JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
44594
View
257
Reply

◄►◄►PAHANG...2015 ◄►◄►

[Copy link]

Author: figo       Show all posts   Read mode

Post time 21-12-2006 12:43 AM | Show all posts
(3) 23.12.2006 Sabtu

13 Telekom Melaka mln Perlis
14 Melaka mln Pahang
15 Selangor mln DPMM FC
16 Pulau Pinang mln Negeri Sembilan
17 Kedah mln Sarawak
18 Johor FC mln Trengganu


(4) 27.12.2006 Rabu

19 DPMM FC mln Perlis
20 Telekom Melaka mln Pahang
21 Negeri Sembilan mln Selangor
22 Sarawak mln Pulau Pinang
23 Trengganu mln Kedah
24 Perak mln Johor FC


(5) 03.01.2006 Rabu

25 Perlis mln Negeri Sembilan
26 Pahang mln DPMM FC
27 Melaka mln Telekom Melaka
28 Selangor mln Sarawak
29 Pulau Pinang mln Trengganu
30 Kedah mln Perak


(6) 06.01.2007 Sabtu

31 Sarawak mln Perlis
32 Negeri Sembilan mln Pahang
33 DPMM FC mln Melaka
34 Trengganu mln Selangor
35 Perak mln Pulau Pinang
36 Johor FC mln Kedah


(7) 10.01.2007 Rabu

37 Perlis mln Trengganu
38 Pahang mln Sarawak
39 Melaka mln Negeri Sembilan
40 Telekom Melaka mln DPMM FC
41 Selangor mln Perak
42 Pulau Pinang mln Johor FC


(8 ) 20.01.2007 Sabtu

43 Perak mln Perlis
44 Trengganu mln Pahang
45 Sarawak mln Melaka
46 Negeri Sembilan mln Telekom Melaka
47 Johor FC mln Selangor
48 Kedah mln Pulau Pinang


(9) 14.02.2007 Rabu

49 Perlis mln Johor FC
50 Pahang mln Perak
51 Melaka mln Trengganu
52 Telekom Melaka mln Sarawak
53 DPMM FC mln Negeri Sembilan
54 Selangor mln Kedah


(10) 21.02.2007 Rabu

55 Kedah mln Perlis
56 Johor FC mln Pahang
57 Perak mln Melaka
58 Trengganu mln Telekom Melaka
69 Sarawak mln DPMM FC
60 Pulau Pinang mln Selangor


(11) 28.02.2007 Rabu

61 Perlis mln Pulau Pinang
62 Pahang mln Kedah
63 Melaka mln Johor FC
64 Telekom Melaka mln Perak
65 DPMM FC mln Trengganu
66 Negeri Sembilan mln Sarawak


(12) 10.03.2007 Sabtu

67 Selangor mln Perlis
68 Pulau Pinang mln Pahang
69 Kedah mln Melaka
70 Johor FC mln Telekom Melaka
71 Perak mln DPMM FC
72 Trengganu mln Negeri Sembilan


(13)14.03.2007 Rabu

73 Pahang mln Selangor
74 Melaka mln Pulau Pinang
75 Telekom Melaka mln Kedah
76 DPMM FC mln Johor FC
77 Negeri Sembilan mln Perak
78 Sarawak mln Trengganu


PUSINGAN 2


(14) 24.03.2007 Sabtu

79 Selangor mln Pahang
80 Pulau Pinang mln Melaka
81 Kedah mln Telekom Melaka
82 Johor FC mln DPMM FC
83 Perak mln Negeri Sembilan
84 Terengganu mln Sarawak


(15) 31.03.2007 Sabtu

85 Perlis mln Selangor
86 Pahang mln Pulau Pinang
87 Melaka mln Kedah
88 Telekom Melaka mln Johor FC
89 DPMM FC mln Perak
90 Negeri Sembilan mln Trengganu


(16) 04.04.2007 Rabu

91 Perlis mln Telekom Melaka
92 Pahang mln Melaka
93 DPMM FC mln Selangor
94 Negeri Sembilan mln Pulau Pinang
95 Sarawak mln Kedah
96 Trengganu mln Johor FC


(17) 07.04.2007 Sabtu

97 Perlis mln DPMM FC
98 Pahang mln Telekom Melaka
99 Selangor mln Negeri Sembilan
100 Pulau Pinang mln Sarawak
101 Kedah mln Trengganu
102 Johor FC mln Perak

(18 ) 18.04.2007 Rabu

103 Negeri Sembilan mln Perlis
104 DPMM FC mln Pahang
105 Telekom Melaka mln Melaka
106 Sarawak mln Selangor
107 Trengganu mln Pulau Pinang
108 Perak mln Kedah


(19) 02.05.2007 Rabu

109 Perlis mln Sarawak
110 Pahang mln Negeri Sembilan
111 Melaka mln DPMM FC
112 Selangor mln Trengganu
113 Pulau Pinang mln Perak
114 Kedah mln Johor FC


(20) 12.05.2007 Sabtu

115 Trengganu mln Perlis
116 Sarawak mln Pahang
117 Negeri Sembilan mln Melaka
118 DPMM FC mln Telekom Melaka
119 Perak mln Selangor
120 Johor FC mln Pulau Pinang


(21) 19.05.2007 Sabtu

121 Perlis mln Perak
122 Pahang mln Trengganu
123 Melaka mln Sarawak
124 Telekom Melaka mln Negeri Sembilan
125 Selangor mln Johor FC
126 Pulau Pinang mln Kedah


(22) 02.06.2007 Sabtu

127 Johor FC mln Perlis
128 Perak mln Pahang
139 Trengganu mln Melaka
130 Sarawak mln Telekom Melaka
131 Negeri Sembilan mln DPMM FC
132 Kedah mln Selangor


(23) 06.06.2007 Rabu

133 Perlis mln Kedah
134 Pahang mln Johor FC
135 Melaka mln Perak
136 Telekom Melaka mln Trengganu
137 DPMM FC mln Sarawak
138 Selangor mln Pulau Pinang


(24) 13.06.2007 Rabu

139 Pulau Pinang mln Perlis
140 Kedah mln Pahang
141 Johor FC mln Melaka
142 Perak mln Telekom Melaka
143 Trengganu mln DPMM FC
144 Sarawak mln Negeri Sembilan


(25) 01.08.2007 Rabu

145 Perlis mln Melaka
146 Selangor mln Telekom Melaka
147 Pulau Pinang mln DPMM FC
148 Kedah mln Negeri Sembilan
149 Johor FC mln Sarawak
150 Perak mln Trengganu


(26) 29.08.2007 Rabu

151 Pahang mln Perlis
152 Melaka mln Selangor
153 Telekom Melaka mln Pulau Pinang
154 DPMM FC mln Kedah
155 Negeri Sembilan mln Johor FC
156 Sarawak mln Perak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2006 02:45 PM | Show all posts
sudahkah anda menembak di sini?
>>>LIGASUPER predict the score<<<

selamat menembak
Reply

Use magic Report

irwan This user has been deleted
Post time 23-12-2006 05:15 PM | Show all posts
Assalamualaikum & salam sejahtera kepada orang-orang Pahang,

Saja nak perkenalkan diri, kawan nie orang Temerloh (Sanggang to be exact), tapi sekarang bermukim di Desa Pandan, KL. Malam nie lawan Melaka lah pulok, ada can ke tak nie, huhuhu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2006 09:21 PM | Show all posts
Originally posted by irwan at 23-12-2006 05:15 PM
Assalamualaikum & salam sejahtera kepada orang-orang Pahang,

Saja nak perkenalkan diri, kawan nie orang Temerloh (Sanggang to be exact), tapi sekarang bermukim di Desa Pandan, KL. Malam nie  ...

mintok2 menang arr pahang malam nihh..
aritu pembukaan da kaloh da:geram:
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2006 12:00 AM | Show all posts
cantekkkk.. menang gak..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2006 06:07 PM | Show all posts
Originally posted by okb at 24-12-2006 12:00 AM
cantekkkk.. menang gak..

baper menang?
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2006 11:01 PM | Show all posts
yeyeye mng..ada org..




[size=-2]Nothing Personal

                                    
Reply

Use magic Report

irwan This user has been deleted
Post time 25-12-2006 05:33 PM | Show all posts
Pahang menang 2-1 :D

MELAKA - Mohd Nor Derus 63rd                       
PAHANG - Azizul Kamaluddin 43rd, Rashid Mamud 74th
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2006 10:44 PM | Show all posts
idup pahang...
p/s- azizul tak retired lg ke...? dah lama dah, kuda tua
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2006 11:01 AM | Show all posts

yahoo...menang lagik...

12/27/2006                  MELAKA TELEKOM FC 1         PAHANG 2
                                  Yun Woon-chul 32nd                  Irwan Fadli Idrus 21st, Rashid Mamud 75th


hebat gak Rashid Mamud nih...every game die score.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2007 08:27 AM | Show all posts

seri plak....

PAHANG 1
Rashid Mamud 6th   <-die score lagik....baik main striker jeklah....:hmm::hmm:

DPMM FC 1
Viban Francis Bayong 47th
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2007 12:25 PM | Show all posts
kasik up ckit.....menangpun xde org nak masuk ke??:hmm: :hmm: pujiklah sikit tim tok gajoh nih....rase2nye ramai anak pahang kat sini.....:hmm:
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2007 10:16 AM | Show all posts
Ahmad tuntut Caceres bangkit

Oleh Asrol Awang

JURULATIH Pahang, Ahmad Yusof mahukan penyerang import, Raul Morberto Caceres meningkatkan prestasinya dengan segera dalam membantu kempen skuad itu dalam saingan Liga Super musim ini.

Katanya, Caceres jelas masih belum dapat menyesuaikan diri dengan pasukan itu seperti yang ditunjukkan ketika pertemuan dengan Sarawak Rabu lalu, berbanding dengan dua lagi import - pemain tengah, Tarik El Janaby dan bek, Rafael Da Silva Santos.

Ahmad berkata, berdasarkan enam perlawanan setakat ini, prestasi sebenar yang dipamerkan tiga pemain berkenaan masih belum meyakinkannya.

Namun, dia percaya mereka dapat menyesuaikan diri dengan baik apabila Liga Super bersambung Sabtu ini, seterusnya membantu menaikkan imej bola sepak Pahang.

"Saya perhatikan hanya Raul masih belum dapat menyesuaikan diri kerana baru beraksi dalam satu perlawanan ketika menentang Sarawak dan dia ternyata belum mencapai prestasi diinginkan.

"Begitupun, perlawanan itu adalah yang pertama buat Caceres dan pastinya dia memerlukan sedikit masa untuk menyesuaikan diri," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2007 11:47 AM | Show all posts
Pahang lega ditangga kedua

ROMPIN
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2007 02:49 PM | Show all posts
Ahmad dihantui kecederaan anak buah

Oleh Asrol Awang

KECEDERAAN beberapa pemain utama Pahang memaksa jurulatih Ahmad Yusof untuk segera menanganinya bagi menghadapi saingan lebih getir bulan depan.

Bukan sahaja saingan Liga Super yang perlu diharungi, malah perlawanan Piala FA dan Piala Malaysia turut berlangsung dalam tempoh itu yang memerlukan perhatian dan komitmen tinggi di kalangan pemain.

Namun, tempoh rehat panjang memberi kelegaan buat Pahang kerana antara pemain yang cedera iaitu V Saravanan, Rashid Mamud, Shahril Faizal Sharifuddin, Subri Sulong, Shahrulnizam Mohamad dan Indra Putra Mahayuddin (gambar), diharap mampu sembuh menjelang saingan bermula.

Bagi Shahril, dia berharap kecederaan yang dihadapinya bersama rakan lain akan sembuh apabila saingan liga bermula nanti.

"Kedudukan di tangga kedua Liga Super sememangnya memberi kekuatan dan semangat kepada saya serta rakan lain untuk berusaha meraih kejayaan lebih bermakna.

"Lagipun, saya berharap gelaran juara akan dicapai Pahang musim ini kerana pasukan kali ini lebih mantap dan bertenaga.

"Saya harap kecederaan saya akan pulih untuk membantu pasukan meraih kejayaan yang lebih baik," katanya semalam.

Berdasarkan prestasi setakat tujuh perlawanan, Pahang kini menduduki tangga kedua Liga Super dengan mengumpul 14 mata di belakang pendahulu liga, Perlis yang memungut 17 mata.

Dengan satu kekalahan, pencapaian Pahang boleh dianggap berjaya kerana Pahang gagal membariskan pemain utama disebabkan kecederaan dan dipanggil untuk memantapkan skuad kebangsaan.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2007 06:46 PM | Show all posts
Ahmad gelisah aksi hambar
Oleh Asrol Awang

AKSI hambar dipersembahkan skuad Pahang pada saingan Piala Malaysia, Sabtu lalu membuat jurulatih, Ahmad Yusof gelisah apabila anak buahnya itu melayan Perak pada saingan Liga Super di Stadium Darulmakmur, malam ini.


Pengendali itu lantas memberi teguran kepada pemain agar bangkit dan tidak mudah leka dengan kejayaan lalu kerana hakikatnya lawan yang perlu dihadapi selepas ini lebih mencabar.

Justeru, Ahmad yang juga bekas pemain kebangsaan itu tidak mahu lagi menyaksikan pemain beraksi di bawah keupayaan sebenar hingga membataskan peluang meraih tiga mata di gelanggang sendiri.

Saya berharap agar pemain kembali pada prestasi terbaik pada 90 minit perlawanan untuk membenamkan Perak," katanya.

Ini kerana pemain perlu berdepan dengan Perak yang diakui akan membariskan kesebelasan terbaik mereka untuk sekurang-kurangnya mencuri satu mata.

Bagi menanganinya, pemain perlu bijak mengawal permainan dan tidak banyak melakukan kesilapan mudah hingga memberi ruang kepada lawan menjaringkan gol.

Faktor utama yang harus dilakukan pemain adalah tidak bermain seperti yang mereka persembahkan ketika seri tanpa jaringan dengan Polis pada saingan Piala Malaysia Sabtu lalu.

Jika mereka berjaya berbuat demikian, saya percaya tiga mata mampu dicapai seterusnya mengukuhkan kedudukan dalam saingan Liga Super,
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2007 06:11 AM | Show all posts
alahai benang nih.. meh aku update..pahang kalah 2-1 ngan johor fc
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2007 05:58 PM | Show all posts
pahang kena kat kuantan no....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2007 10:33 PM | Show all posts
mekasey pahang sbb mng..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2007 01:43 AM | Show all posts
aku pun mekasih jugak la.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2007 11:46 AM | Show all posts

Reply #70 hyphrigian's post

alahai.. mana koi2 pi semua..
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2007 04:17 PM | Show all posts
koi nak gi mancenggggggggggggggggg......................
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2007 10:18 AM | Show all posts

aku update ler benang nih.....

Ahmad hampa anak buah leka



RASA terkilan tidak dapat disembunyikan jurulatih Pahang, Ahmad Yusof selepas menyaksikan skuadnya sekadar seri 2-2 dengan Negeri Sembilan pada saingan Liga Super, kelmarin.


Ahmad mengakui kecewa dengan keputusan berkenaan ketika skuadnya mendahului lawan pada satu ketika dan mempamerkan permainan mantap pada separuh masa pertama.

Beliau berkata, kealpaan pemain membenarkan lawan membolosi kubu Pahang pada babak kedua memadamkan hasrat Pahang meraih tiga mata berharga.

"Sepatutnya, jentera serangan diketuai Hairuddin Omar dan Mohd Kamal Rodiarjat mampu menjaringkan gol tetapi kegagalan menyempurnakannya menghalang impian memungut tiga mata.

"Kami sepatutnya dapat menjaringkan banyak gol tetapi ia gagal dilakukan pemain pada separuh masa pertama walaupun hanya berdepan dengan penjaga gol lawan.

"Apa pun, saya tetap berterima kasih kepada pemain yang tidak berputus asa hingga berjaya menyamakan kedudukan 2-2 sebelum perlawanan berakhir," katanya semalam.

Ahmad berkata, kejayaan mendapatkan satu mata itu membolehkan skuadnya memastikan kedudukan dalam liga lebih selasa.

"Saya harap baki enam perlawanan dalam saingan liga akan memberi kelebihan kepada Pahang mengejar tiga kedudukan terbaik," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2007 09:13 AM | Show all posts
koi..kita berjumpa nanti kat ipoh.. kasi mng yek..
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2007 10:13 PM | Show all posts
owhh team uccoppp..plzzzzzzzzzzz... :pray:
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044661s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list