Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
7750
View
34
Reply

EMAN VS ROSYAM - POLL

[Copy link]

Author: shidan76       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-9-2007 04:17 PM | Show all posts |Read mode
Kalau anda diberi satu pilihan, yang mana satu anda pilih, tak kisahlah dari segi lakonan ke, muka ke, karisma ke atau apa-apa saja
Single Polls , Show Result after voted, Total 90 Users voted
 
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 04:24 PM | Show all posts
Emang Manang la. Rosyam Noor dah tua tapi poyo. Eman Manan tu takda la poyo macam Rosyam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 04:33 PM | Show all posts
aku memang minat eman manan, karektor yang dia bawa dia lebih berkesan daripada rosyam nor
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 04:42 PM | Show all posts
MISAI eman tu ala hero hero tamil yg membuat ramai minat dia
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 04:49 PM | Show all posts
undi eman manan
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 04:59 PM | Show all posts
sudah pasti eman..........rosyam tu perasan muda.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2007 05:57 PM | Show all posts
mestilah eman manan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-9-2007 11:58 PM | Show all posts
di manakah peminat-peminat Rosyam Noor ni? silalah undi
ketinggalan 10 mata sekarang ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 10:44 AM | Show all posts
manan bin embong la...belakon ada jiwa..khelasss gitu....
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 10:46 AM | Show all posts
emang manang...lerrr
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 11:29 AM | Show all posts
eman manan...
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 11:33 AM | Show all posts

Reply #8 shidan76's post

peminat rosyam ramai tak masuk forum... diorang beli mangga...
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 01:24 PM | Show all posts
dulu2 hokkey jek rosham nih...2-3 menjak nih..humang aiii...macam pasan bagus lak...blakon lama2 dah jadik sama jek..tak macam dolu2...
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 05:11 PM | Show all posts
yeah wa vote eman manan...
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2007 10:14 PM | Show all posts
aku vote Eman Manan.....tak minat Rosyam Nor
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2007 02:35 AM | Show all posts
Originally posted by Santeira at 23-9-2007 04:24 PM
Emang Manang la. Rosyam Noor dah tua tapi poyo. Eman Manan tu takda la poyo macam Rosyam tu.

YE KE eman manang tu tak poyo?
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2007 02:44 PM | Show all posts
poyo gak emang manang ni...mengalahkan artis baru..ari tu kat melodi ada wartawan melodi jentik sikit je dia psl kisah pengganti ogy..bkn nk jwb betul2...n x menjawab soalan pun...jwb ajela...ape slhnya...nmpk kepoyoannya..anyway..dr segi karisma sbg pelakon mmg nmpk bgs dr rocham...
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2007 08:32 PM | Show all posts
of course le emang manang
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2007 08:57 PM | Show all posts
banding rosyam dgn eman ... aku pilih rosyam  
walupun byk kekurangan ... byk gak kelebihan

bak kata ashna ... rosyam tak ambik dadah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2007 09:44 PM | Show all posts

Reply #19 cikgu_murni's post

ada jugak penyokong Rosyam di sini rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2007 10:22 PM | Show all posts

Reply #20 shidan76's post

ya saya.

listkan lah kelebihan emang manan ...
rosyam
1. ensem
2. tak  hipo
3. berwawasan, kental semangat ... tu yg masih kekal smpai skrg ni ..
4. Tak emo
5. Yg paling aku suka, aku tak pernah dengo cerita neg ttg isteri dier ni.
kalau ader lagik aku tambah

kalau sekadar rosyam poyo dan berlagak cam org muda ... ok lah tu. Saper yg nak kelihatan tua sbl waktu


ok tak camtu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2007 11:17 PM | Show all posts

Reply #21 cikgu_murni's post

setuju bangettt
Reply

Use magic Report

lobak_sawi This user has been deleted
Post time 26-9-2007 07:01 AM | Show all posts
rosyam mane peminat kau
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2007 12:43 PM | Show all posts
Originally posted by Santeira at 23-9-2007 04:24 PM
Emang Manang la. Rosyam Noor dah tua tapi poyo. Eman Manan tu takda la poyo macam Rosyam tu.


apersal muntah dikk
eman manan lagi tua dari rosyam ler ... x-wife dier ogy pun dah 46.
Kalau sekadar muka alim selepas terlibat dgn tuut tu ... takder makner nyer

p/s sbb takder yg backing rosyam ... aku jadi 'pembackang' sementara waktu   
akupun tatau sgt ttg rosyam ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2007 12:50 PM | Show all posts

Reply #17 true^eye's post

Bab ni ....
suka juga eman manan kenakan si wartawan michelle tu, padan muka ...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.075616s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list