JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
44587
View
257
Reply

◄►◄►PAHANG...2015 ◄►◄►

[Copy link]

Author: figo       Show all posts   Read mode

Post time 14-6-2007 12:19 AM | Show all posts
tak membantu  langsung.. :@
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2007 12:34 AM | Show all posts

Reply #76 Pak_Jen's post

jangan dimarah tok gajah ini.....
tok gajah dipatuk kenari...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2007 11:39 PM | Show all posts
Jom geng2 Pahang..bersama kami,kiter conquer ranking paling atas untuk musim depan....
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2007 08:02 AM | Show all posts

SELAMAT HARI GHAYA BUAT PENYOKONG PAHANG..OIII OKB..MASUK ARR SINI..DAH TAKDE ORG DAH NI..WAKAKAAKAK.. ..


Reply

Use magic Report

logic This user has been deleted
Post time 17-10-2007 11:58 PM | Show all posts
Hehe...zainal abidin dilantik semula sebagai coach pahang

Takde org lain ke ?!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2007 01:27 PM | Show all posts

sudahkah anda menyertai nya? UEFA CUP FF BOLATALK LEAGUE baik utk kesihatan

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2007 12:42 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2007 04:50 PM | Show all posts
arap2 bole ler dok tp 3 this sizen...asik2 kedah,perlis,perak jek yg pulun.....
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2007 04:54 PM | Show all posts
KOMPOM!!!!!!!pahang menang treble tahun nih.....
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2007 07:13 PM | Show all posts
Originally posted by pacubob at 17-11-2007 04:50 PM
arap2 bole ler dok tp 3 this sizen...asik2 kedah,perlis,perak jek yg pulun.....


pahang tkde import ka sizen neh?
rase cam takde jer..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2007 01:49 PM | Show all posts
gud luck guys..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2007 11:17 PM | Show all posts
ok bole pi jauh tahun nih....1st game menang lwn penang....yeehaaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2007 11:18 PM | Show all posts
ok bole pi jauh tahun nih....1st game menang lwn penang....yeehaaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2007 11:55 PM | Show all posts
lawan seterusnyer jore treble last sizen....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2007 11:56 PM | Show all posts

1st game stylish jgn 2nd game ke laut dah....

Football: Pahang earn stylish win over Penang
By RONNIE OH
PENANG: Pahang opened their Super League campaign with a stylish 2-0 away win over Penang at the City Stadium here last night.
The East Coast side took the lead through Mohd Kamal Rodiarjat in the18th minute before former national player Rosdi Talib sealed victorywith an 80th-minute penalty.
Penang, fielding an all-local line-up, began promisingly, with speedystriker Mohd Farizal proving to be a real menace to the Pahang defencein the first five minutes.
After ballooning a left-footer in the third minute, Mohd Farizal headedan Ahmad Norafandy cross onto the bar just two minutes later, withgoalkeeper Syamsuri Mustafa well beaten.
[table=314]        [tr][td]                        [/td][/tr]        [tr][td]Its mine: Pahangs Norfazly Alias (left) and Mohd Farizal Rozali of Penang tussling for the ball during aSuper League match at the City Stadium in Penang last night. Pahang won 2-0.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2007 12:53 AM | Show all posts
kalah lah pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2007 09:52 AM | Show all posts

Komunikasi lemah punca Pahang tewas

KUANTAN
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2007 05:05 PM | Show all posts

Zainal mahu jadikan iktibar

Oleh Asrol Awang


PENGAJARAN berguna! Itulah luahan jurulatih Pahang, Zainal Abidin Hassan selepas menyaksikan skuad kendaliannya itu gagal menyekat kegarangan Kedah dengan kekalahan 1-2 kelmarin.

Zainal berkata, kekalahan itu memberi pengajaran berguna kepada pemain agar lebih berhati-hati dan tidak lagi melakukan kesilapan mudah seperti yang dipersembahkan pada perlawanan itu.

"Semua pemain harus lebih menumpukan kepada kekuatan mental bagi memastikan lawan dapat dihalang daripada mengasak kubu pasukan," katanya.

Pada perlawanan itu, dua gol Kedah, masing-masing dijaringkan Nelson Marcello Sam Martin dan Marlon Alex James pada minit ke-44 dan 66 manakala jaringan tunggal Pahang dijaringkan pemain import dari Uganda, Bironse Abed, m-64.

Perlawanan itu menyaksikan Pahang menurunkan penyerang dari Kenya, Abdurazak Alwy Huseein yang bergandingan bersama Hairuddin Omar yang gagal menyerlah.

Mengulas kekalahan itu, Zainal yang juga bekas pemain kebangsaan, berkata kekalahan 1-2 tidak seharusnya berlaku memandangkan banyak peluang yang dimiliki gagal diterjemahkan dengan sempurna.

"Kami tidak patut tewas, sebaliknya kemenangan sepatutnya berpihak kepada Pahang. Tapi, disebabkan kecuaian sendiri, aksi cemerlang seperti kemenangan ke atas Pulau Pinang gagal diteruskan.

"Saya begitu kecewa dengan kekalahan ini disebabkan kurangnya persefahaman terutama antara penjaga gol dan pemain pertahanan hingga memberikan gol mudah kepada lawan," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2007 05:06 PM | Show all posts

Zainal mahu jadikan iktibar

Oleh Asrol Awang


PENGAJARAN berguna! Itulah luahan jurulatih Pahang, Zainal Abidin Hassan selepas menyaksikan skuad kendaliannya itu gagal menyekat kegarangan Kedah dengan kekalahan 1-2 kelmarin.

Zainal berkata, kekalahan itu memberi pengajaran berguna kepada pemain agar lebih berhati-hati dan tidak lagi melakukan kesilapan mudah seperti yang dipersembahkan pada perlawanan itu.

"Semua pemain harus lebih menumpukan kepada kekuatan mental bagi memastikan lawan dapat dihalang daripada mengasak kubu pasukan," katanya.

Pada perlawanan itu, dua gol Kedah, masing-masing dijaringkan Nelson Marcello Sam Martin dan Marlon Alex James pada minit ke-44 dan 66 manakala jaringan tunggal Pahang dijaringkan pemain import dari Uganda, Bironse Abed, m-64.

Perlawanan itu menyaksikan Pahang menurunkan penyerang dari Kenya, Abdurazak Alwy Huseein yang bergandingan bersama Hairuddin Omar yang gagal menyerlah.

Mengulas kekalahan itu, Zainal yang juga bekas pemain kebangsaan, berkata kekalahan 1-2 tidak seharusnya berlaku memandangkan banyak peluang yang dimiliki gagal diterjemahkan dengan sempurna.

"Kami tidak patut tewas, sebaliknya kemenangan sepatutnya berpihak kepada Pahang. Tapi, disebabkan kecuaian sendiri, aksi cemerlang seperti kemenangan ke atas Pulau Pinang gagal diteruskan.

"Saya begitu kecewa dengan kekalahan ini disebabkan kurangnya persefahaman terutama antara penjaga gol dan pemain pertahanan hingga memberikan gol mudah kepada lawan," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2007 05:06 PM | Show all posts

Zainal mahu jadikan iktibar

Oleh Asrol Awang


PENGAJARAN berguna! Itulah luahan jurulatih Pahang, Zainal Abidin Hassan selepas menyaksikan skuad kendaliannya itu gagal menyekat kegarangan Kedah dengan kekalahan 1-2 kelmarin.

Zainal berkata, kekalahan itu memberi pengajaran berguna kepada pemain agar lebih berhati-hati dan tidak lagi melakukan kesilapan mudah seperti yang dipersembahkan pada perlawanan itu.

"Semua pemain harus lebih menumpukan kepada kekuatan mental bagi memastikan lawan dapat dihalang daripada mengasak kubu pasukan," katanya.

Pada perlawanan itu, dua gol Kedah, masing-masing dijaringkan Nelson Marcello Sam Martin dan Marlon Alex James pada minit ke-44 dan 66 manakala jaringan tunggal Pahang dijaringkan pemain import dari Uganda, Bironse Abed, m-64.

Perlawanan itu menyaksikan Pahang menurunkan penyerang dari Kenya, Abdurazak Alwy Huseein yang bergandingan bersama Hairuddin Omar yang gagal menyerlah.

Mengulas kekalahan itu, Zainal yang juga bekas pemain kebangsaan, berkata kekalahan 1-2 tidak seharusnya berlaku memandangkan banyak peluang yang dimiliki gagal diterjemahkan dengan sempurna.

"Kami tidak patut tewas, sebaliknya kemenangan sepatutnya berpihak kepada Pahang. Tapi, disebabkan kecuaian sendiri, aksi cemerlang seperti kemenangan ke atas Pulau Pinang gagal diteruskan.

"Saya begitu kecewa dengan kekalahan ini disebabkan kurangnya persefahaman terutama antara penjaga gol dan pemain pertahanan hingga memberikan gol mudah kepada lawan," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2007 05:06 PM | Show all posts

Zainal mahu jadikan iktibar

Oleh Asrol Awang


PENGAJARAN berguna! Itulah luahan jurulatih Pahang, Zainal Abidin Hassan selepas menyaksikan skuad kendaliannya itu gagal menyekat kegarangan Kedah dengan kekalahan 1-2 kelmarin.

Zainal berkata, kekalahan itu memberi pengajaran berguna kepada pemain agar lebih berhati-hati dan tidak lagi melakukan kesilapan mudah seperti yang dipersembahkan pada perlawanan itu.

"Semua pemain harus lebih menumpukan kepada kekuatan mental bagi memastikan lawan dapat dihalang daripada mengasak kubu pasukan," katanya.

Pada perlawanan itu, dua gol Kedah, masing-masing dijaringkan Nelson Marcello Sam Martin dan Marlon Alex James pada minit ke-44 dan 66 manakala jaringan tunggal Pahang dijaringkan pemain import dari Uganda, Bironse Abed, m-64.

Perlawanan itu menyaksikan Pahang menurunkan penyerang dari Kenya, Abdurazak Alwy Huseein yang bergandingan bersama Hairuddin Omar yang gagal menyerlah.

Mengulas kekalahan itu, Zainal yang juga bekas pemain kebangsaan, berkata kekalahan 1-2 tidak seharusnya berlaku memandangkan banyak peluang yang dimiliki gagal diterjemahkan dengan sempurna.

"Kami tidak patut tewas, sebaliknya kemenangan sepatutnya berpihak kepada Pahang. Tapi, disebabkan kecuaian sendiri, aksi cemerlang seperti kemenangan ke atas Pulau Pinang gagal diteruskan.

"Saya begitu kecewa dengan kekalahan ini disebabkan kurangnya persefahaman terutama antara penjaga gol dan pemain pertahanan hingga memberikan gol mudah kepada lawan," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2007 07:03 PM | Show all posts
rehat sampai bulan 12 ker lga nih???
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2007 11:48 PM | Show all posts
biler nk start liga M neh..
sukan sea dah abis..
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2007 11:00 AM | Show all posts
dah start dah..mlm neh..kuantan tak banjir kan? kalo tak main polo air..
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2007 11:12 PM | Show all posts
biar betul kena belasah 5 bijik..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052192s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list