Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
76765
View
309
Reply

Pusar atas kepala ade barape?

[Copy link]

Author: rurouni_khairul       Show all posts   Read mode

Post time 3-4-2007 09:54 PM | Show all posts

Reply #75 GRINDSAKHTANIC's post

hahahha..nko nih..dia tanya serius tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2007 01:50 PM | Show all posts
ada 1 ja..ke kiri sket..
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 02:09 AM | Show all posts
yer la.....putar air dalam sinki......dapatlah tengok pusar tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 02:33 PM | Show all posts
ADA PENAH ORG CAKAP KLU LELAKI ADA PUSAR LEBIH DARI SATU, TU TANDA DIA KAWIN LEBIH SORANG LAA.....BETUL KE TAK ENTAH LER....

klu nampak org banyak pusar ni korang tanya aarr dia dah kawin baper kali???
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2007 10:39 PM | Show all posts
kalau tahi lalat di kepala banyak dengan pusarnya sekali,tuh tandanya dia dapat banyak anak....
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 08:41 AM | Show all posts
wehh... oleh kerana ada topik pusar ni aku mula muskil yg pusar aku kat mana sebenarnye, sebelah kiri ke kanan... pasal aku suke sikat sebelah tepi..... alih2 aku tanye la member aritu... dia kata tgh..... emmm patut la aku ni cerdik cekap dan cergas... hahahaahh... termasuk cabullll mulutnye...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-4-2007 11:14 AM | Show all posts
Originally posted by GRINDSAKHTANIC at 5-4-2007 10:39 PM
kalau tahi lalat di kepala banyak dengan pusarnya sekali,tuh tandanya dia dapat banyak anak....


GRIND, kalau tahi lalat kat 'anu' camne lak?
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2007 11:32 AM | Show all posts

Reply #82 rurouni_khairul's post

ko baru je menimbulkan satu soalan kepd prof serba merepek...

tunggukan je la jjwpn dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2007 02:52 PM | Show all posts
arrr... kalu xde camana lak ek? aku dah bertahun tahun rambut panjang..xperasan lak benda nie:p
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2007 09:12 PM | Show all posts
nih aku cakap serius nih.....bukan main main...betol betolll...bukan cobaaannn......

kalau banyak taik lalat kat anu....dalam buku tajul mulok cakap......orang tu kuat nafsu seks.........ari ari kalau boleh dia nak seks...biar patah tulang lutut.......asal seks lebih.......apsal ko tanya...banyak ker tahi lalat tuh...??ekekekekek.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-4-2007 12:21 PM | Show all posts

Reply #85 GRINDSAKHTANIC's post

A'ah laa...kat 'anu' aku nie banyak tahi lalat laa....mula2 aku risau gak tapi lepas ko bagitau camtuh rase bangge lak...huhuhu!!
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2007 01:24 AM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 24-4-2007 12:21 PM
A'ah laa...kat 'anu' aku nie banyak tahi lalat laa....mula2 aku risau gak tapi lepas ko bagitau camtuh rase bangge lak...huhuhu!!

aku nak tanya kat engko nih....ko nih lelaki ker pompuan????
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2007 10:30 AM | Show all posts
orang yang ada pusar kat depan...

menurut kepercayaan orang asli...


GAJAH takut dengan mereka yang kepalanya berpusar macam nih
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2007 12:56 PM | Show all posts
Originally posted by Uncle_K at 25-4-2007 10:30 AM
orang yang ada pusar kat depan...

menurut kepercayaan orang asli...


GAJAH takut dengan mereka yang kepalanya berpusar macam nih

dan satu lagik fakta......

TOK GAJAH lari ke hutan pahang di buru pihak BRITISH......
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2007 03:40 PM | Show all posts

Reply #88 Uncle_K's post

aku x penah jumpa lagi org yg pusar kat depan..tapi x mustahil ada kan..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-4-2007 05:48 PM | Show all posts
Originally posted by GRINDSAKHTANIC at 25-4-2007 01:24 AM

aku nak tanya kat engko nih....ko nih lelaki ker pompuan????


Kalau aku cakap aku nie pompuan takkan ko dah 'horny' kot?
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2007 11:00 PM | Show all posts
eeeeiiii...tolonglaa.......tuh pun nak horny ker..........saje jer nak tanyaaaaaaa...........ko nih mesti pompuan.....takkan kuat "projek" plak..??ekekekekkek
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2007 09:48 AM | Show all posts
dee ada 2..haha..dlu kalu duk mencakung org tgk kepala..dia ckp eh botak..pale dia botak..hahaha
aku dah risau blk umah tnaya mak pusar daa..ada 2...dia igt botak kat 2 tmpt

hempeh tul..
org kata ada 2 pusar ni degil..ek mmg degil pon
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2007 11:57 AM | Show all posts
Originally posted by GRINDSAKHTANIC at 26-4-2007 11:00 PM
eeeeiiii...tolonglaa.......tuh pun nak horny ker..........saje jer nak tanyaaaaaaa...........ko nih mesti pompuan.....takkan kuat "projek" plak..??ekekekekkek


Sori la sebab kecewakan ko...kalau ko kecewa leh join Kelab Kecewa...

Anyway, kalau ko nak pompuan yang ade tahi lalat kat "tempat tuh", ko carik awek ala2 Kak Pah (Syarifah Aini) gila banyak tahi lalat kat dada die...blom "area" lain lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2007 06:48 PM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 11-3-2007 06:01 PM
Elo semua, aku nak tanye la korang ade berape pusar atas kepala korang? Yang biase aku dengar samada satu atau dua pusar ajer...tapi camner lak kalau ade orang tuh lebih dari dua...cam aku ade ti ...



dalam budaya cina.......

dua pusar tandanya orang itu nakal..... atau jahat kecik.....
dari apa yang saya perhatikan dari orang yang ada 2 pusar memang nakal

satu lagi...... di belakang rambut dekat leher........
prnah perasan yang ada orang yang ada "ekor tikus" ??

tak kira dia tu potong pendek mana pun.. panjang balik.. akan tetap ada "ekor tikus"

itu pun tanda tanda orang itu nakal dan "ular"

hati hati
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2007 07:30 PM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 27-4-2007 11:57 AM


Sori la sebab kecewakan ko...kalau ko kecewa leh join Kelab Kecewa...

Anyway, kalau ko nak pompuan yang ade tahi lalat kat "tempat tuh", ko carik awek ala2 Kak Pah (Syarif ...

AHAHAHAHA....HARAKAH.....
rupanya ko nih jantan ekkk.....ahaaa...tak mau aku carik awek kuat nafsu nih...kang maksiat lebih jer...
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2007 03:05 PM | Show all posts
Originally posted by wei_loon5063 at 28-4-2007 06:48 PM



tak kira dia tu potong pendek mana pun.. panjang balik.. akan tetap ada "ekor tikus"

itu pun tanda tanda orang itu nakal dan "ular"...


apa itu yg dinamakan "ular"...???
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2007 03:08 PM | Show all posts
Originally posted by falcon_9009 at 29-4-2007 03:05 PM
apa itu yg dinamakan "ular"...???



cunning...........
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2007 04:56 PM | Show all posts

Reply #98 wei_loon5063's post

hohohohooo... sib baek bukan *****

klu x... dah lama aku belasah dak sorang tuh!!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-4-2007 09:34 AM | Show all posts

Reply #99 falcon_9009's post

Ko ade kenal orang seperti dalam deskripsi Wei Loon ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048493s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list