JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
113711
View
1349
Reply

~Gomo KELATE Gomo #PremierLeague2019~

[Copy link]

Author: xpdckelate       Show all posts   Read mode

Post time 26-2-2008 06:20 PM | Show all posts
semale mene dgn kl plus 5-2....piya 3 butir,stopa dgn nizab....balas dendam masa main kat selaye ari tu kalah 2-1
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2008 01:59 PM | Show all posts
Mene dengan KL Plus sebab main kat KB...terutamanya time pilihanraya ni..kenalah kache habis kalu alah gat malulah Nuar Musa...  ...Tapi kalu main luar , rekod setakat ni nak sumbat 2 golpun sakit!..Jadi matematik mudahnya kalu kelate sumbat 2 gol bolehlah seri !..
Lawe Kuala Muda Naza ni harapnya bolehlah mene untuk kali ke 2 tempat lawe..walaupun... !...Dan naik ke tempat ke 3 !
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-3-2008 05:27 PM | Show all posts
kaloh lagi nga KM NAZA

29/2/08

KM NAZA 4-2 KEL
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-3-2008 05:39 PM | Show all posts
aku bengang tul la,time aku gi stadium,main supo taik (KEL 1-0 KM NAZA),time aku dokgi,main sedak plok (KEL 5-2 KL PLUS)
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2008 12:00 PM | Show all posts
Takpo xpdckelate...sambil2 kelik ngundi tu bolehlah tengok Kelate lwn Johor . Walau main tempat sendiri kali ni berat sikit sebab golie ...kalu seri kira oklah tapi kalu kalah gat :@
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2008 03:24 PM | Show all posts
kelate mene , rakyat sene
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2008 10:27 PM | Show all posts
male esok lawe PKNS pulok lepas stopa ngamuk masa lawe proton fc ari tu.....kalu main tmpt sendiri gak tok berapo rusing lah mano kawe.....rekod stakat nie sedak kalu main tepat sediri gak
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2008 11:55 PM | Show all posts


ahhh ... 3rd place kot season nehh ...

2-1 defeat sabah at likas .... molekk !!
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2008 12:27 AM | Show all posts


latest result

Kelantan 1 Shazan Muda 0

hahahaha menang lagi .... harap2 bleh men liga Super musim depan ~
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 07:04 PM | Show all posts

Reply #89 topeng perak's post

kelahh.. kelahh!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 07:55 PM | Show all posts

UPDATE LAGI .. ~



MELAKA 1 KELANTAN 3

terus maju hooo hooo hoooo ~

next sizen liga super ~
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2008 04:08 PM | Show all posts
25/04/08 Jumaat
KELANTAN 3-0 FELDA UNITED (predicted)
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2008 04:10 PM | Show all posts
gomo kelate gomo,gomo sapa bulih masuk liga super musim depan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2008 04:22 PM | Show all posts
25/04/08-jumaat

KELATE 4-1 FELDA UNITED
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2008 04:23 PM | Show all posts
go go go to super league,kelate bulihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2008 07:39 PM | Show all posts
Haji Norizan - Kelantan Berpisah Jua Akhirnya



Melaluisumber paling rapat daripada pihak Persatuan Bola Sepak Kelantan (KELANTAN FA ) semalam, dukacita dimaklumkan bahawa Ketua Jurulatih LigaPerdana Kelantan, Haji Norizan Bakar akan menamatkan tugasannya bersamapasukan Kelantan pada perlawanan terakhir menentang pasukan PKNSSelangor pada 3hb Mei ini nanti di Kelana Jaya. Atas faktor peribadimenjurus kepada masalah keluarga dimana terpaksa berjauhan dengankeluarga di Perlis, Haji Norizan memutuskan untuk kembali ke kampunghalaman setelah mendapat perkenan daripada Presiden Persatuan BolaSepak Kelantan, Dato' Seri Panglima Haji Annuar Haji Musa.

Sepanjang hampir 6 bulan membimbing pasukanKelantan, amat ketara perubahan demi perubahan yang telah diterapkanoleh Haji Norizan selaku bekas jurulatih negara. Daripada keadaanpasukan Kelantan yang disifatkan amat pasukan lemah dan bermasalahmusim lalu, Haji Norizan berjaya membawa Kelantan keluar daripadakepompong gelaran tesebut sehingga kini berjaya meletak Kelantanditangga ketiga saingan liga. Bairpun sewaktu mula-mula datang keKelantan dahulu dengan segala barisan pemain sudah pun terbentanguntuknya, Haji Norizan ternyata tidak mempunyai pilihan lain selainterpaksa mengendali pasukan dengan sebaik-baiknya. Dengan pengalamanyang dimilikinya, Haji Norizan berjaya meletakkan pasukan Kelantansebaris dengan pasukan-pasukan lain dengan menggunakan seluruh kekuatananak-anak muda Kelantan beraksi untuk negeri sendiri tanpa mendapatkanpemain luar tempatan.

Nyata pengalamannya membimbing beberapapasukan negeri disamping pasukan negara diterapkan sepenuhnya bersamaKelantan musim ini. 2 pembantu jurulatih - Salim Mahmud Muhaidin danZahasmi Ismail menjadi mata dan telinga buat Haji Norizan mendalami isihati dan harapan peminat/ penyokong bola sepak Kelantan. Boleh kitabanggakan bahawa semenjak beberapa tahun kebelakangan ini stadium yangsuram kembali terisi dengan lautan penyokong bola sepak Kelantan yangingin melihat bola sepak Kelantan kembali gemilang sebagaimana tahun1993 dan 2000 sudah.

Dari segi aspek pengurusan yang kini lebihprofesional dan berwibawa, kebajikan para pemain kian terurus dengangelaran pasukan serba mewah menghiasi Kelantan musim ini. Boleh kitasimpulkan bahawa musim ini, dari segi sokongan padu penonton, Kelantanlayak menduduki tempat kedua selepas Kedah yang berjaya merangkulkejuaraan Liga Super.

Jurulatih datang dan pergi. Itu berlakudimana-mana. Haji Norizan Bakar datang......dan Haji Norizan Bakarberpisah jua akhirnya bersama kita walaupun berat mata memandang beratlagi bahu memikul bagi seluruh peminat bola sepak Kelantan menerimahakikat bahawa Haji Norizan terpaksa pergi. Biarpun memikul tugasseparuh musim sahaja, tidak salah untuk kita nobatkan bahawa HajiNorizan merupakan salah seorang jurulatih luar yang berjaya membimbingpasukan Kelantan ke mercu kejayaan biarpun sesingkat waktu ini.

Bagi pihak Kelab Penyokong Bola Sepak Siber Kelantan (http://www.kelate.net)dengan ini merakamkan ucapan jutaan terima kasih dan seluruhpenghargaan kepada Haji Norizan Bakar sepanjang membimbing pasukanKelantan musim ini. Semoga Haji Norizan Bakar dapat menjalanikehidupannya dengan bahagia bersama keluarga tercinta selepasbergelumang dengan lapangan bola sepak sejak sekian lama. Dan semogapengganti beliau selepas ini dapat meneruskan tugas membimbing Kelantandengan cemerlang.

Jasamu Dikenang Haji Norizan Bakar bersama Kelantan Darul Naim November 2007 - Mei 2008

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2008 02:19 AM | Show all posts
Tempat ke 3 memang kira cukup ok buat Kelantan walaupun sepatutnya boleh naik ke tangga ke 2..sebab paling nyata adalah kalu main luar memang hancuss....last games lawan PKNS yang tanpa importpun boleh kalah!..Still sebagai penyokong Kelantan aku salute kat budak2 baru ni dan aku harap janganlah pengurusan Kelantan buat perangai lama..jaga budak2 ni untuk musim depan.
Walaupun dapat tempat ke 3 , dengar khabar pasukan Kelantan akan berehat sambil berlatih kat Bangkok selain untuk melihat persembahan bekas pemain import Siam iaitu Suriya . Kalu jadilah Suriya akan berpasangan dengan Stopa untuk Piala Malaysia . So Amakuro akan didrop memang patutpun mamat ni kena drop ..aku paling bengang tengok mamat ni tendang penalti tak masuk lawan KL !
Terima kasih Cikgu Jan dan aku cukup yakin musim depan Cikgu Jan akan kembali melatih pasukan Perlis kerana Irfan Bakti tak berapa berbakti untuk Perlis ataupun lebih awal lagi kalu prestasi perlis tak berapa ok..Jurulatih Kelantan pulak siapa? Import kot...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2008 12:57 PM | Show all posts
Butler Bakal Ganti Norizan


BEKASpemain tengah West Ham United, Peter Butler, bakal menduduki kerusipanas selaku jurulatih Kelantan mulai akhir bulan ini, ekoranpengunduran Norizan Bakar kerana masalah keluarga.

PresidenPersatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Datuk Seri Annuar Musa berkata,pemilihan Butler yang kini melatih kelab Persiba Balikpapan (Persiba)Indonesia, diharap mampu mengukuhkan lagi cabaran skuad Kijang dalamsaingan Piala Malaysia bulan depan.

Butler adalah seorang jurulatih berpengalaman luas.Daripada Liga Perdana Inggeris hingga ke Asia Tenggara, beliau sebelumini pernah melatih Sorrento FC di Australia; Singapura dan Sabahsebelum menyertai Persiba di Indonesia.

Beliau juga fasihberbahasa Melayu (Indonesia) dan dijangka tidak menghadapi masalahberkomunikasi apabila melatih pemain Kelantan. Faktor bahasa pentingsupaya pemain memahami apa yang disampaikan jurulatih,

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2008 01:35 AM | Show all posts
ye.........
kelate mene.......
3-1 nge melako......
tok sio2 g nyokong.......
siak beli baju lagih.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-6-2008 01:56 AM | Show all posts
semogo kelate boleh gomo piala malaysia tahun ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055178s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list