Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1656
View
30
Reply

[Tempatan] Ustaz didakwa rogol, liwat pelajar

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-8-2020 02:43 PM | Show all posts |Read mode



SEORANG ustaz sekolah menengah agama didakwa di Mahkamah Sesyen Pasir Mas hari ini terhadap lima pertuduhan merogol dan meliwat pelajar berusia 14 tahun, pada Julai dan Ogos.

Tertuduh, Muhammad Nursalam Hazeman, 30, bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan ketika pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Mohd Rosly Mohamed Nawi.

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya, Mohd Faizuan Sulaiman, manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Mengikut pertuduhan pertama hingga keempat, tertuduh didakwa merogol remaja berusia 14 tahun pada 3, 10, 17 dan 24 Julai di sebuah rumah di Wakaf Bharu, Tumpat, 2.30 petang.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 376 (1) Kanun Keseksaan. Sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga 20 tahun dan boleh dikenakan sebatan.

Bagi pertuduhan kelima, tertuduh didakwa melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii pada 3 petang di lokasi sama pada 1 Ogos.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan. Sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga 20 tahun dan dikenakan sebatan.

Mahkamah menetapkan 13 September sebagai tarikh sebutan semula kes.

Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 13 Ogos 2020 @ 12:46 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 13-8-2020 02:46 PM | Show all posts
tengok dari nama mcm ummah firdausi, tk kan lah merogol meliwat kn

akak komen on behalf of  sis serambi @famri7
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:46 PM | Show all posts
3, 10, 17, 24hb?
Setiap 7 hari?

Gila.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:52 PM | Show all posts
kuchenta_81 replied at 13-8-2020 02:46 PM
3, 10, 17, 24hb?
Setiap 7 hari?

memang gila sis......

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Berat demo
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:59 PM | Show all posts
gilo babi nate ni kocak budok2

baso pele anjing ko gapo

bodooo la mapuh bawoh lori sekmu!
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
30thn??? Tengok gbr mcm 45thn ke ata
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:17 PM | Show all posts
kejinya ustaz ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:19 PM | Show all posts
Tak sesuai dengan gelaran ustad. Boooo la!
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:19 PM | Show all posts
kuchenta_81 replied at 13-8-2020 02:46 PM
3, 10, 17, 24hb?
Setiap 7 hari?

Setiap hari jumaat.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:21 PM | Show all posts

Jumaat kan cuti belah sana kaedahnya
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:22 PM | Show all posts
bersangka baiklah, kadang2 batang ustaz kalau dah menegang boleh tersalah sangka dengan pensil khat. Jadi mungkin masa nak mengajar khat, terliwat pulak
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kasi kerat kote dia.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kuchenta_81 replied at 13-8-2020 01:46 PM
3, 10, 17, 24hb?
Setiap 7 hari?


Setiap hari Jumaat. Ambil berkat kot. Takkanlah ustad dah la set sskjp pula nak merogol
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap ustad xguna alasan set2 berilmu agama digoda syaitan pangkat general sb tu xtahan merogol
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh ada ank bini lom ustz ni...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:53 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 13-8-2020 04:39 PM
Setiap hari Jumaat. Ambil berkat kot. Takkanlah ustad dah la set sskjp pula nak merogol

Benda ni bukan kira negeri mana-mana kalau dah gila tu sis, gila juga.budak 14yrs, dah macam anak dia kot. akal kat kote tu la jadinya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ustaz hanya pada hari persekolahan?
Hari cuti jadi setan
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Istiqamahnya heshe setiap 7 hari..inilah yang kita mahuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:43 PM | Show all posts
hahahahhahahaha kat fb berlambak kata jangan kecam ustat megi ni
siap maki budak pmpn tu lak
kemain kata fitnah la, baru dakwaan la apa la
makin sakai ummah fb sana tu
husnuzon xberagak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list