Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4364
View
41
Reply

Ramai Puji Badan Amyra Rosli Masih Mantol

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-4-2021 10:23 AM | Show all posts |Read mode
Ramai Puji Badan Amyra Rosli

Mungkin bagi sesetengah orang untuk menjaga badan bukan lah satu perkara yang mudah lebih-lebih lagi apabila sudah memiliki cahaya mata.


Tetapi perkataan itu sama sekali tidak wujud dalam diri pelakon Amyra Rosli apabila beliau kini dilihat bertubuh ramping walaupun sudah memiliki dua cahaya mata.




Amyra telah melahirkan cahaya matanya yang kedua pada 1 Februari lalu.

Posting terbaharu pelakon drama Nur itu turut membuatkan ramai peminatnya meninggalkan komen pujian dan mengatakan bahawa Amyra pandai jaga badan.





Jika diikutkan sebelum ini, Amyra pun tidak lah mempunyai badan yang besar tetapi beliau pada asalnya memang bertubuh kecil.

Mungkin disebabkan itu mudah untuk Amyra mendapatkan semula bentuk badan ideal buat dirinya.

Kepada para wanita yang sedang berusaha untuk turunkan berat badan, jangan putus asa okay!

Teruskan usaha anda semua dan jangan patah semangat.

Sumber foto: Instagram Amyra Rosli
Read More : https://www.hotfm.com.my/hotsele ... da-dua-cahaya-mata/

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-4-2021 10:46 AM | Show all posts
Ini kurus. Mantol tu macam KoKo slang tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 10:46 AM | Show all posts
motif upload gambar tnjuk montot? kan dh elok bertudung tu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin kering sheol lepas veranak.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:11 AM | Show all posts
TT punya tajuk sangat curious... bila buka je.. hmmmmmm kempengg je.. tang mana mantol.. hahahaha bongok TT ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 8-4-2021 10:46 AM
motif upload gambar tnjuk montot? kan dh elok bertudung tu..

Dah tu kang terpotong le gambor kepala anok2. Hishhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Btw tt ape gossip nyaaaa?

Benang sampahhhhh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-4-2021 11:27 AM | Show all posts
kakakgarang replied at 8-4-2021 11:11 AM
TT punya tajuk sangat curious... bila buka je.. hmmmmmm kempengg je.. tang mana mantol.. hahahaha bo ...

mantol 1 kali
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:34 AM | Show all posts
mantol apa, keding je aku tgk..sian myra pena bela bewak komodo tu yang smpai kurus kering tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu keding..kalo mantol tu mantop...semua besaq tang perut kempisss...
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 01:53 PM | Show all posts
ini papan..
mantol mcm zila bakarin, jue aziz semua tu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:21 PM | Show all posts
kerempeng mcm ni lawa ke
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:14 PM | Show all posts
apa yang mantol nye? kurus kering je.
mesti yang banyak komen mantol ni perempuan.
definisi mantol laki dengan pompuan lain kot.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurus sgt...berisi sikit baru lawa
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
dia mmg jenis x suka makan kan? dulu baca kat mana tah, Amar kata smpi kena paksa soh makan baru Amyra nak makan..untung nya nafsu makan x besar..jelesss
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Mantol tu berisi dpn belakang ni cm flat je emmm
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Tkde cutting pun
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
kurus..tak susah nak jaga badan

Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik nya dia nih
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik je..bukan kurus leper. Ada juga bonjol kat tempat sepatutnya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list