Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8419
View
147
Reply

"Sebab Apa Ikut Lelaki Balik Rumah, Sebab Pakai Kereta Mewah?" -Zarina Anjoulie

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-12-2020 10:13 AM | Show all posts |Read mode
Zarina Anjoulie menempelak sikap wanita yang terlalu mengharap kekayaan seorang lelaki sampai sanggup menggadai maruah sendiri.


Kata Zarina dia faham wanita yang mahukan lelaki kaya tapi kena ingat kbanyakan mereka hanya mahu mengambil kesempatan semata-mata.


  



???Ramai wanita anggap bila dah suka seorang lelaki kaya tu terus nak ???lock??? lepas tu hilang lah maruah. Banyak perempuan buat kesilapan tu.


???Tapi hakikatnya tak, lelaki tu ???lock??? kau satu malam je, esok dia cari perempuan lain.


???Kalau dia betul-betul sayang kau, dia akan kahwin dengan kau dulu,??? katanya melalui Instagram.




Foto: IG




Tambah aktres ini sesetengah perangai lelaki memang suka menjerat wanita dengan menayang kereta mewah.


???Mereka tahu, kalau guna kereta mewah macam BMW, Mercedes, semua wanita akan terpikat. Jadi jangan terpedaya, jangan tertipu. Sentiasalah ingat jika mereka benar-benar sayang kamu, dia takkan sentuh kamu sebelum kahwin.


???Ni kalau pukul 1 pagi nak bawa balik rumah, semua tu merapu. Sebab apa korang ikut sebab lelaki tu kereta mewah?




  



  



???Saya faham semua kalau boleh nak lelaki kaya dan saya tak judge yang itu. Cuma janganlah terlalu percaya. Tapi tak semua lelaki macam tu, ada segelintir., jadi buat la homework.


???Lagi satu tak perlu lah ikut gaya Instafamous yang terkinja-kinja di media sosial nak dapatkan lelaki kaya. Tepuk dada tanya selera.???


Namun tambah Anju bukan semua benda boleh dicapai dengan duit.


  



???Kalau lelaki korang biasa-biasa tak mengapa. Sama-sama bina kekayaan itu, kaya bersama.


???Lagi satu buat apa sibuk cari lelaki kaya, kau sendiri boleh jadi kaya. Ramai muda-muda dah kaya, berniaga, kerja keras.


???Jadi percayalah dengan diri sendiri dan janganlah harap sangat lelaki kaya." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 5-12-2020 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Bising je anju ni macamlah diri sendiri manusia berjaya
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Rumah dia ni xde cermin ek
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Keluarga mertua dia nmpk alim2 ya
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru: Rumah dia ni xde cermin ek

Guna air dalam besen pun dah boleh.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Tembun nya heshe skang neh
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Nk jgk mencapub dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Masing2 ada kesilapan...besar @ kecil.yg dh sedar...alhamdulilah.
Kita doakan ajelah yg sedang hadapi dugaan skg ni kuat dan belajar dr kesilapan.
Berapi2 nasihat kau yer anju...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Bisingla ko makcik. Semua isu ko nak ulas bajet gud gud sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:10 AM | Show all posts
sebab apa bogel beromen amik gambar tayang sana sini dulu?
bodoh minah bangla xsedar diri
lagi bahlol penjilat2 dia
jadi diri sendiri la ape la
bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
tapi yg dia cakap betul kan? ikut balik rumah tu satu kesilapan besar dah tak kira la laki tu setat jadian pon, tetap bukan mahram ko nak ikut2 balik. semua lelaki tak terkecuali, jangan percaya 100%! lagi kan bapak, abang, adik, atok ada yg merogol anak, adik, kakak, cucu sendiri mcmn orang luar ko boleh percaya senang2 lepas dapat dm penuh kemiangan pulak tu? kalau tengok reaksi birah2 yg #standwithsyedthon ittew walau muka [insert faceshaming] harap kurus stylo rambut lebat, boleh tau la mmg ramai bbnu yg taste kat dia tu yg mudah masuk perangkap. tapi ni tak bermakna aku tolak tuduhan mangsa dirogol sbb tu sememangnya perbuatan yg berbeza, asal ada laporan perubatan yg membuktikan perbuatan tu secara paksaan mmg syedthon tak boleh nak sangkal lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda: tapi yg dia cakap betul kan? ikut balik rumah tu satu kesilapan besar dah tak kira la laki tu setat jadian pon, tetap bukan mahram ko nak ikut2 balik. ...



Jiran aku ni bila berckp tak lekang Allah dan etc.. tp pakai baju sendat nmpk kopek.. dan dia sorang je yg betullll... aku emm. Lantakkan ajela
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Ye la sebab kau sorang je reti jaga maruah kan....... Bersekedudukan berzina takde hal kan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda replied at 5-12-2020 11:14 AM
tapi yg dia cakap betul kan? ikut balik rumah tu satu kesilapan besar dah tak kira la laki tu setat  ...

Eh best gak hashtag terbaru tu hehe.. lagi berima #standwithsyedthon hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 5-12-2020 10:28 AM
Guna air dalam besen pun dah boleh.

Hahaha... Xcukup clear dikkkk.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:10 PM | Show all posts
yelakn p ikut jantan pg2 bute tuh pn dh nmpk ko xcerdik
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:12 PM | Show all posts
teringat member aku sedekad lps nya citer

angkara beli keta H la dia jadik nakal berplayboya

lupa anak bini mendua kan isteri

smpai ke siam kawen nya

nasib baik tersedar kesilapan

aman damai laa nih balik ke pangkal jln

bersama keta H nya
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Okay la. Cakap dari pengalaman munkin. Kalau heliza contact lens mata bulat tu cakap nanti org cakap bajet alim. Kalau yg ada background colourful mcm ni cakap baru la real talk.  
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
addved replied at 5-12-2020 11:29 AM
Ye la sebab kau sorang je reti jaga maruah kan....... Bersekedudukan berzina takde hal kan.

Berzina takpe suka sama suka dan lebih bermaruah  agaknya lagi pun takde kena bayar sebab sama2 sangap.

Kalau kena rogol ni tak reti jaga maruah diri, sapa suh pakai seksi, sapa suh ikut lelaki sorang diri, sapa suh ikut lelaki naik keta mewah, sapa suh ko ada lobang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu la 1 jari tuding ke org.. 4 jari patah blk ke diri sendiri.. Aku nk gelak je ms dia ckp tu.. Lupa ke bt2 lupa.. Hehehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list