Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
28780
View
230
Reply

Bekas Ratu Santekk keti** Lencun

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-4-2021 03:24 PM | Show all posts |Read mode
Hai uollssss...Sebenarnya dah lama iol nak kasi up kesah ketiak basah si bekas ratu cantekk ni,tapi iol bizi..kalau uols tengok IG bekas ratu ni,uol akan perasan i bideo yang si bekas ratu dukung kucengg & akan nampak tompok basah kat area ketiak si ratu itew!

Amboi, amboi, amboi,pakai baju sepatu semuanya berjenama mewah,kerete mewah,bisnez pun katanya hebat,tapi sayang x pandai jaga ketiak tu sis!!!

Bukan nak kecam,tapi sis kan bkas ratu cantikkk,usahawan & pelakon ,top model ..jaga lah imej tu sis..
kv.jpg kv2.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 11-4-2021 03:26 PM | Show all posts
Edited by Burong_Hantuk at 11-4-2021 04:11 PM

ada yang kata,kalau kuat makan ,kari,bawang,rempah ratus nanti ketiakk bau hapakkk & banjirrr...yer ke?

IMG_3623.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:30 PM | Show all posts

Betol Ke Cerite

Sugadada dulu bergilir dengan tunang dia menonggang dia ney?  Suke kongsi2..??

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-4-2021 03:33 PM | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 11-4-2021 03:30 PM
Sugadada dulu bergilir dengan tunang dia menonggang dia ney?  Suke kongsi2..??

kesah dia nih memang panassss!!!duet pencen peberian ex sugar dada ntah brapa juta ..ujung2 kawen dengan mamat france ntah kutip kat mana utk cukupkan syarat
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasa la ketiak basah..apa masalah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Huntonglaaa laki beliau kendoo kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru lepas workout kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia dlm ig je hensem kat luar biasa2 je
Beliau ni pon mcm filter je lebih dlm ig...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Benggali mmg camni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
tak pelik pon ketiak berpeluh..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dh ketiak dia, lantaklah lah nk basah ke, nk lencun ke, nak lecak. yg kau mggelabah teksssss tu dh kenaapa????
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak silap tinggal nak tumis bawang dan taucu serta masukkan bunga lawang je dan titik2 beberapa air peluh dari ketiak sheols untuk masak kari paling sedap di seantaro Malaysia ni.

Sheols boleh start jual produk pes kari instant. Kalau boleh nak ada rasa2 italian hubs sheols sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
ketiak bsh pon jdi 'ISU SEMASA'.......



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-4-2021 03:46 PM | Show all posts

workout apanya,dia kat dapur temankan husbaby masak pasta
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 11-4-2021 03:44 PM
Tak silap tinggal nak tumis bawang dan taucu serta masukkan bunga lawang je dan titik2 beberapa air  ...

eeeiiiii geli pulak
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-4-2021 03:48 PM | Show all posts
Skuau replied at 11-4-2021 03:46 PM
ketiak bsh pon jdi 'ISU SEMASA'.......

sis salah rumah kah???
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Normal laaa ketiak basah...dia manusia kott
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:48 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kepala otak tt yg masalah kot dok fikir ketiak orang basah ke tak
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2021 03:50 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list