Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5402
View
86
Reply

Sudah 47 Tahun, Che Ta Dedah Tak Suka Minum Air Kosong Sejak Dari Kecil Lagi

[Copy link]

Author: bubuk_bearbear       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-1-2021 02:01 PM | Show all posts |Read mode





Pelakon yang sentiasa jelita, Rozita Che Wan, membuat pendedahan mengejutkan iaitu dia tidak gemar meminum air kosong meskipun usianya kini hampir mencecah 50 tahun.


Tabiat tidak gemar meminum air kosong itu dikatakan sejak kecil lagi kerana bagi Che Ta, rasa air kosong itu membuatkan dirinya sukar untuk menelannya, katanya dalam satu temubual bersama Astro Gempak.


" Sejak dulu lagi saya memang tak amalkan minum air putih atau air kosong. Bukan apa, saya seperti tak boleh telan jika air kosong sahaja.


Namun Che Ta mula berubah dan mendapat kesedaran tentang pentingnya kerap meminum air kosong apabila suaminya terkena penyakit batu karang.


" Saya mula bimbang dan takut bila Zain kena batu karang sedangkan dia seorang yang menjaga kesihatan dan kurang minum minuman manis.


" Saya pun mendapat kesedaran dan cuba belajar untuk minum air putih sekarang bagi menjaga kesihatan lebih-lebih lagi usia yang sudah meningkat ini," katanya.


Terdahulu, Che Ta dan Zain Saidin bernikah pada 11 Disember 2013 dan dikurniakan seorang anak perempuan diberi nama Aaisyah Dhia Rana. - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-1-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
perluke nak mention tarikh perkHwinan sheolss ?
like

is this the pattern to write article nowadays ?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:34 PM | Show all posts
batu karang ni ada 2 punca kan ? 1 selalu tahan kencing, lg 1 sbb x makan buah citrus... dhtu cekta kalo dlu x suka minum ayaq putih hang minum ayaq paaa ? xkan la tiap kali haus duk telan ayaq sirap.............
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik ta ni sebaya rizalman, xkan la 47 kot
Tua lg rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah berpuluh tahun berlalu, umur berganjak sikit je ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ptt la kena kencing maneh awaii
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 14-1-2021 02:34 PM
batu karang ni ada 2 punca kan ? 1 selalu tahan kencing, lg 1 sbb x makan buah citrus... dhtu cekta  ...

lelaki memang agak common untuk kena batu karang..makan coklat lebih pon boleh kena
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:50 PM | Show all posts
kalau tak silap aku dia sebaya dengan aku , 48thn tapi baru dlm melodi kabo dia jadi jurucakap utk satu produk. katanya usia dia dah cecah 50 tahun...conpius jap.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah nak hampir sebaya dah dah aku dgn Che ta..

Anyway.. Che ta tak minum air pun kena masuk berita ke hanaaaaaattttttttt
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik ta bru 46 tahun bru nk masuk 47. Apooo reputs  nk masuk 50. Kalo bundar pon baru 45 .
Lain la kalo dh 49.  Yihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
minum air apa tu.. nakal che ta
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
sukacactus replied at 14-1-2021 02:40 PM
Cik ta ni sebaya rizalman, xkan la 47 kot
Tua lg rasanya

dah gerak la juga.. i rasa sblm2 ni umur dia stuck kat 43 kot... tup2 kat artikel ni dia tulih 47 tahun pulak. logic je kalau sheols dah masuk 5series pun.. sejenis tipu umur
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:08 PM | Show all posts
dino replied at 14-1-2021 02:54 PM
minum air apa tu.. nakal che ta

Lain macam persoalan abang dino ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:11 PM | Show all posts
hahahahhahahahahha...tehibur ngn komen che ta minum air apa tuh..hahhahahahahha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok umur cheta dh gerak
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Berapa sebenar umur che ta
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:33 PM | Show all posts
espri6006 replied at 14-1-2021 02:50 PM
kalau tak silap aku dia sebaya dengan aku , 48thn tapi baru dlm melodi kabo dia jadi jurucakap utk s ...

Haah..aku pun tngok gak..kata 50 dah..
La ni 47 pulok doh..
lepaih2 tu 43 tpi x gerak2...kikikiki
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
miracle_forever replied at 14-1-2021 03:03 PM
dah gerak la juga.. i rasa sblm2 ni umur dia stuck kat 43 kot... tup2 kat artikel ni dia tulih 47  ...

Setahun cik ta x sama dengan setahun kita2 ni
Dia punya setahun mau 500 hari kot
Sebab tu umur dia lambat meningkat kah3
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 14-1-2021 03:08 PM
Lain macam persoalan abang dino ni.

tgk la muka che ta tegang tu.. alovera ko haha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Hampir cecah 50 ni dah bertahun...aritu iols jumpa kat event muka dh jatuh. Dlm gambar byk guna filter langit ke tujuh  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list