JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
151131
View
1606
Reply

Bowling

[Copy link]

Author: azlina697       Show all posts   Read mode

Post time 12-9-2006 12:20 AM | Show all posts
dlu2 aku maen , 50 pon x cecah
hahahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2006 12:45 PM | Show all posts
Originally posted by ReuK at 11-9-2006 03:10 PM
amboiiii ... kuat makan upanyer dia nih... tak padan gender :kerek:


kuat makan tp tngok lah mkn aper.... klau kuat mkn nasi n yg berat2 mmg la ble bsr...

:bgrin:
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 11:07 AM | Show all posts
eh...mane g org2 ni....
x der smbutan nampaknyer.....
ni kne wat iklan kt dlm paper ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 11:12 AM | Show all posts
diaorg cuti bersalin kot
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 11:14 AM | Show all posts
akughi baru je join... baru nak kenal2 niii... sebelum niii selalu gak tgk korang borak.. mcm best je
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 12:46 PM | Show all posts
Originally posted by akughi at 14-9-2006 11:14 AM
akughi baru je join... baru nak kenal2 niii... sebelum niii selalu gak tgk korang borak.. mcm best je



datang la cni slaloooo, ader gak member....
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 01:00 PM | Show all posts
korang ni ade ke wat perjumpaan bulanan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2006 01:02 PM | Show all posts
alangu..mcm mane nak masukkan gambo mcm ko tuuu gambo budak tuuu
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2006 12:24 PM | Show all posts
Originally posted by akughi at 14-9-2006 01:00 PM
korang ni ade ke wat perjumpaan bulanan?


x der.... cume borak2 kt dlm forem ni jer....
camner nk jumper smua duk jauh2... di utara, selatan tengah....
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2006 06:30 PM | Show all posts
aku memang suka gila main boling
sampai tak sedor diri. ada sekali aku terus main lupa nak sewa kasut boling. bila staff bowling alley tu tegur malu gila.
purata jatuhan pin aku lebih kurang 200lah.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2006 06:46 PM | Show all posts
Originally posted by Squidward at 17-9-2006 06:30 PM
aku memang suka gila main boling
sampai tak sedor diri. ada sekali aku terus main lupa nak sewa kasut boling. bila staff bowling alley tu tegur malu gila.
purata jatuhan pin aku lebih kurang 200lah.


cehh
manyak la tu 200
manyak ke ar 200 tu
hehehhehe
aku x reti pon boling
ehkehkehek
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 02:01 PM | Show all posts
Originally posted by Squidward at 17-9-2006 06:30 PM
aku memang suka gila main boling
sampai tak sedor diri. ada sekali aku terus main lupa nak sewa kasut boling. bila staff bowling alley tu tegur malu gila.
purata jatuhan pin aku lebih kurang 200lah.


pehhhh...gile arrrr... tok guru aku bilang... kalo nak jadi mcm niii kene gi bertape kat puncak gunung ledang.. betul keeee?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 03:34 PM | Show all posts
Originally posted by akughi at 18-9-2006 02:01 PM


pehhhh...gile arrrr... tok guru aku bilang... kalo nak jadi mcm niii kene gi bertape kat puncak gunung ledang.. betul keeee?



fulamak... bia betul...
klau da sampai betape kt gunung ledang ni mesti taha terer la...
klau kt lin bukit beruntung dah dpt adiah besar tu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 06:19 PM | Show all posts
manada kena bertapa kat gunung ledang. mana ada bowling alley kat sana air terjun adalah.
dulu mula-mula aku main asyik ke longkang je. ada yang sipi2 nak kena tiba2 aku tak taulah ada angin ke
kat lorong boling tu selalu je yang alihkan bola aku ke longkang.
bila dah asyik praktis boling kelapa kat rumah, lama2 oklah.

kalau nak terer boling, kenalah selalu pegi praktis
biar staff bowling alley tu kenal pun tak apa
bila korang dah mahir, baru rasa betapa seronok gila main boling!
majulah boling untuk negara!
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 06:21 PM | Show all posts
aku rasa nak pergi main bowlinglah pulak hujung minggu ni
kalau tempat bowling yang aku selalu pergi kat u-bowl
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 10:28 PM | Show all posts
haloo..aku br kat therad nie..
dah lamer aku x pekene bowling nie..dolu maser study2 dolu kat mlk slalu gaks main kat MP ngan kwn..
plg rendah penah dpt?..erk..malu woo..dlm belas2 jer..(campak2 masuk longkang..hehehe)
plg tinggi aku penah main takat 158 kot..x hingat sngt ah..tp tue sbb every week practice..heheh
windu toll nak main bowling..
kat kl mcm mhl jer..lgpon x der kaki..

[ Last edited by  Mily at 18-9-2006 10:30 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2006 11:48 PM | Show all posts
ala mily
lwn aku jom kalo brani
ahhahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2006 08:57 AM | Show all posts
Originally posted by Ax at 18-9-2006 11:48 PM
ala mily
lwn aku jom kalo brani
ahhahhaha


aku dah lamer x main nie..dekat 4 bln dah nie..kalo aku campak koman2 longkang belah kiri kanan tue mesti full neyrr..
wahahaha..lol
kalo toll aku kene warm up dolu nie..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2006 10:03 AM | Show all posts
Originally posted by Squidward at 18-9-2006 06:19 PM
manada kena bertapa kat gunung ledang. mana ada bowling alley kat sana air terjun adalah.
dulu mula-mula aku main asyik ke longkang je. ada yang sipi2 nak kena tiba2 aku tak taulah ada angin ke
...


oooo ye ke tak yah kene bertape...caya laaaa... tak leh la antu kat gunung tu kaco aku...tapi tak dapat la aku ngorat putri gunung ledang.... alamak ruginye :geram::pmuka:
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2006 04:14 PM | Show all posts
Originally posted by Squidward at 18-9-2006 06:19 PM
manada kena bertapa kat gunung ledang. mana ada bowling alley kat sana air terjun adalah.
dulu mula-mula aku main asyik ke longkang je. ada yang sipi2 nak kena tiba2 aku tak taulah ada angin ke
...



hai...da lame x msuk thread ni..btul 2....
nk terer kne la slaloo g training...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.042689s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list