekerjaan cth ajar buat bisnes. ..bantuan bulanan yg kita salurkan ialah bahan asas mcm beras dan 10kg. .susu. ..gula garam. ..bawang ..tepung...mihun.....biskut  dan lain2...ni mmg tiap bulan akan dapat insya Allah. ..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

Dah ada keluarga ke? Jika ada yg blh dibantu jgn segan2 bgtau
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:35 AM | Show all posts
Eliadaisy83 replied at 5-8-2020 08:19 AM
Takziah utk ahli keluarga...rip utk mendiang. Faham sgt kenapa dia bunuh diri. Sama mcm yg aku lalui ...

Allah .. sabar2 ... bumi Allah sgt luas.. ada rezeki d mana2..
business apa? care to share?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list