JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
76192
View
980
Reply

Perak Darul Ridzuan*kejor yop kejor..oittt kejor laa

[Copy link]

Author: Pak_Jen       Show all posts   Read mode

Post time 4-1-2008 12:06 AM | Show all posts
Originally posted by GAMEOVER at 3-1-2008 08:04 AM
Jangan memain. 'Wonderkid' tuh

soccerkids la..aku ni suke2 jer kutuk dier..atleast die dapat gak wakil negeri..

aku ni plak,wakil dorm asrama aku jer...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-1-2008 09:58 PM | Show all posts
1st half penang 0 perak 1..kalid la skor..kehkeh..
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2008 10:48 PM | Show all posts
penkhalwat hotel rumah ulung dah skor ar.. jgn lak lyn hotel syuen lak pasni
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2008 10:53 PM | Show all posts
Aper result?
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2008 11:00 PM | Show all posts
penang 0 perak 2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-1-2008 11:22 PM | Show all posts

Balas #128 dollah_bedwi\ catat

wakakakadollah.perelis ciom muntot perak..lwn brunei pun takleh mng ka..perak selamber badak buh 2 kat brunei masa 1st game dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 08:42 AM | Show all posts

Reply #131 Pak_Jen's post

Jangan ejek-ejek orang Jen. Kang terpalit kat muke kite balik. Tim kite tu ha.. bukan boleh harap sangat la ni. Riso je akak. Lambat bebeno panaihnye.

Tapi syukur le juge dua tige game ni menang.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-1-2008 08:57 AM | Show all posts

Balas #132 Herlina\ catat

muahaha saja je kaco si dollah tuh...   ni apa ke hei lama tak nampak..cuti lama sgt..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-1-2008 09:47 AM | Show all posts

TEST OF CHARACTER
Posted on Monday, January 07 @ 22:11:55 MYT
Topic: Comentar Y4E
Comentar Y4EOleh AloBoy

Nampaknya pertemuan antara dua finalis Piala Malaysia ni sememangnya ditunggu-tunggu....
dua pasukan yg berentap sehingga ke penghujung jalan... dan ternyata Perak yg ternyata rebah ke lantai..... satu apa pun tak dapat.....

Kedah bak kata Ahmad Khawari Isa dalam fokus bola.. musim ni diibaratkan sebagai TEST OF CHARACTER....bagaimana pemain2 Kedah menghandle beban yg dipikul....
kalau kalah aje.. penyokong deme akan kelam kabut..... sentiasa membandingkan season ni dgn season lepas....d gn barisan yg ada dan kelihatan ampuh Kedah dianggap pilihan....

Manakala Perak dianggap underdog walaupun beraksi di laman sendiri berhadapan dgn penyokong yg takde kompromi dan sentiasa menjadi pengkritik no 1 hatta COACH pun akan dimaki dan dilabelkan sebagai *&^())

Perak dgn cili yg tak pedas mungkin sebab ramuannya dalam masakan kurang cili.....
3 kilo cili yg dibeli nampaknya hanya 1 kilo yg elok...selebihnya mcm layu.....
dan isu taktikal yg menjadi bualan hangat penyokong dan didebatkan dalam forum dah juga di kedai mamak menjadi pemerhatian dan pertaruhan

Kalau coach masih lagi mengapdatasi 3-5-2 dan berhadapan dgn jentera serangan lawan yg laju macam harimau kumbang alamat gawang gol akan mudah dibolosi....

Apa ramuan yang sesuai utk menewaskan Kedah...?

Pendapat gue... jgn main long ball... formasi tu beribu kali cakap pun takkan ditukar oleh sd.... dan main dgn tenang dan penuh semangat seolah2 ada piala yg dipertaruhkan utk game ni..... dan yg penting game ni kalau 2 kilo cili terus layu..... apa lagi yg boleh diharapkan????.......

AYUH JGN BIARKAN BUMI PERAK BERDARAH DGN DARAH SELADANG....
BIAR KENARI DIPIJAK LUMAT KE DALAM TANAH AGAR BERSEMADI TERUS DI DASAR BUMI

Keputusan

Perak 1
Kedah 0


petikan dari yob4ever mengenai perlawan ngan Kedah Sabtu neh...

prediction aku plak..Perak 0 Kedah 2...aku rasa mmg kena kali ni punya..silap SD sbb masih letak 3 defence..lwn team mcm kedah..kalo letak 3 Defence..mmg lauk la jawabnya..tgk je la nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 10:52 AM | Show all posts

Reply #134 Pak_Jen's post

jumpa awai jugak no......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-1-2008 10:55 AM | Show all posts

Balas #135 hyphrigian\ catat

aku ketaq dah ni..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 11:02 AM | Show all posts

Reply #136 Pak_Jen's post

aku pun ketaq
hampa titik serawak 5 bijik
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-1-2008 11:11 AM | Show all posts

Balas #137 hyphrigian\ catat

cheh..swk mmg la boleh titik...  defence cap ayam... perak byk lawan kuat2 tak jumpa lagi..kedah..perlis..selangor..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 02:32 PM | Show all posts

Reply #133 Pak_Jen's post

saje je bio kome je lepak kat sini.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 02:38 PM | Show all posts

Reply #138 Pak_Jen's post

Akak nak Perak menang jugak Jen. Ni le peluang nak balas dendam kesumat pada Kedah. 1-0 pun jadila.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 09:28 PM | Show all posts

Reply #138 Pak_Jen's post

selangoq kuat ka?
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2008 09:28 PM | Show all posts

Reply #140 Herlina's post

seri takmau ka?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2008 08:52 AM | Show all posts
Originally posted by hyphrigian at 8-1-2008 09:28 PM
seri takmau ka?


kalo boleh elakkan le seri. Akak nak menang je. Sama la ngan hang. Sure hang nak Kedah menang, kan kan kan?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2008 11:59 AM | Show all posts
nak nak nak.........heheheeee
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-1-2008 11:07 PM | Show all posts
Originally posted by Herlina at 8-1-2008 02:38 PM
Akak nak Perak menang jugak Jen. Ni le peluang nak balas dendam kesumat pada Kedah. 1-0 pun jadila.


ada gak sket dendam kat hati neh..kehkeh..tak sabo nak turun sabtu neh..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-1-2008 11:07 PM | Show all posts
Originally posted by hyphrigian at 8-1-2008 09:28 PM
selangoq kuat ka?


tahun lepas tak kuat..tahun neh kuat balik ( sbb ada import).. muahaha kira kuat ja sudah arr hyp..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2008 11:41 PM | Show all posts

Reply #146 Pak_Jen's post

kuat sampai kena 6.....
kuat la tu....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-1-2008 03:11 AM | Show all posts
aku dah kata.lwn tim mcm kedah jgn buh 3 defence..kan dah kena sampai 5..kalid jerlus merapu apa sampai pi tekel tuh..   apa2pun aku puas ati..walupunkena 5..tapi main 10 org..1st half mmg best..rancak serang...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2008 11:14 AM | Show all posts
Peraaakkk.. Darul Ridzuaaannn... negeriii... indah permaaaiii...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2008 01:02 PM | Show all posts
wuuuhhuuuu.. 5-2 :pompom:
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044485s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list