JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
53251
View
491
Reply

PERLIS ( SINGA UTARA ) : Shahidan sila letak jawatan la..

[Copy link]

Author: dollah_bedwi       Show all posts   Read mode

Post time 28-3-2007 05:09 PM | Show all posts
apa sudah jadi ni........
singa hilang taring dah ka.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2007 05:16 PM | Show all posts

Reply #101 hyphrigian's post

hmmm....aku pun tatau la....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2007 05:19 PM | Show all posts
Originally posted by ussopp at 28-3-2007 17:16
hmmm....aku pun tatau la....



kena buat sesuatu ni....
sabtu ni jumpak selangoq kat stadium utama kan?
menang la no.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2007 08:45 PM | Show all posts

Reply #103 hyphrigian's post

ooo...takpa2...selangoq takpa....

InsyaAllah menang...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2007 02:10 AM | Show all posts
kena menang laa......
teruk dah tu.....
bagi naik balik....top three pakatan utara..
muahahahaha....
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 01:40 AM | Show all posts
Originally posted by hyphrigian at 29-3-2007 02:10 AM
kena menang laa......
teruk dah tu.....
bagi naik balik....top three pakatan utara..
muahahahaha....


YOSH !!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2007 07:37 PM | Show all posts
hahahaha.......
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 12:41 AM | Show all posts
kalah lagi......
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 03:43 AM | Show all posts
ada masalah dalaman ke perlis skrg nih?
kalau tengok bahagian midfiled mcm tak berapa nak hidup je lawan dengan tmfc...
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 10:09 AM | Show all posts

Reply #109 sepaileman's post

Salah percaturan la Perlis masa lawan TMFC...tengah tak hidup...masalah dalaman takdak pun...
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 06:59 PM | Show all posts
masalah dalaman ada....tapi depa dah cuba abaikan.....

tapi kalah gak...sebab stategy tah hapa2....

bayangkanlah, pertukaran telah dibuat pada awal2 game...

nampak sangat...man dagu tu dah pening dah....

tapi sabtu ni aku turun stadium gak....

muahaha.........
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 09:36 PM | Show all posts

Reply #111 ussopp's post

apa sudah jd uccop..aku tgk ulangan kat tv..mmg midfiled mengarut  ar.. passing ke laut.. depan hancor..finishing tarak.. chewahh lelebih lak aku komen yek..
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 12:28 AM | Show all posts
ok laaa....yang TMFC menang hari tu FAM kansel....
depa menang yang ni plak....
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 12:45 AM | Show all posts

Reply #111 ussopp's post

aku dengaq gaji semua ok cuma tang elaun je sangkut...nih aku dengaq cite jer laa...tgk contoh terbaik ialah jurad laaa...dia kalau bab duit nih lain mcm sikit
ke dia injured skrg nih?
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 12:53 AM | Show all posts
dari zaman dok kedah lagi dia suka buat perangai.....
tu pun dak cikgu aku dok puji dia dulu bleh main kedah...cettt
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 02:34 PM | Show all posts
Originally posted by Pak_Jen at 5-4-2007 09:36 PM
apa sudah jd uccop..aku tgk ulangan kat tv..mmg midfiled mengarut ar..passing ke laut.. depan hancor..finishing tarak.. chewahh lelebih lakaku komen yek..


kata2 mu itu benar belaka......
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 02:52 PM | Show all posts

Reply #116 ussopp's post

tiada yang benar melainkan benar belaka?
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 02:57 PM | Show all posts
Originally posted by hyphrigian at 6-4-2007 12:28 AM
ok laaa....yang TMFC menang hari tu FAM kansel....
depa menang yang ni plak....


haha...tau takpa..
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 02:58 PM | Show all posts
kome buat apa ptg2 kat sini.. hehe aku rasa dlm porum.. benang2 kat local ni..antara yg kurang orang.. haiyaaa.. wa mau panngil along bukit beruntung
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 03:01 PM | Show all posts
Originally posted by sepaileman at 6-4-2007 12:45 AM
aku dengaq gaji semua ok cuma tang elaun je sangkut...nih aku dengaqcite jer laa...tgk contoh terbaik ialah jurad laaa...dia kalau bab duitnih lain mcm sikit
ke dia injured skrg nih?


pasal jurad tu aku tatau laa..tapi dia mmg suka  buat pala sket...

sbenarnya pasal duit ni punca kemerosotan dulu2 aku tak percaya pun....

tapi lama2, mmg ternyata depa mmg mata duitan...

tu la,  shahidan dok umpan pakai duit....last2 ....

happarra.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046977s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list