Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
4372
View
47
Reply

Edisi padan muka?Sanggup bermadu kerana harta,Isteri Muda Mengeluh Jaga Suami Terlantar Strok

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2021 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tidak dinafikan ramai wanita memilih untuk bermadu demi mengejar kesenangan. Namun, kehidupan bermadu tidaklah seindah seperti disangka

Baru-baru ini tular perkongsian seorang wanita 28 tahun yang bergelar isteri kedua selepas berkahwin dengan lelaki berusia 55 tahun.

Bagaimanapun, kehidupannya berubah apabila terpaksa menjaga suaminya yang terlantar sakit selepas diserang strok dan tidak boleh menguruskan diri sendiri.

Wanita itu turut meluahkan rasa kesal apabila terpaksa menjaga suaminya sendiri kerana isteri tua seolah-olah lepas tangan.

Hanya merasai kehidupan senang selama tiga bulan sahaja, wanita itu berkata dia rasa tertipu kerana sebelum ini suami mengatakan dia mempunyai kereta dan rumah besar.

Namun selepas berkahwin dia hanya mendapat rumah berkembar sahaja. Malah, tiada kereta atas nama suaminya.

Wanita itu turut terkilan suaminya tidak pernah memberitahu mempunyai penyakit darah tinggi dan kencing manis.

Perkongsian wanita itu mendapat reaksi daripada seorang netizen yang memberi pesanan padu kepada wanita yang berkahwin dengan suami orang kononnya mahu mencari jalan pintas untuk hidup mewah tetapi harta tersebut mungkin bukan miliknya sendiri.

SUMBER: Facebook Kami Suri Rumah
IMG_20210421_170640.jpg
IMG_20210421_170659.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-4-2021 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Bersyukur la dapat jaga laki full time takyah berebut2 dgn madu tua lg kan. Tu pun nak merungut haiyohh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa kan lah...masa ko hancurkn hati pompuan lain ko buat2 x nmpk, jaga la laki ko tu elok2..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 05:28 PM | Show all posts
belum sampai 3 bulan friska dah mengadu penat jaga laki jusa C minus ? ini memang binawe
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
ada...madu lebah...madu kelulut...madu tuuu jugok ko nak.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
isu sensitif ni
kesian si laki dpt bini pentingkan diri nasib baik ada bini muda
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:26 PM | Show all posts
Bini tua tu cashkan ajer kau berdua
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan hasanah ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib la sape suruh x selidik dulu.. ni mata sah kaching2 je nampak orang tu ade kete besar, rumah besar.. tak spot check ade sakit ape..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu la..pcaya bulat2 je apa laki tu kata..
Pdhl mnumpang hrta bini..
Bini tua pun dh lama makan hati agaknya..
Dh korg pun dh kawen..dh ada yg nk jaga laki dia..senang la skit dia..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Cash dalam masa 3 bulan je. Paling untung 1st wife la. Kesian. Masa Meols umur 28, bapak Meols 55 gak. So ni kira cam anak jaga bapak la. Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:01 PM | Show all posts
I teringat ada seseorang dulu berangan macam ni lah. Dah tua boleh jaga sama-sama katanya. Sesungguhnya itu hanyalah angan angan.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung mem no.1, tak yah susah2 bayar nurse, atau cari org gaji.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Niat bkawin pon dah xbetoi. So hadap laa ko jga laki to haa.. If ikhlas dpt laa pahalaa.. Bini tua gak cerdikk.. Xyah susah2 kena jaga laki sakit  
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 01:11 AM | Show all posts
1st wife kaya tgok sehari je,wpun mampu hire nurse...tapi sebab sakit hati dgn korang bdua so dia biarkan jelah korangq
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 01:42 AM | Show all posts
hahaha kan mendapat lah ko..nak sangat laki orgkan.bini no 1 eloklah santai2 jer.tak perlu penat tak perlu susah payah..tak payah nak carikan org atau upah jaga laki tu..seronok 3 bulan jer ye..untung lah kalau tak sampai seminggu lg naya kan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 07:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Okla tu dpt juga rumah berkembar..ko nak apa lg. dah rampas lg orang lg banyak bunyi ka? memang dasar betina birah, tahu nak hidup senang je.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak sangat laki orang kann
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 08:15 AM From the mobile phone | Show all posts
macam kisah el hasanah saje
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 08:31 AM | Show all posts
semua kisah buruk rumah tangga melibatkan madu sila kecam si suami
sbb dia yg merelakan diri utk tambah komitmen tanpa sedar yg sebenarnya x mampu
pompuan kalo dia rasa ok dia on je...dia ape tau
lainla pompuan tu yg santau laki tu suruh kawin dgn dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list