Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16762
View
163
Reply

"Fara Salleh Bawa Bertaubat, Berhenti Hancurkan Keluarga Saya!" - Isteri Shuk Mengamuk

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-10-2020 02:54 PM | Show all posts |Read mode
"Fara Salleh. Bawa bertaubat dan berhenti hancurkan keluarga saya!"



Masih belum tamat drama orang ketiga dalam rumah tangga pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar.




Kredit foto: IG Shuk




Terbaru, isterinya iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah meluahkan marahnya terhadap individu, Fara Salleh yang dikatakan bermain kayu tiga dengannya sebelum ini.


Difahamkan, Rossalennah berang apabila wanita terbabit masih didakwa masih mengganggu rumah tangga mereka.




Kredit foto: IG Rossalennah



"Aku dah penah jumpa kau elok-elok. Aku bercakap dengan kau elok-elok.

"Tapi lama-lama kau marah dengan aku. Kau sakitkan aku balik. Kau screenshot macam-macam.

"Kau sedar tak Fara kau dah sakitkan aku lama sangat. Aku tak pernah minta kau hadir dalam rumah tangga kami ni. Kau yang hadir dan kacau keluarga ni, kau kacau aku, maki aku dengan anak-anak aku.

"Mana akal kau Fara? Antara kau dengan laki aku itu hal kamu," tulisnya yang memberi bayang merelakan suaminya dan wanita itu berkahwin.




Kredit foto: IG Rossalennah




Walaupun Rossalennah pada mulanya kelihatan mengalah dan ingin mengundur diri, namun dia kemudian menegaskan tidak akan bercerai dan berharap agar Fara move on serta bertaubat. - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-10-2020 03:01 PM | Show all posts
FARAH ni kan x berapa nak betul..
xpyh nak layan sgt la
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia dh silambam laki dia belum?
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jadah, laki sendiri yg musuh dlm selimut

Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:03 PM | Show all posts
lelaki diuji pabila berharta gituhhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:05 PM | Show all posts
ironinya jantan2 gatal namati cm cep pikri n abg cek non ni slalu dpat job lebat n kua tv..aku smpai skang xtgok mana2 program tv n radio yg ada jantan2 sampah ni..cep pikri paling lahnaat tggalkan bini terkapai2 ngn anak..hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
x serik lagi shuk ni.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Saiko next level scandal si syuk ni...
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Shuk aka kembar cik non beruk IKEA tu kata dh berdamai dgn bini dia aritu?
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:08 PM | Show all posts
serius laaaa..aku ada jumpa depa berdua ni kt novotel taiping 2 tahun lepas. aku ingat bini dia. patut la nk pi mkn pun dok terpandang kiri kanan. aku ingat sbb dia nak privacy ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:09 PM | Show all posts
fara... g ar ngorat rahim... nak tgk acik sains tulen meroyan ke tak?
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:10 PM | Show all posts
yang pasti dua2 haukk... shuk dan fara salleh...

tutup lampu pun iols tak rela... terus menopos walaupun dah tutup lampu....
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
So syuk masih layan si fara ni la
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:13 PM | Show all posts
syuk syuk...  padan muka  ko masuk perangkap perempuan gila...
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
maaf la...
cer payung skit muka watak2 dlm citer ni
nak kenal mana satu
syuk aku kenal
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian. Ingat nak pasang skandal. Sekali psiko
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
nyampah aku.tak padan dgn gusi ke depan
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Betulla wujud pompuan yg gilakan laki tak hensem tp kaya, aduh..btw, nama bini syuk tu btul2 eja cmtuh ke or tt yg eja cmtu
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:19 PM | Show all posts
sera ni dah abis HSO ke belum? terpikir lak iolss...masa si sera ni balik sabah, pastu HSO lak tu, ke mana la si syuk ni melangkah? makin panjanggggg la langkah dia tu agaknya
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai berebut laki rupa gitu.. x berbaloi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list