JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
45237
View
257
Reply

◄►◄►PAHANG...2015 ◄►◄►

[Copy link]

Author: figo       Show all posts   Read mode

Post time 4-1-2007 08:27 AM | Show all posts

seri plak....

PAHANG 1
Rashid Mamud 6th   <-die score lagik....baik main striker jeklah....:hmm::hmm:

DPMM FC 1
Viban Francis Bayong 47th
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2007 12:25 PM | Show all posts
kasik up ckit.....menangpun xde org nak masuk ke??:hmm: :hmm: pujiklah sikit tim tok gajoh nih....rase2nye ramai anak pahang kat sini.....:hmm:
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2007 10:16 AM | Show all posts
Ahmad tuntut Caceres bangkit

Oleh Asrol Awang

JURULATIH Pahang, Ahmad Yusof mahukan penyerang import, Raul Morberto Caceres meningkatkan prestasinya dengan segera dalam membantu kempen skuad itu dalam saingan Liga Super musim ini.

Katanya, Caceres jelas masih belum dapat menyesuaikan diri dengan pasukan itu seperti yang ditunjukkan ketika pertemuan dengan Sarawak Rabu lalu, berbanding dengan dua lagi import - pemain tengah, Tarik El Janaby dan bek, Rafael Da Silva Santos.

Ahmad berkata, berdasarkan enam perlawanan setakat ini, prestasi sebenar yang dipamerkan tiga pemain berkenaan masih belum meyakinkannya.

Namun, dia percaya mereka dapat menyesuaikan diri dengan baik apabila Liga Super bersambung Sabtu ini, seterusnya membantu menaikkan imej bola sepak Pahang.

"Saya perhatikan hanya Raul masih belum dapat menyesuaikan diri kerana baru beraksi dalam satu perlawanan ketika menentang Sarawak dan dia ternyata belum mencapai prestasi diinginkan.

"Begitupun, perlawanan itu adalah yang pertama buat Caceres dan pastinya dia memerlukan sedikit masa untuk menyesuaikan diri," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2007 11:47 AM | Show all posts
Pahang lega ditangga kedua

ROMPIN
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2007 02:49 PM | Show all posts
Ahmad dihantui kecederaan anak buah

Oleh Asrol Awang

KECEDERAAN beberapa pemain utama Pahang memaksa jurulatih Ahmad Yusof untuk segera menanganinya bagi menghadapi saingan lebih getir bulan depan.

Bukan sahaja saingan Liga Super yang perlu diharungi, malah perlawanan Piala FA dan Piala Malaysia turut berlangsung dalam tempoh itu yang memerlukan perhatian dan komitmen tinggi di kalangan pemain.

Namun, tempoh rehat panjang memberi kelegaan buat Pahang kerana antara pemain yang cedera iaitu V Saravanan, Rashid Mamud, Shahril Faizal Sharifuddin, Subri Sulong, Shahrulnizam Mohamad dan Indra Putra Mahayuddin (gambar), diharap mampu sembuh menjelang saingan bermula.

Bagi Shahril, dia berharap kecederaan yang dihadapinya bersama rakan lain akan sembuh apabila saingan liga bermula nanti.

"Kedudukan di tangga kedua Liga Super sememangnya memberi kekuatan dan semangat kepada saya serta rakan lain untuk berusaha meraih kejayaan lebih bermakna.

"Lagipun, saya berharap gelaran juara akan dicapai Pahang musim ini kerana pasukan kali ini lebih mantap dan bertenaga.

"Saya harap kecederaan saya akan pulih untuk membantu pasukan meraih kejayaan yang lebih baik," katanya semalam.

Berdasarkan prestasi setakat tujuh perlawanan, Pahang kini menduduki tangga kedua Liga Super dengan mengumpul 14 mata di belakang pendahulu liga, Perlis yang memungut 17 mata.

Dengan satu kekalahan, pencapaian Pahang boleh dianggap berjaya kerana Pahang gagal membariskan pemain utama disebabkan kecederaan dan dipanggil untuk memantapkan skuad kebangsaan.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2007 06:46 PM | Show all posts
Ahmad gelisah aksi hambar
Oleh Asrol Awang

AKSI hambar dipersembahkan skuad Pahang pada saingan Piala Malaysia, Sabtu lalu membuat jurulatih, Ahmad Yusof gelisah apabila anak buahnya itu melayan Perak pada saingan Liga Super di Stadium Darulmakmur, malam ini.


Pengendali itu lantas memberi teguran kepada pemain agar bangkit dan tidak mudah leka dengan kejayaan lalu kerana hakikatnya lawan yang perlu dihadapi selepas ini lebih mencabar.

Justeru, Ahmad yang juga bekas pemain kebangsaan itu tidak mahu lagi menyaksikan pemain beraksi di bawah keupayaan sebenar hingga membataskan peluang meraih tiga mata di gelanggang sendiri.

Saya berharap agar pemain kembali pada prestasi terbaik pada 90 minit perlawanan untuk membenamkan Perak," katanya.

Ini kerana pemain perlu berdepan dengan Perak yang diakui akan membariskan kesebelasan terbaik mereka untuk sekurang-kurangnya mencuri satu mata.

Bagi menanganinya, pemain perlu bijak mengawal permainan dan tidak banyak melakukan kesilapan mudah hingga memberi ruang kepada lawan menjaringkan gol.

Faktor utama yang harus dilakukan pemain adalah tidak bermain seperti yang mereka persembahkan ketika seri tanpa jaringan dengan Polis pada saingan Piala Malaysia Sabtu lalu.

Jika mereka berjaya berbuat demikian, saya percaya tiga mata mampu dicapai seterusnya mengukuhkan kedudukan dalam saingan Liga Super,
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2007 06:11 AM | Show all posts
alahai benang nih.. meh aku update..pahang kalah 2-1 ngan johor fc
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2007 05:58 PM | Show all posts
pahang kena kat kuantan no....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2007 10:33 PM | Show all posts
mekasey pahang sbb mng..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2007 01:43 AM | Show all posts
aku pun mekasih jugak la.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2007 11:46 AM | Show all posts

Reply #70 hyphrigian's post

alahai.. mana koi2 pi semua..
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2007 04:17 PM | Show all posts
koi nak gi mancenggggggggggggggggg......................
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2007 10:18 AM | Show all posts

aku update ler benang nih.....

Ahmad hampa anak buah leka



RASA terkilan tidak dapat disembunyikan jurulatih Pahang, Ahmad Yusof selepas menyaksikan skuadnya sekadar seri 2-2 dengan Negeri Sembilan pada saingan Liga Super, kelmarin.


Ahmad mengakui kecewa dengan keputusan berkenaan ketika skuadnya mendahului lawan pada satu ketika dan mempamerkan permainan mantap pada separuh masa pertama.

Beliau berkata, kealpaan pemain membenarkan lawan membolosi kubu Pahang pada babak kedua memadamkan hasrat Pahang meraih tiga mata berharga.

"Sepatutnya, jentera serangan diketuai Hairuddin Omar dan Mohd Kamal Rodiarjat mampu menjaringkan gol tetapi kegagalan menyempurnakannya menghalang impian memungut tiga mata.

"Kami sepatutnya dapat menjaringkan banyak gol tetapi ia gagal dilakukan pemain pada separuh masa pertama walaupun hanya berdepan dengan penjaga gol lawan.

"Apa pun, saya tetap berterima kasih kepada pemain yang tidak berputus asa hingga berjaya menyamakan kedudukan 2-2 sebelum perlawanan berakhir," katanya semalam.

Ahmad berkata, kejayaan mendapatkan satu mata itu membolehkan skuadnya memastikan kedudukan dalam liga lebih selasa.

"Saya harap baki enam perlawanan dalam saingan liga akan memberi kelebihan kepada Pahang mengejar tiga kedudukan terbaik," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2007 09:13 AM | Show all posts
koi..kita berjumpa nanti kat ipoh.. kasi mng yek..
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2007 10:13 PM | Show all posts
owhh team uccoppp..plzzzzzzzzzzz... :pray:
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2007 12:19 AM | Show all posts
tak membantu  langsung.. :@
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2007 12:34 AM | Show all posts

Reply #76 Pak_Jen's post

jangan dimarah tok gajah ini.....
tok gajah dipatuk kenari...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2007 11:39 PM | Show all posts
Jom geng2 Pahang..bersama kami,kiter conquer ranking paling atas untuk musim depan....
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2007 08:02 AM | Show all posts

SELAMAT HARI GHAYA BUAT PENYOKONG PAHANG..OIII OKB..MASUK ARR SINI..DAH TAKDE ORG DAH NI..WAKAKAAKAK.. ..


Reply

Use magic Report

logic This user has been deleted
Post time 17-10-2007 11:58 PM | Show all posts
Hehe...zainal abidin dilantik semula sebagai coach pahang

Takde org lain ke ?!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051331s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list