Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5037
View
52
Reply

Dayang Nurfaizah Takut Nak Buat Rawatan Kosmetik

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-8-2020 02:01 PM | Show all posts |Read mode
Dayang Nurfaizah bukan macam segenlintir wanita lain yang memilih untuk menjalani rawatan kosmetik atau melakukan pembedahan pada wajah.


Kata penyanyi berusia 39 tahun ini, dia tiada keberanian untuk melakukan sebarang perubahan wajah kerana takut dengan kesannya nanti.

  



"Saya tak pernah terfikir tentang rawatan pada bahagian muka sebab saya takut. Takut perubahan itu tak menjadi dan hanya memberi kesan kekal.

"Kalau boleh tak mahu, biarlah tua secara semulajadi dan terimalah seadanya.

"Tetapi saya tak membantah orang yang mahu melakukan pada wajah mereka. Klau itu boleh buat mereka yakin, tak apa!" katanya kepada mStar Online.


  



  



Dayang mempunyai cara tersendiri untuk mengekalkan kulit wajah supaya sentiasa sihat dan cantik.


"Semakin meningkat usia, saya lebih utamakan penjagaan wajah sebaba bagi saya kalau kulit sihat, kita mekap sikit pun dah okay. Sekarang ini saya hanya lebih menitikberatkan rutin penjagaan harian," tambahnya.


  



Tambah Dayang, tak semestinya perlu kulit putih untuk kelihatan cantik kerana warna kulit sama sekali tak menentukan kecantikan seseorang kerana ia adalah perkara yang subjektif.


Baginya kecantikan itu apabila kita ada keyakinan.


Foto: IG


"Nak cantik tak perlu nak ubah-ubah wajah cuma kita perlu tambah seri sahaja. Kadang-kadang keunikan atau kelainan pada muka seseorang itu buat kita istimewa." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-8-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak payah la dayang. Ok je muka tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:26 PM | Show all posts
cantik je dayang ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik je dayang ni..yg penting dia pandai bwk diri dlm industry ni..sentiasa nmpk classy..x pernah lg baca cerita dia merempan kt mane2..cool je..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:47 PM | Show all posts
Cantik aaa dayang ni. Tapi org kulit gelap lambat faktor penuaan
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:52 PM | Show all posts
teringat sheols dlm program masak2 rizalman. boleh dia pegi buat kuku bagai, pakai kuku panjang2 utk program memasak smpi kena lahar dgan rizalman
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Iye ke tak buat apa2 treatment..tgk skrg dayang makin lawa drpd dulu..maybe sbb slimmer skrg.. but suara mmg mantap..all the best
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:15 PM | Show all posts
Yang penting kulit bersih.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
kulit gelap la nmpk okay.. baru ada colour.. ni putih saje..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit muka dayang cntik je..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dayang dah cantik tak perlu ubah apa2


Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Dayang muka garang tapi bila dia bercakap lemah lembut pulak. Betul ke dia lembut atau pura2 lembut?
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:46 PM | Show all posts
Bagus dayang ni penjagaan diri luar dalam tu yang penting. Jangan biar diri nampak busuk dan kusam tu yang penting.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Igpost tu nampak macam bleaching
Dayang nampak lg muda kalau tak mekap
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekali tgk nmpak dayang mcm camelia versi brown n bulat sikit
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
kulit die cantikk.. sme mcm ning baizura..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
apedehal replied at 7-8-2020 03:50 PM
Sekali tgk nmpak dayang mcm camelia versi brown n bulat sikit

Betul kan... Ker org sarawak mmg muka seacuan...  cantik dia ni... Tapi mmg perasan bila dia start pakai braces.. Bentuk muka jadi lain sikit
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik very classy lookso awet muda
Go dayang
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit dia lawa.. Sama mcm nabila huda.. Kulit gelap lawa.. Jeragat x de
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 7-8-2020 02:52 PM
teringat sheols dlm program masak2 rizalman. boleh dia pegi buat kuku bagai, pakai kuku panjang2 utk ...

Ye ke chuolls. Mana nak tgk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list