CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: GRINDSAKHTANIC

SUNSHINE OF LOVE ~ Song Hye Gyo

[Copy link]
Post time 8-5-2006 10:10 PM | Show all posts
ganti All In...bestttttt.......aku dah tgk cerita ni......
aku suka tgk watak masa LBH dan SHG masa remaja...sweeet je...lagi lak tgk cara LBH nak protect SHG.....

lagu main theme nyanyian PARK YONG HA ....best!!!!...sampai la ni aku hafal lagu tu..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-5-2006 11:53 PM | Show all posts
alamak lupe lak...hari ni (9 Mei) besday hero cite ni, Jo Hyun Jae yg ke 26...hepi besday Jo Hyun Jae...:love::love::love:...sarangheyo..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 12:41 AM | Show all posts
esk citer ni abis..so apa ganti lak lepas ni..?
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 07:56 AM | Show all posts
Originally posted by isabel at 9-5-2006 12:41 AM
esk citer ni abis..so apa ganti lak lepas ni..?


All In bel sshi...waaa sonot sebab tak tengok cite nie lagi dan tak pernah tengok LBH berlakon lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 07:57 AM | Show all posts
Originally posted by zeleia at 8-5-2006 11:53 PM
alamak lupe lak...hari ni (9 Mei) besday hero cite ni, Jo Hyun Jae yg ke 26...hepi besday Jo Hyun Jae...:love::love::love:...sarangheyo..


birthday Min Hao ke? ape2 pun Happy Birthday To You.....
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 07:58 AM | Show all posts
Originally posted by Kimmy at 8-5-2006 10:10 PM
ganti All In...bestttttt.......aku dah tgk cerita ni......
aku suka tgk watak masa LBH dan SHG masa remaja...sweeet je...lagi lak tgk cara LBH nak protect SHG.....

lagu main theme nyanyian PARK ...



Ya betulll tu kimmy.. cite ni paling aku suke lagu main theme dia.. memang best giloss.. dulu aku tgk cite ni kt tv s'pore main kul 11 malam aku sanggup tggu semata2 nak dgr lagu ni heheheh... masa tu tak tau yg park yong ha yg nyanyi lagu ni.. skali dah tau lagi la aku minat hehehee
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-5-2006 08:17 AM | Show all posts
dlm laci ayah billy tu ada aper ye...?? mainan billy masa kecik2 dulu je ke...??

Smlm tu.. org yg pengsan dianto dulu ke spital.. yg berdarah2 giler nie x bawa pegi....  Pastu sampai spital baru soh ambulan dtg..  x leh ke call guna handset soh ambulan dtg time tu gak...  :hmm:
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 08:23 AM | Show all posts
Originally posted by captain_f4 at 9-5-2006 08:17 AM
dlm laci ayah billy tu ada aper ye...?? mainan billy masa kecik2 dulu je ke...??

Smlm tu.. org yg pengsan dianto dulu ke spital.. yg berdarah2 giler nie x bawa pegi....  Pastu sampai spital baru ...


barang permainan dia mase kecik...memang capt ade ke patut yg pengsan di bawa ke hospital dulu...yg kena tikam tunggu ambulance.lawak sungguh....nak tergelak tengok..nak di jadikan cerita.;)
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-5-2006 08:26 AM | Show all posts
tak sempat tgk masa min hao kene tikam, sbb terlupa..masyuk sgt tgk princess lulu...sedehla pulak masa billy bokak laci tu...mesti nyesal sbb benci kat bapak die...huhu...tgk gezet utk mlm ni mcm best jer...yanyu nak pi mana lak naik bas xpress tu...?ish..ish..ish...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 09:57 AM | Show all posts
Originally posted by sarahsofiyah at 8-5-2006 02:17 PM


ko beli movie tajuk beauty or the beast ker..


ko tengok cerita korea ker omputih ? tajuk movie tu "Crying Fist" and "Zero Manner". dua-dua aku tak tengok lagi , baru beli ahad, tak sempat tengok lagi - nak concentrate drama dulu .. :pmuka:
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:02 AM | Show all posts
Originally posted by KatakPisang at 8-5-2006 02:20 PM
best tak citer ni?ader nampak org tu jual kat pasar mlm...nak beli takut tak best...


aik, psr mlm pun ada ? :hmm: ingatkan cerita omputih dan cina jer ada kat situ ..
anyway aku tak tengok lagi, dah tengok nanti aku bagitau .. :nerd:
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:06 AM | Show all posts
Originally posted by ayie77 at 9-5-2006 07:57 AM


birthday Min Hao ke? ape2 pun Happy Birthday To You.....


peminat min hao gak ker kau ni ayie?
birthday billy lah !
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:09 AM | Show all posts
korang kalau beli vcd korean movies dalam BM sub, baik hati2....sbb Bm sub dia HAMPEH!!!....cari yg ada English sub....at least english sub dia not so bad.....

aku ada beli yg BM sub.....tongang terbalik ayat dia....
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:20 AM | Show all posts
Originally posted by Kimmy at 9-5-2006 10:09 AM
korang kalau beli vcd korean movies dalam BM sub, baik hati2....sbb Bm sub dia HAMPEH!!!....cari yg ada English sub....at least english sub dia not so bad.....

aku ada beli yg BM sub.....tongang ...


setakat yg kp beli ok...not bad la...ader jugak dvd kat psr mlm..tapi tak byk title..kalau vcd byk title...kp mmg tak suka sgt subs in malay sbb sometimes susah nak paham apa sebenarnya yg depa maksudkan...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:20 AM | Show all posts
Originally posted by ayie77 at 9-5-2006 07:57 AM


birthday Min Hao ke? ape2 pun Happy Birthday To You.....


peminat min hao gak ker kau ni ayie?
birthday billy lah !
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:30 AM | Show all posts
Originally posted by im_comey at 9-5-2006 10:06 AM


peminat min hao gak ker kau ni ayie?
birthday billy lah !


dak ehhh...:nyorok: sy peminat billy pun tak tau..adus malu ye...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-5-2006 10:53 AM | Show all posts
Originally posted by captain_f4 at 9-5-2006 08:17 AM
Smlm tu.. org yg pengsan dianto dulu ke spital.. yg berdarah2 giler nie x bawa pegi....  Pastu sampai spital baru ...


semalam punyer story tak tau le camana nak komen ... :hmm:
kesian min hao kena tikam :cry: tapi dlm aku tengah2 feeling tu, buat lawak ler pula "aku rasa aku terkencing dlm seluar la" billy lak kata "kau tengah bagi pesanan terakhir ker?"
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 10:58 AM | Show all posts
paling lawak perbualan atr billy dan yan yu masa billy tabur abu mayat ayah dia ...
yan yu kata " min hao menghargai keburukan dan kehodohan dia, mungkin tu la sebab dia tak merasai kebahagiaan"
billy lak kata "min hao adalah sebahagian daripada yan yu yg hodoh, jadi aku mesti menghargai sebahagain itu supaya aku dapat menghargai yan yu dgn sepenuhnya"
(lebih kurang ler ayat dia) Ya Tuhan .. kesiannyer Min Hao, betul2 dianggap hodoh lol:lol
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 11:05 AM | Show all posts
Originally posted by Kimmy at 9-5-2006 10:09 AM
korang kalau beli vcd korean movies dalam BM sub, baik hati2....sbb Bm sub dia HAMPEH!!!....cari yg ada English sub....at least english sub dia not so bad.....

aku ada beli yg BM sub.....tongang ...


jangan kata vcd je kak kimmy ... kat tv pun kadang2 cam tu le gak ... :geram:
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2006 11:44 AM | Show all posts

Reply #378 im_comey's post

a'ah bab gi tabur abu mayat tu..  dorang ke org kaya nape x buat kubur..   pastu aku tgk mcm yg dia tabur tu melayang2 kat udara je...  dia tabur kat mana sbnrnya atas bukit tu ke.. dlm laut...??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-4-2024 03:13 PM GMT+8 , Processed in 0.169062 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list