Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2135
View
23
Reply

Ben Ladin Cemas, Terperangkap Di Dalam Lif

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-9-2020 04:32 PM | Show all posts |Read mode
Ben Ladin berdepan detik mencemaskan apabila tersangkut di dalam lif di aras 21 sebuah bangunan kediaman..


Situasi itu berlaku akibat lif yang dinaiki mengalami gangguan kerosakan teknikal.


  



Bertambah panik apabila tiada orang lain berada bersama di dalam lif tersebut.


"Ceritanya, hari ini, pergi ambil makanan (dibawah), lepas itu naik-naik, lif jammed (sangkut). Tak kelakar ya guys! Sorang-sorang ya di tingkat 21.

"Wey sudahlah lapar, gawatnya. Macam mana ni, tolonglah aku, 20 minit sudah ni. Lamanya saya tunggu, di mana juruteknik?," katanya melalui video yang dimuat naik di Instagram.


Foto: IG


Difahamkan Ben hanya mampu terduduk di lantai lif sementara menunggu juruteknik datang memberikan bantuan.


Katanya ini merupakan kali pertama dia berdepan situasi berkenaan.


  



  



Di ruangan komen ramai yang bersimpati dan berkongsi pengalam serupa. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 18-9-2020 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
pengkid mana ni ??? retis ke apa ni??? motiff??? nk kena gelabah tetksss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkn xde sudu plastik mkn je la
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Gosip apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa ko makin ke arah tomboy dik oiiii.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia ni semakin feminin la. Suara pon mcm x pecah lg pon ada.@Kurex x nk semoga ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:55 PM | Show all posts
uihh.. ngeri gak kalau terperangkap dlm lif sorg2 kat tingkat tinggi2 pulak tu..

Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Bole geng ngan ara peng
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 05:01 PM | Show all posts
kompius...dia ni laki ke pompuan??
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 18-9-2020 04:50 PM
Muka dia ni semakin feminin la. Suara pon mcm x pecah lg pon ada.@Kurex x nk semoga ke?

Persis couple dgn wanita je dia ni sis
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2020 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 18-9-2020 04:50 PM
Muka dia ni semakin feminin la. Suara pon mcm x pecah lg pon ada.@Kurex x nk semoga ke?

Persis couple dgn wanita je dia ni sis
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2020 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
kenapa dia mcm peng. budak ni dari kecik dah mcm cmna nk ckp ..erk poyo could be the right word.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2020 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku lah ben ladin --- hikayat ben ladin--- ok da boleh buat lagu sementara terperangkap dlm lift tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2020 02:41 PM | Show all posts
kalau iols pun iols seram... kekadang line hp dalam lif takde langsung..
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2020 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Heols kena kepam kan diri utk buang rupa pengkid..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Tadi tgk live dia dkt IG. Guna filter sampai merah bibir. Geram ja tgk. Hahahhha
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 09:36 AM | Show all posts
Cemas apa macam ni. Bising je terperangkap dalam lif tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 10:48 AM | Show all posts
heshe hari2  dok gais2 kulu kilir tu yang lagi nampak macam cikki entah2 memang heshe vottem, cuba kalau heshe terperangkap dalam lif ittew bersama jejan atau @Kurex , confirm tak panik.. last2 di jumpai masing2 menonggeng aaa gitchewwwww
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Selalunya yg lempuk ni top sis... Macam yg iols jumpa dekat dataran merdeka malam sabtu lepas. Yg lempok top, yg keras kekar votem
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 11:08 AM | Show all posts
boringnya......
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list