Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8901
View
149
Reply

Umie Aida Sampai Menangis Dengar Cerita Indah Dari Neelofa

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-10-2020 09:20 AM | Show all posts |Read mode
Keputusan Neelofa untuk berniqab nampaknya mendapat reaksi positif.


Antara yang memujinya termasuk Datin Seri Umie Aida yang mendoakan urusan Neelofa itu dipermudahkan.


Berkongsi kisah pertemuannya dengan Neelofa baru-baru ini, Umie sebak sampai menitis air mata mendengar luahan hati selebriti cantik itu,


Via: mStar Online




"Ayat yang selalu keluar dari mulut Me setiap kali jumpa Lofa, adalah Allah sayang kamu dik. Sungguh indah perjalanan hidupmu.

"Baru-baru ni Me jumpa Lofa, Me menangis apabila dengar cerita indah daripadanya, sangat indah!"


Foto: IG


Khamis lepas, Neelofa membuat keputusan untuk berniqab dalam usaha untuk memperbaiki keperibadiannya.


Paling gembira adalah ibu Neelofa, Datin Noor Kartini yang meluahkan rasa syukurnya di Instagram


Selain itu, rakan artis yang turut menyokong Neelofa adalah Yatt Hamzah. -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 17-10-2020 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan retis. Cibai!
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap yang terbaik untuk semua
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Overnyaaa..nexttt
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 17-10-2020 01:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...


1st time aku setujuh dgn ko
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:33 AM From the mobile phone | Show all posts
halah halah datin dukun pun... beria ko nak nangis sgt tu pahal... lain la klu family member sendiri.. aku paham la gak.. datin pun nak curi limelight gak lepas sendu pas kes dgn primadona..
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
laki bini sama je asik laaaa membodek org hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
SR4tahun replied at 17-10-2020 09:40 AM
laki bini sama je asik laaaa membodek org hahaha

Indah sgt idop datin berduka. Laki dia suke menempel dia nagis tk?
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 17-10-2020 09:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...

Betul tu dik!
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang pasti berita ini tidak mempengaruhi indeks bursa malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:51 AM | Show all posts
Pandai dia tap karatz Lopak yang obses poji-pojian, gitulah budaya nempel.   Ai sekerac yor bek, ai win sam bek too.  
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru pkai niqab dah mcm tentu2 dpt masuk syurga gitu. Overnye la hai.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Menguapnya..
Melebih lebih sgt pun tinkun ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:58 AM | Show all posts
Perlu ke bukak thread baru untuk mende ni?
Esok bukak lak thread warna ape niqab die untuk hari ini
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 09:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak normalize niqab kah? Dahlah ada kasta freehair dan hijabista. Kasta dalam kalangan hijabista lagi. Now tambah satu kasta lagi? Macamlah Islam tu pd pakaian.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Adakah berita niqab neelofa akan jd cm c mf...selalu org share sampai meluat...kita nantikan
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Kowserrrrrr setakat pakai niqab, skrg ramai pakai face mask pun ttup muka ... so ????
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
umi eda suka benar mengidolakan lopa..dulu pun dia tulis wait malaysian utk lopa
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 17-10-2020 09:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...

Kurex dah marah.. Hahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2020 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Ngantuk skala 10..10 hokeyyh{:hypnotize
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list