Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
138557
View
1749
Reply

Cuaca Di tempat Anda Waktu Ini

[Copy link]

Author: seribulan       Show all posts   Read mode

Post time 18-10-2005 10:27 AM | Show all posts
3,4 hari lepas asyik hujan jek tiap2 ptg.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2005 10:59 PM | Show all posts
keadaan angin pada ketinggian surface - 1000ft in our region esok



Kesannya;
Kawasan pantai timur terutama Kelantan, Terengganu dan Pahang Utara dijangka mengalami hujan sederhana dan kadangkala lebat sepanjang minggu ini. Tempat - tempat lain seperti Utara, Tengah dan Selatan Semenanjung juga dijangka menghadapi hujan dikebanyakkan tempat terutama pada lewat petang dan awal pagi.

sekian, saya melaporkan untuk Cari.Com

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2005 08:24 AM | Show all posts
attteee. wehhh!!!!

seri iskandar...

cuaca dis ebelah pagi adalah baik dengan hujan sekejap-sekejap di satu-dua tempat pada sebelah petang, terutama di kawasan berbukit
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2005 01:25 PM | Show all posts
Gambo imej pukul 1210 tengahari 19/10/2005.



Lama dah aku tak tengok echo sebanyak nie...ooo best2..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2005 02:52 PM | Show all posts
Gambo imej jam 1410 petang 19/10/05

Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2005 09:15 AM | Show all posts
gerimis sikit......................
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2005 04:13 PM | Show all posts
cuaca ketika ini cerah...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-10-2005 04:35 PM | Show all posts
aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

angkat jemurrrrraannnnnnnnnnnnnnnnn........

ujan dahhhh turunnnnnnnnnnn....
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2005 11:38 PM | Show all posts
attteeee, wehhh!!!!

memalam ni sejuk aje sbb petang tadi hujan curah mencurah-curah lepas pukul 1 ptg sampai 7 mlm
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2005 11:10 AM | Show all posts
cuaca di kuching skrng agak mendung..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2005 05:10 PM | Show all posts
skang ni mendung sambil angin sepoi sepoi BAHASE, langit tu damai je tengok, sbb tadi baru je dah ujan renyai renyai tapi lama la jugak dalam lepas Zohor tadi sampai skang, suhu pun sejuk je, kire damai je la, suke cuaca cam ni, segar, tenteram, syahdu, huhuhu tambah tambah nak raye ni lagi laaa feeling seh, ape pun bersyukur pada yang MAHA KUASA sbb turunkan hujan kasi sejuk sket!, Alhamdulillahhh syukorrrrrrrr nikmat yg MAHA ESA! amin!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-11-2005 10:16 AM | Show all posts
wah...raya ni...elok benar lak cuaca...setitik ujan pon tak turun...
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2005 12:03 AM | Show all posts
ateeee, wehhh!!!

hujan....sikit-sikit aje...

masa di tapah tadi lebat sungguh. sampai seri iskandar, kering ajeeee
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2005 02:08 AM | Show all posts
kat sini ujan gak, tp tak macam tadi, kilat tahap giler...skang dah buleh bukak komputer ahaks...td tak leh...dah nak akhir tahun ni cam tu la agaknyer ek, hujan lebat seh...
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2005 12:06 AM | Show all posts
hujan daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sejuk jeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2005 08:42 AM | Show all posts
ateee, wehhh!!!!

hujan dari subuh tadi belum seroyat lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2005 12:50 AM | Show all posts
atteee, wehhh!!!

hujan sekejap-sekejap...nak pergi mancing pun kantoi!!!
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2005 08:17 AM | Show all posts
pagi2 ni cerah la... ptg2 karang tatau aaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2005 06:43 PM | Show all posts
Tiap2 petang hujan...best betul
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2005 05:15 PM | Show all posts
Originally posted by WonBin at 18-11-2005 06:43 PM
Tiap2 petang hujan...best betul


atteeee, wehhh!!!!!

teman yg nak mancing ni tiap2 ptg hujan mmg tak best.... ni pun baru lepas hujan.melepas lagi teman. mangkor wehhh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2005 05:48 PM | Show all posts
Originally posted by seribulan at 17-8-2005 11:09 PM
Wherever you are...feel free to share...the climate...
the season...the temperature...the disasters...anything...

Yg pasti kat Malaysia sekarang tengah sibuk pasal
jerebu...di Penang...Perak.. ...

kat tempat saya skrg ni tgh ujan lebat...
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 07:35 AM | Show all posts
kat tempat saya sekarang ni sejuk dlm 7'C.musim fall.kat gunung pun dah banyak snow.kalau kena hari cerahi tersangatlah cantik pemandangannya.hari ni pulak berkabus sangat tebal ala - ala jerebu kalau kat m'sia.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 10:19 AM | Show all posts
nak tambah sikit, sekarang ni 4.30 ptg dah gelap macam 9 mlm.maghrib awal.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2005 02:17 PM | Show all posts
macam2 nak ujan nih....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2005 12:41 AM | Show all posts
atteee, wehh!!!!

tadi hujan lepas tu seroyat. kemudian hujan balik tiba2 seroyat balik...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045548s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list