Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13927
View
140
Reply

Update: Risteena Munim, Isa Khan dh Selamat Bernikah #68 ,video nikah

[Copy link]

Author: BarbiePink    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-3-2021 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by BarbiePink at 12-3-2021 11:02 AM

IMG_20210307_093742.jpg

Kuala Lumpur: Penyanyi Isa Khan, 28, dan tunangnya yang juga pelakon, Risteena Munim, 32, mengumumkan tarikh pernikahan dengan memilih 12 Mac ini iaitu Jumaat depan sebagai hari bahagia mereka.

Isa atau nama sebenarnya Mohammad Fara Aidid Ali Dad Khan berkata, segala persiapan perkahwinan hampir sempurna dan tidak sabar menghalalkan hubungan cinta dibina lebih dua tahun itu.


"Tiada majlis besar-besaran kerana mengikut prosedur operasi standard (SOP). Kami juga sudah memadam impian mengadakan majlis meriah dengan kehadiran ribuan tetamu.

"Cukuplah sekadar majlis dan acara ringkas ketika penularan Covid-19 ini. Tema majlis pula adalah ringkas tapi manis untuk dijadikan kenangan. Saya berharap majlis perkahwinan yang dirancang dapat dinikmati bersama keluarga, sahabat dan rakan media," katanya.

Menjelang hari bahagia pasangan itu, Isa juga akan melancarkan lagu baharunya berjudul Karunia Terhebat sebagai simbolik percintaan mereka.

"Lagu ini mengenai perjalanan cinta kami dan didedikasi khas buat Risteena. Insya-Allah, lagu ini akan dilancarkan pada majlis perkahwinan nanti. Lagu bergenre pop balada ini adalah ciptaan sahabat saya Ayid Sidki, liriknya pula saya hasilkan sendiri dan diterbitkan Hadi Rumnan," katanya

Terdahulu, Risteena mengumumkan akan melangsungkan pernikahan pada pertengahan bulan ini.

Pasangan itu sepatutnya melangsungkan perkahwinan pada November tahun lalu. Bagaimanapun, majlis terpaksa ditunda berikutan perancangan asal mereka terkesan dan perlu usahakan perancangan baharu.

Isa mengumumkan sudah melamar Risteena pada 23 November 2019 sewaktu bercuti di Bali, Indonesia. Pasangan itu turut mengumumkan mereka bertunang pada tarikh sama.

Sumber my metro

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-3-2021 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Selama ni pon mmg mcm dah kawen pon...nikah pon org x peduli lah. Xde beza pon
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 09:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah semoga urusan pernikahan berjalan lancar dan sempurna
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-3-2021 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
ashilalat replied at 7-3-2021 09:39 AM
Selama ni pon mmg mcm dah kawen pon...nikah pon org x peduli lah. Xde beza pon

Tak apa ler chouls
Yg penting dh nak tuju benda baik
Halalkan perhubungan
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah.
Bosan baca cite tah apa2. Produknya takde.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya hari yg ditunggu tunggu warga bodgos bakalan tiba... Buckle up acik2 sekelian
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
BarbiePink replied at 7-3-2021 09:51 AM
Tak apa ler chouls
Yg penting dh nak tuju benda baik
Halalkan perhubungan

Tapi lepas ni forumer bakal dihidangkan dengan berita rindu masuk bilik air 5 menet...rindu klua umah g kedai 10 menet..bini suka cium ketiak laki, laki suka cium kaki bini. Wekkkkkk...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu kemut bwk bf dia.. Tu pon kalau ada lg laaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnyerr
Nasib menjadi juger
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:41 AM | Show all posts
Finallyyyyyyy... Bukanlah aku tunggu2 sangat pun.. Cumanya asyik dok up citer kawen tapi tak kawen2.. Alhamdulillah nak sampai jugak hari kawen tu.. Tunggu jahlop pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
dah tu nk kena mggelabah teksssss ke tak ni??
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
ashilalat replied at 7-3-2021 09:39 AM
Selama ni pon mmg mcm dah kawen pon...nikah pon org x peduli lah. Xde beza pon

Mmg dah taraf wajib kawin pung.. luar dlm dah tengok.. celup aje yg belum lg.. koh kohkoh..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 7-3-2021 10:51 AM
dah tu nk kena mggelabah teksssss ke tak ni??

Kena la kiah oi..libas libas sikit
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya alloh tak sabar nya nak baca benang2 kt sini lepas diorg kawin mesti meriahh
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh kawin bolelah bertambah swweeetttt
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah. Akhirnya....
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku dpt rasakan lps kawen tred depa akan semakin menjadi jadi dgn tajuk tred yg tak terjangkau dek akal2 porumer
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
akhirnya... helok la tu. benda yang baik kita doakan yang baik2 je la. harap lps ni si adek pulak. buat serentak pon tak apa. dah ade steady calon pon kan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang betul2 nikah baru aku nak wish congrats
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 12:32 PM | Show all posts
Pasni sile stop kisah gatal bijik.
Suh adik ko kawin sekali.
Rimas la
Satgi dah kawin cite suami pegang tp rase malu la.
Bini nk try style lain untuk minggu ni.
Mmg dasar kisah garit je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list