Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10186
View
89
Reply

[Tempatan] Ahli perniagaan berjaya menambat hati Rara. #63, Ramai kecewa YB Rara menikah

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-4-2021 04:51 PM | Show all posts |Read mode
Edited by EJALTI at 11-4-2021 02:38 AM

Ahli perniagaan berjaya menambat hati Rara

https://www.hmetro.com.my/mutakh ... -menambat-hati-rara

Disiarkan pada: April 10, 2021 @ 4:45pm

Mahaizura Abd Malik
mahaizura@hmetro.com.my


YOUNG Syefura Othman sah bergelar isteri kepada Muhammad Edrin.  FOTO Ihsan Rara

Kuala Lumpur: Dengan sekali lafaz, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Ketari, Young Syefura Othman sah bergelar isteri kepada Muhammad Edrin Nordin, hari ini.

Pasangan berkenaan yang sedondon dalam persalinan putih itu dinikahkan bapa pengantin wanita dengan mas kahwin sebentuk cincin berlian.

Young Syefura atau lebih dikenali sebagai Rara, 32, berkata, majlis berkenaan berlangsung di dewan Wisma Selangor, Jalan Ampang dalam pematuhan prosedur operasi standard (SOP) dengan dihadiri semua ahli keluarga dan rakan rapat.

"Alhamdulillah saya lega dan bersyukur, majlis berlangsung dengan sempurna seperti dirancangkan.

"Saya mengharapkan perkahwinan ini berkekalan dan bahagia sampai ke syurga," katanya ringkas kepada Harian Metro.

Sementara itu, detik majlis akad nikah pasangan itu dikongsikan secara langsung di Instagram Rara dengan ruangan komen dibanjiri ratusan ucapan tahniah.

Penolong Setiausaha Wanita DAP Kebangsaan dan suaminya yang juga ahli perniagaan berstatus duda itu mengikat tali pertunangan pada 27 Februari lalu.

Sebelum ini Rara pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang pengurus pelaburan, Muhammad Masyur pada 24 September 2016 namun pasangan itu bercerai talak satu pada 7 Mac 2019.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 10-4-2021 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga till jannah
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Takda gambar majlis ke lain ke
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 04:57 PM | Show all posts
tamat sudah andartu junior rara
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 10-4-2021 04:57 PM
tamat sudah andartu junior rara

Janda le. 2nd marriage
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah rara
apsal ramai perempuan melayu yg cerdik dan ada bakat jd pemimpin ni masuk DAP?
young malay ladies yg lain2 dlm DAP - Jamaliah (ADUN Bdr Utama) ,Dyana Sofea
apsal diorg ni jauh beza dgn stok2 puteri umno esp dr segi education and kewibawaan dlm politik
akak lg suka jamaliah tu.budi bahasa helok, cakap pun teratur je,lawa pun lawa...tp join DAP...bila tgk siapa nenek dia, hmm ok no wonder
tp mcm sayangnya laa.jamaliah ada potensi utk jd pemimpin besar in future
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah kepada kedua mempelai
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 10-4-2021 05:04 PM
tahniah rara
apsal ramai perempuan melayu yg cerdik dan ada bakat jd pemimpin ni masuk DAP?
young  ...

Sape nenek si jamaliah??
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:09 PM | Show all posts
Laa mak jan ke

ingatkan anak darew tiang parew
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 10-4-2021 08:07 PM
Sape nenek si jamaliah??

shamsiah fakeh
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:14 PM | Show all posts
kening suaminya tu, sbb dulu kening bertindik kan. ke aku salah?
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:16 PM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 10-4-2021 05:04 PM
tahniah rara
apsal ramai perempuan melayu yg cerdik dan ada bakat jd pemimpin ni masuk DAP?
young  ...

Ceghedik ke dia ni pun *menguap*
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 10-4-2021 04:57 PM
tamat sudah andartu junior rara

Mak jan bertemu dud la
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:20 PM | Show all posts
Kalo dayana sofea pun dikatakan cerdik, ada bakat kepimpinan i dont knowlaaaah hahahaha

Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 10-4-2021 05:04 PM
tahniah rara
apsal ramai perempuan melayu yg cerdik dan ada bakat jd pemimpin ni masuk DAP?
young  ...

Dyana tu iols tak suka dengar sheols bercakap. Meleweh2. Tambah pulak sheols pencaras.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry x kenal. perempuan melayu muda n cantik masuk politik ramai yang bimbo jah.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh tau next pru bakalan kalah. Cari laki cepat2 la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah


Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya rara
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list