Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
26080
View
471
Reply

Kami dah tak sebumbung,tapi tak nak lah bercerai - Syamsul Yusof

[Copy link]

Author: BarbiePink    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-11-2020 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by friedfishsoup at 25-11-2020 04:19 PM

"Bila dah tanya macam ini, saya jawablah memang kami sudah tidak tinggal sebumbung lagi

Bagi saya, tak ada apa yang nak disorokkan pun.

"Saya pun sekarang beritahu apa yang saya rasa nak beritahu, asalkan pada saya ia tak ada masalah untuk dikongsikan," katanya kepada Harian Metro.

Ditanya sejauh mana permasalahan rumah tangga yang berlaku itu akan berakhir di mahkamah, Syamsul berkata dia dan isterinya, masih dalam proses memperbaiki hubungan mereka.

"Sekarang ini, saya dan Sarah masih lagi dalam proses cuba memperbaiki hubungan kami. Pada ketika ini,  kami berdua perlukan masa.

"Lagipun, tak ada orang dalam dunia ini yang mahu bercerai. Termasuklah saya dan Sarah, tak mahu bercerai. Tapi, kami perlukan masa sebab kena fikirkan anak-anak juga.

  "Siapa yang tak sayang keluarga. Saya sangat sayangkan keluarga saya, anak- anak dan sudah tentulah isteri saya. Ya, saya sayang mereka," katanya.

Syamsul berkata selain terus berdoa kepada Allah SWT untuk keharmonian semula rumah tangganya,  dia juga berharap peminat dan rakan-rakan mendoakan yang baik-baik buat mereka.

  Kisah kemelut rumah tangga Syamsul dan isteri, mula jadi perhatian selepas Sarah didakwa sudah ke pejabat agama pada 20 September lalu.

  Hasil perkongsian hidup Syamsul dan Sarah yang berkahwin pada 8 Mac 2014, dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.


Semoga baik2 saja untuk mereka,buang yang keruh dan ambil yang jernih.semoga jodoh mereka tetap kuat dan kembali bersama
IMG_20201122_212031.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-11-2020 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
So sebumbung dgn minah rempit tu ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2020 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by BarbiePink at 22-11-2020 09:33 PM

IMG_20201122_213016.jpg

Kuala Lumpur: "Dia (Syamsul) tahu sebab apa saya keluar rumah dan dia juga tahu sebab apa saya 'dingin'."

Itu kata pelakon, Puteri Sarah, 35, sekali gus mengakui sudah dua bulan tidak tinggal sebumbung dengan suami yang juga pengarah terkenal, Syamsul Yusof.


Puteri Sarah berkata, tiada sebab untuk dia berbuat sedemikian sekiranya 'masalah' yang paling ditakuti dalam perhubungan rumah tangga tidak berlaku.

Namun, Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah enggan berkongsi lanjut 'masalah' dimaksudkannya itu.

"Apabila keluar cerita sebegini, saya percaya ada pihak lain yang suka.

"Dalam perkara ini, saya tidak mahu dianggap punca terhadap apa yang berlaku sekarang. Tentu saja sebagai lelaki, suami dan ketua rumah tangga dia perlu bertanggungjawab di atas semuanya. Itu yang saya harapkan," katanya.

Ditanya sejauh mana kebenaran perkongsian di Instagram Story baru-baru ini mengenai kisah curang dan orang ketiga dalam perkahwinan berlaku pada dirinya, Sarah juga enggan mengulas lanjut.

"Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai perkara ini, tapi cukup untuk saya katakan ada 'masalah' yang wujud dalam rumah tangga kami," katanya.

Ditanya lagi sama ada 'masalah' itu membabitkan orang ketiga, ini jawab Sarah.

"Soalan ini kena tanya pada dia," katanya ringkas.

Bagaimanapun, Sarah berkata walau apa pun yang terjadi sekarang dan selepas ini, dia masih menyayangi perkahwinan mereka yang sudah dibina sejak enam tahun lalu.

"Tiada siapa mahukan masalah dan perpisahan. Saya tetap berdiri di belakang dan menyayangi dirinya sebab dia adalah syurga saya," katanya.

Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, setahun lapan bulan.

Sumber dari mymetro
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak-anak theyols comey sangat. Semoga baik-baik saja untuk Sol dan Sarah
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
lattehazelnut replied at 22-11-2020 09:25 PM
So sebumbung dgn minah rempit tu ke?

Tersedak aku baca ayat ni.. Mesti seronok Minah rempit tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 22-11-2020 08:34 PM
Tersedak aku baca ayat ni.. Mesti seronok Minah rempit tu

Siapa? iols xperasan gosipnya
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 22-11-2020 09:37 PM
Siapa? iols xperasan gosipnya

Anak dara pelakon senior juga. Siap kwn dia masuk back up lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
time sarah pregnant ni mmg sol sol sol kantoi mkn luar dgn mianh bohsia lah tu?.. tu yg meranuk sakan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
sedihnya semoga jodoh masih panjang. amin ya rab
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tak nak cerai, balik lah pujuk isteri takkan pujuk isteri dengan call pulak. Lagipun bukan salah pun tinggal sekali kan masih suami isteri. Pelik2 jer lah sol ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga yg baik2 ja utk ps n sol2..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
sol nak kawen 2 kot.. heshe kan mampu.. aje gile duk rmh asing2.. pujuk la bini tu oi kalau sayang..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
nak berpoligami kot
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak salah aku dgn anak kaza kan...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya
Hurmmm
Moga baik2la semua
Kesian anak2...

Betul ke nak sgt dgn yg di sana tu
Kenkadg yg haram tu lagi sedap dri halal
So fikir betul2
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 22-11-2020 09:38 PM
time sarah pregnant ni mmg sol sol sol kantoi mkn luar dgn mianh bohsia lah tu?.. tu yg meranuk sa ...

Makan luar mean mmg sampai tahap ke katil ke?
Allahu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Lupa nak kata, sayang saya berkoyan2, sampaikan boleh diberikan kpd org lain jua...

"Siapa yang tak sayang keluarga. Saya sangat sayangkan keluarga saya, anak- anak dan sudah tentulah isteri saya. Ya, saya sayang mereka," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 22-11-2020 09:38 PM
Anak dara pelakon senior juga. Siap kwn dia masuk back up lagi.

spill more tea please...

skit sgt clue tu....

sapa pelakon senior tu ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:59 PM | Show all posts
depresio replied at 22-11-2020 09:53 PM
Makan luar mean mmg sampai tahap ke katil ke?
Allahu

betul ke atau main fitnah sana sini. Ada video tak?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
takut la artis kawin artis. endup semua becerai berai. walaupun bertahun dh kawin pn becerai jgk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list