Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
14739
View
164
Reply

Sah Bercerai , Ex Wife bayar RM 7000

[Copy link]

Author: newme11       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2020 04:04 PM | Show all posts |Read mode
Ammar Alfian sah bercerai secara tebus talak
ex isterinya kena bayar rm 7000
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-10-2020 04:06 PM | Show all posts
7K Je rege amar pian...

horeyyyyyyy wifey dah jd ex wifey,,,\\

jgn dia p try putri sarah balik udah le..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-10-2020 04:07 PM | Show all posts
miemiecha replied at 14-10-2020 04:06 PM
7K Je rege amar pian...

horeyyyyyyy wifey dah jd ex wifey,,,\\

iyer la....
ex BF dah cerai...
Ex GF tgh problm...
macam jodoh ke bodoh??? Ops....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:08 PM | Show all posts
mata duitan betul..nape x mintak 10k je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-10-2020 04:08 PM | Show all posts
ctamira replied at 14-10-2020 04:08 PM
mata duitan betul..nape x mintak 10k je

tu je kot harga dia....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
7 ribu ??  Sian..  takpa la lepas jugak la dia nak makan masa PKPB nih..  
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:26 PM | Show all posts
newme11 replied at 14-10-2020 04:07 PM
iyer la....
ex BF dah cerai...
Ex GF tgh problm...

JANGAN LERR...
ngarut jeh amarpariah nih
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:27 PM | Show all posts
takziah ke tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:29 PM | Show all posts
Baru bercerai ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah bercerai pun masih burukkan bekas isteri. Tak gentleman lgsg dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:39 PM | Show all posts
dah buat hal orang tu pulak kena bayar nak mintak cerai. jantan xguna
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:40 PM | Show all posts
iolls kan..kalau tgk kes cerai secara tebus talak ni, i memang nampak si laki ni memang tak guna. sekian, terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
mamichik replied at 14-10-2020 04:40 PM
iolls kan..kalau tgk kes cerai secara tebus talak ni, i memang nampak si laki ni memang tak guna. se ...

Kannn...ko lepaskn la cara baik bini ko tu..knp nk mintak nafkah pulak kan
Eh bila cerai tebus talak ni, x wife dpt tak nafkah edah..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:58 PM | Show all posts
krustykrab replied at 14-10-2020 04:57 PM
Kannn...ko lepaskn la cara baik bini ko tu..knp nk mintak nafkah pulak kan
Eh bila cerai tebus ta ...

seingat iolls belajar dulu, tak dapat
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 04:59 PM | Show all posts
ammar alfian ni tak kisah pasal duit....nampak dia selalu join kelas trading saham...dah boleh survive buat duit sendiri harapnya
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Uolsss.. Cerai tebus talak ni ada beza ke dgn cerai biasa? Anak2 dia kena byr nafkah ke tak?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 05:03 PM | Show all posts
family ex wife kaya kot...
takat tak dapat nafkah edah dari amar tu tak berkudis...masa blm ex pun blm tentu dia bg nafkah...

eh amar ni mmg x semggah sungguh suh exwife bayar untuk talak......keji betui perangai....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 05:04 PM | Show all posts
Begbiru replied at 14-10-2020 04:59 PM
ammar alfian ni tak kisah pasal duit....nampak dia selalu join kelas trading saham...dah boleh survi ...

main forex ke..?

aku tak percaya forex ni...klu ko buka kelas n ajar org tu yang boleh jadi kaya...
klu takat trading jek...nan hado...baik duit yang ada tu simpan jek x pun pi buh kat mutual fund...

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 05:20 PM | Show all posts
seri_mawr replied at 14-10-2020 05:04 PM
main forex ke..?

aku tak percaya forex ni...klu ko buka kelas n ajar org tu yang boleh jadi kay ...

aku takut nak main forex ni..sbab mmber aku penah kne tipu 10k dia bagi kt trader kekdahnya..tapi tu la nak jadi kaya kne jadi investor gittuhh

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Keji betul perangai.. hrp mereput la jantan sial ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list