Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
77922
View
309
Reply

Pusar atas kepala ade barape?

[Copy link]

Author: rurouni_khairul       Show all posts   Read mode

Post time 23-5-2007 11:57 AM | Show all posts
hari tu aku ada tgk rancangan dr. fadhilah kamsah kat astro tuh...dia kata org yg ada lebih dr satu pusar nih bukannya nakal tapi byk akal...mcm anak aku yg sulung tuh ada 2 pusar...mmg tak tau duduk diam ada jek keje dia....lps tu org tua2 kat tpt aku kata kalau org pusar lebih dr satu ni kalau dia bela binatang kaki empat nescaya cepat binatang tu membiak...tu jelah psl kawin 2 3 nih x pernah lak aku dgr
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2007 07:55 PM | Show all posts
Originally posted by yusrin at 23-5-2007 09:49 AM
anak buah aku ada 1 pusar jek tapi pusingan rambut tuh ada 2 satu pusing kiri satu pusing kanan.....


Pelik betul pusaran die tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2007 02:40 PM | Show all posts
anak aku ada 1 pusar kat depan.. kat tengah ada 2 kot.. nanti aku check balik.. tp yg kat depan tu memang konfem.. aunty aku ckp budak ni byk akal ni...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2007 04:52 PM | Show all posts
kalau yg rambut pjg cam ner nak tgk??
lain la kalau rambut pendek leh cek ........
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2007 03:12 AM | Show all posts
anak aku ada 2 pusar...1 di depan dekat dahi...1 di bahagian tengah kepala..Ustaz Ismail Kamus kata, orang yang ada pusar kat depan ni..kalau bela kambing menjadi...tak tahu apa maksud yang tersirat..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2007 12:17 PM | Show all posts
Originally posted by adly26 at 16-6-2007 03:12 AM
anak aku ada 2 pusar...1 di depan dekat dahi...1 di bahagian tengah kepala..Ustaz Ismail Kamus kata, orang yang ada pusar kat depan ni..kalau bela kambing menjadi...tak tahu apa maksud yang tersi ...

kambing gurun jadik jugak ker??ekekekekekke......tak pun kambing bighorn....
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2007 01:30 PM | Show all posts
ye kebykan org2 tue kate kalau ader pusar 2 kalau bela binatang ternakan akan membiak n byk..malah rezeki akan bertambah2...nak juga bela kambing atau lembu tuk anak aku tp takde tmpat plak takut ader yg komplen nnti...
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2007 10:44 AM | Show all posts
pusar lebih dr 2 tue maksudnye korang botak arrrr...wahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2007 02:12 PM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 3/11/2007 18:01
Elo semua, aku nak tanye la korang ade berape pusar atas kepala korang? Yang biase aku dengar samada satu atau dua pusar ajer...tapi camner lak kalau ade orang tuh lebih dari dua...cam aku ade ti ...


aku cuma ada satu....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-7-2007 06:56 PM | Show all posts
Cina yang potong rambuat aku pun terkejut tengok pusar aku sampai 3....die kate aku manyak degil wooo!!!
Reply

Use magic Report

seha86 This user has been deleted
Post time 27-7-2007 05:37 PM | Show all posts

alahhhh....

brapa2 pusar pun....ape2 2 semua keje tuhan dah...dah DIa bagi g2 nak buat mcm mana.
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2007 09:35 PM | Show all posts
tuh laaa....ada tuh plak...buat pusar kat kepala sendirik macam reshmonu.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2007 09:52 PM | Show all posts
mak haku cakap aku ada 2 pusar dikelapa..... eh silap dikepala
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2007 10:58 PM | Show all posts
:bd: :bd: :bd: :bd:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-11-2007 07:14 PM | Show all posts
Originally posted by seha86 at 27-7-2007 05:37 PM
brapa2 pusar pun....ape2 2 semua keje tuhan dah...dah DIa bagi g2 nak buat mcm mana.


Memang laa...takde pun nak persoalkan kejadian tuhan...cuma nak tau ajer...buat survey...salah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2007 11:04 PM | Show all posts
yang ak tau kalau banyak pusar cam orang  .. .  ketegaq je
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2007 10:15 AM | Show all posts
sy ade 2pusar..knn n kiri..
n sy dgr 2pusar ni nakal..tp sy cam baik jek..hukhuk

sy ade kwn byk pusar..sampai kat depan2 kpale die ade pusar..
xterkire lah gamaknye..
prangai die?..
hurmm..bajet macho..pandai xpandai sgt..hokhok
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2007 12:45 PM | Show all posts
Originally posted by purplehyppo at 7-11-2007 10:15 AM
sy ade 2pusar..knn n kiri..
n sy dgr 2pusar ni nakal..tp sy cam baik jek..hukhuk

sy ade kwn byk pusar..sampai kat depan2 kpale die ade pusar..
xterkire lah gamaknye..
prangai d ...

kawan aku plak takde pusar kat kepale dier......tapi perangai dia ok jer....apa maksud tuh?
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2007 12:48 PM | Show all posts
kawan aku plak takde pusar kat kepala.....tapi perangai dia ok jer......apa maksudnya ek??
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2007 07:14 PM | Show all posts
aku ade 2.... mak aku kate sape yg ade 2 pusar degil orgnya......
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2007 01:14 PM | Show all posts
thanks for sharing....
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2007 06:33 PM | Show all posts
aku xpnh tau plak bape pusar atas pale aku. mmg sume org ade pusar ke?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2007 02:20 AM | Show all posts
aku ada 3 pusar.... 2 kt belakang..satu lagi kt depan kt tngh2.... masalah aku bila ada pusar kt depan ni biler nak gunting rambut...biasa mamak gunting rambut akan sikat ikut alur pusar rambut tuh nak gunting cam mana....tapi bila dia gunting rambut aku..dia dh jadi confuse.... kejap ikut arus....kejap lawan arus.... hasilnya...tak pernah memuaskan...rambut akan jadi terjongkang jongkit.... satu lagi masalah aku bila nak sikat rambut....bila belah kanan...tepi akan terjongket...bila belah kiri...kanan terjongket....dan bila rambut pendek sgt... pusar kt depan akan nmpk obvious sgt...cam milky way.... kdg2 aku jeles nengok org ada satu pusar.. rambut derang ni kemas dan tersusun rapi...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2007 12:24 PM | Show all posts
yg aku taw,kalau ada 1 pusar kt kepala 2 tandanya dia akn berjaya dalam idup,kalau ada 2 pusar 2 tandanya keras kepala,kalau lbh dari 2 pusar x taw la plak aku....
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2007 12:37 PM | Show all posts
ada org kata.. kalo 2 pusar ni degil, susah nak dibentuk..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050166s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list