Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
11668
View
115
Reply

[Tempatan] Lelaki warga emas jadikan kambing betina untuk lepaskan nafsu. Kambing akhirnya mati. #58, Warga emas lampias nafsu pada kambing direman 7 hari

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-7-2021 04:15 PM | Show all posts |Read mode
Edited by EJALTI at 29-7-2021 04:23 AM

Dengan kambing pun jadi

https://www.kosmo.com.my/2021/07/28/dengan-kambing-pun-jadi/

Oleh MUHD AFIQ AL-HAFIZ MAT YUSOF

28 Julai 2021, 4:03 pm


Seekor kambing mati akibat menjadi mangsa melempias nafsu seorang lelaki warga emas di Hulu Selangor semalam.

PETALING JAYA C Seorang lelaki warga emas sanggup menjadikan seekor kambing betina sebagai tempat melempias nafsu dalam satu kejadian di Hulu Selangor semalam.

Kejadian tersebut disedari seorang wanita tempatan berusia 45 tahun yang terdengar bunyi mengembek dari kandang kambing yang terletak di belakang rumahnya kira-kira pukul 1.30 tengah hari.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Arsad Kamaruddin berkata, pihaknya menerima satu laporan polis dari wanita terbabit pada pukul 6.24 petang di Balai Polis Serendah, Ibu Pejabat Polis Daerah Hulu Selangor.

Berdasarkan laporan, wanita berkenaan telah pergi melihat di kandangnya selepas mendengar kambingnya mengembek dan mendapati terdapat seorang lelaki yang dikenalinya berada dalam keadaan separuh bogel bagun dari sebelah kambing milik wanita tersebut.

Menyedari kehadiran wanita terbabit, lelaki tersebut telah melarikan diri dan hasil pemeriksaan mendapati, kambing betina yang menjadi mangsa lelaki itu telah mati, katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Mengulas lanjut, siasatan ditempat kejadian telah dibuat bersama pasukan forensik Polis Diraja Malaysia (PDRM) Selangor dan Jabatan Veterinar Haiwan Kuala Kubu Bharu.

Kambing yang telah mati berkenaan telah dihantar ke makmal jabatan veterinar untuk bedah siasat.

Kita juga telah menahan seorang lelaki berusia 60 tahun di kawasan semak Jalan Tengah, Kampung Sungai Buaya, Serendah pada pukul 10.50 pagi hari ini, jelasnya.

Tambahnya, semakan mendapati, suspek mempunyai rekod lampau berkaitan kes jenayah.

Suspek akan direman esok di Mahkamah Sesyen Kuala Kubu Bharu untuk siasatan lanjut di bawah Seksyen 377 Kanun Keseksaan kerana persetubuhan luar tabii terhadap haiwan dan Seksyen 289 Kanun yang sama kerana kecuaian berkenaan dengan haiwan. C K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
cmana dia buat sampai mati kambing tu..tp i mmg pnh dgr cite gini i ingt cite dongeng..kwn sekolah i cite ada kambing kena rogol ngn manusia smpai mati..so bila baca cite ni..logik juga la cite kwn i..kambing pun bahaya..lembu xpnh dgr lg jd mangsa rogol
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa kambing ni boleh mati? Saluran dia pecah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:26 PM | Show all posts
Cuba rogol kucing betina pula.. Takyah rogol pompuan dan liwat budak/remaja lelaki lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:30 PM | Show all posts
trauma la pempuan yg jd saksi kejadian
lelaki tu pikir klu kerjakan pempuan nnt kena report
sekali kerjakan kambing pun kena report
cash! bak kat forumer cari
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahanat celaka punya org tua dah berbau tanah
Aku ingatkan di India rupanya di Msia
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
eh bodoh, len kali cari lah batang paip pvc, cian bek2 kena rogol
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tua bau kubor kot ...

Lahanat betui.... Kesian kmabing tu terseksa wei
Manusia yg sial!!! Harap kena tibai sampai mampuih
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 04:52 PM | Show all posts
sampai keluar najis kambing tu ko kerjakan. selera lak kat haiwan ye
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:11 PM | Show all posts
Ingatkan kejadian kat luar negara..alih2 kat selangor rupanya
Mental ke ape pokcik tu sian kambing tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya rabbi kambing pun ko selera atuk oii ni asalkan ada lubang je ni..memalukan betul dah la tuan kambing tu kenal ko..jijikksss
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:18 PM | Show all posts
ni mesti jantan berkedut lagi buncit tak jaga penampilan, tak diet, tak makan supplement, tak pandai berkomunikasi atau ambil hati sampaikan tiada wanita langsung yang inginkan kau - sehinggalah kau buat keputusan penis kau berakhir dengan kambing tidak berakal. sampah masyarakat!
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya.. Apalah nasib kambing ni. Semoga bahagia di syurga ya kambing... Sedih dgr
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:34 PM | Show all posts
pedo ni pedo

kambing bawah umur ..
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila. Menakutkan betul perangai manusia zaman sekarang. Nauzubillah

Bawak masuk penjara. Potong kasi habis manusia tak serupa manusia mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan kes di luarnegara..kat malaysia rupanya..ishishishhh
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduyaiiii..rasa tk lalu pulak nk mkn kambing
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:38 PM | Show all posts
kejadian2 mcm ni la akan membawa malapetaka besar kpd Malaysia...

kejadian tsunami di acheh dulu disebabkan ramai sangat merogol anjing2 jalanan di sana...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:39 PM | Show all posts
ingtkan brlaku luar negara td...jeng
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mabuk?
dadah?
ketum?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list