Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1884
View
22
Reply

"Saya Tak Marah, Cuma..." - Aweera Terkilan Dianggap 'Dah Mati'

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-12-2020 07:40 PM | Show all posts |Read mode
Penyanyi Aweera meluahkan rasa terkilan dengan komen negatif netizen yang mendoakan soalah-olah dirinya sudah meninggal dunia.


Bagaimanapun, Aweera atau nama sebenarnya, Nasharul Aweera Noriyissham, 29, berkata, komen seumpama itu keterlaluan dan berharap insan itu insaf dengan perbuatannya.




Kredit foto:




"Saya saja nak baca komen di Youtube... dan ternampak satu komen yang saya rasa agak terkilan. Saya pun dengan sengaja screenshoot dan muat naik di Instastory.

"Komen yang sedekahkan Al-Fatihah dan mendoakan roh saya tenang di sana tu bagi saya agak melampau.

"Saya bukan nak marah cumanya saya harap dia sedar apa dia buat dan diberi hidayah kerana itu semua kuasa Allah," katanya kepada mStar.


Sebelum ini, Aweera memuat naik paparan skrin komen individu yang mengatakan penyanyi itu sudah meninggal dunia.


Menurut laporan mStar pada 3 Ogos lalu, Aweera pernah mendedahkan dia mengalami depresi akibat dikecam.




  



Dalam pada itu, Aweera memberi penjelasan terhadap status yang berbaur kurang senang apabila ramai yang menyanyikan semula lagu Roman Cinta yang pernah dipopularkannya.




  


"Saya bukan tidak puas hati atau marah kepada artis-artis yang cover lagu saya tu, sebenarnya bagus la mereka tolong mempromosikan dan rezeki masing-masing, cuma status itu luahan hati kecil sebagai penyanyi asal saja," katanya.




Sumber: mStar

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-12-2020 09:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik aweera lawo...tu je iols nak Komen...maybe aweera kena muncul dgn adik pempuan heols yg cun..baru netizen sedar kewujudan heols..
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
miss_strangers: Adik aweera lawo...tu je iols nak Komen...maybe aweera kena muncul dgn adik pempuan heols yg cun..baru netizen sedar kewujudan heols..

I google adik aweera.. kuar google image lmk.. euw.. semak je pompuan ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutnya dia masuk gv..baru 2021 Ada impak sikit
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ada rupa tp camne bole sendu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 12:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Gv8 masuk la nanti aweera
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 07:33 AM | Show all posts
lepas group Mojo, terus flop.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 1-12-2020 11:31 PM
Dia ni ada rupa tp camne bole sendu..

Attitude kot
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 07:36 AM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 1-12-2020 11:31 PM
Dia ni ada rupa tp camne bole sendu..

disipline out kot...
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 08:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru 29 tahun rupanya aweera ni rasa mcm dah lama sgt dh jadi artis
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ada mix kokosen ke.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 10:05 AM | Show all posts
Dia ni banyak sangat kontroversi tak baik. Mungkin dah kena blacklist atau boikot selama ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 11:05 AM | Show all posts
dia ni suara sedap..aku suka betul lagu2 dia andai ku bercinta lagi n romancinta..time aku stres ngan bf dulu kalu dengar lagu2 ni bleh tacing wooo..eeheheheheh
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko tu attitude out... Aritu elok je dgn pelita lusoh .. penyudah anep tu okey je... Ko tu yg acah rockstar...better x yah nyanyi dgn band lah aweera ko tu sama je perangai mcm si Toi tu...elok kwen je lah korang berdua... Hahaha geram lah kite
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek: Dia ni ada rupa tp camne bole sendu..

Attitude problem laaa
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
bangkit dari kuburan semata-mata nak cakap tu jer?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu I suka dia ni sbb helok sikit. Suara pun not bad. Tapi sayang x lama dlm industri. Attitude problem.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2020 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Heols bukti rupa herlok suara sedap tp kalau attitude zero, mmg x kemana la.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2020 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 3-12-2020 09:42 AM
Heols bukti rupa herlok suara sedap tp kalau attitude zero, mmg x kemana la.

Cannot say tak setuju.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2020 10:50 PM | Show all posts
hakak suka suara aweera. lagu dia roman cinta tu sedap dia bawak... org lain bawak x best
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list