JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123633
View
2249
Reply

Kedah FA '' Helang Merah '' (Liga Super 2018)

[Copy link]

Author: HangPC2       Show all posts   Read mode

Post time 17-9-2008 08:48 AM | Show all posts
KEDAH 0

AL MUHARRAQ 5


( mohammed Salmen 70" , Khalid Salmin 73'' , Reco 85" , Fahad Yousif 88", Mahmoud Abdurahman 90 '' )

** Hanya selepas minit ke 70 baru gol Kedah bocor...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 09:54 AM | Show all posts

Balas #1761 rambutan\ catat

amboi aih..
sian kat mie yeh woo hang bg dia 9..

takpe2..
kalah dlm jangkaan..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 10:13 AM | Show all posts
sedey....tp dh jangka dh....
ni suma gara2 fam bodooo
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 11:37 AM | Show all posts
tapi tgk laa... sampai minit 70 team kedah bertahan...
kira ok la kan... dalam bulan puasa lak nie...
cayalah
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 01:16 PM | Show all posts

Kedah dan Perak terima kesan awal ketiadaan pemain import

KUALA LUMPUR: Seperti diduga, kesan awal pengharaman pemain import oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) mula kelihatan apabila dua pasukan negara, Kedah dan Perak tewas pada saingan suku akhir Piala Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) malam tadi.

Juara tiga piala musim ini
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 01:55 PM | Show all posts

Balas #1763 tulip.purple\ catat

bukan haku yg boh...... haku mimpi... heran lak tetiba leh mimpi bola kedah main...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2008 09:11 PM | Show all posts
wakil malaysia kalah.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2008 06:42 AM | Show all posts
kena 5 bijik.....
import tadak weiii....
tukaq defend ja kena teruih....
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2008 06:44 AM | Show all posts

Balas #1758 Bung_Parjo\ catat

victor andrag mana?
tak soq sekali ka?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2008 07:58 AM | Show all posts

Balas #1768 mirage_46\ catat

dorang bolehler ader import... tak payah posa.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2008 08:52 AM | Show all posts
aku rasa kalau xda import tp men ngan team m'sia je ok la..

ni nak bersaing ngan org2 yg lagi besar, lagi macam2 la..
mana nak buleh..
hadoi laa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-9-2008 03:47 PM | Show all posts
Keletihan punca Kedah tewas






VICTOR (kanan) bersaing dengan Mohammed Jaffer Ali dari Al-Muharraq pada perlawanan suku akhir pertama Piala AFC di Bahrain kelmarin.


PERBEZAAN masa dan suasana bermain pada bulan puasa menjadi antara alasan kegagalan pasukan Kedah apabila dibelasah 0-5 oleh kelab Al-Muharraq dari Bahrain pada saingan suku akhir pertama Kejohanan Bola Sepak Piala AFC di Stadium Nasional, Bahrain kelmarin.

Namun aksi anak didik Mohd. Azraai Khor Abdullah itu juga patut dipuji kerana kesebelasan yang tempang tanpa pemain import mampu bertahan hingga minit ke-60 sebelum tewas akibat keletihan.

Menurut Azraai, perubahan masa di Bahrain yang lewat lima jam belum dapat disesuaikan pemainnya yang hanya mempunyai masa sehari untuk menyesuaikan diri sebelum perlawanan bermula.

"Mereka (pemain) bermain pada pukul 2.15 pagi waktu Malaysia dan 10.15 malam waktu Bahrain dan keadaan itu sebenarnya belum dapat disesuaikan lagi oleh pemain Kedah.

"Selain itu, faktor bermain di bulan puasa juga telah membuat pemain menjadi cepat letih sekali gus memberi ruang kepada lawan untuk mengusai perlawanan pada penghujung perlawanan," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Jelasnya, dia melihat barisan pemain tempatan pasukan Hijau Kuning adalah setanding dengan pemain Al-Muharraq yang dibarisi pemain import dan kebangsaan kerana kesebelasan utamanya masih mampu mengekang asakan lawan.

Menurutnya, kesebelasan yang diturunkan telah berusaha bermati-matian untuk membawa pulang kemenangan tetapi keletihan ternyata tidak dapat disembunyikan apabila gawang Kedah dibocor lima kali bermula pada minit ke-65.

Azraai berkata, masalah perbezaan masa dan suasana yang menghantui anak buahnya itu bakal dilalui pemain lawan apabila mereka bertandang ke Stadium Darulaman, Alor Star pada 23 September ini.

Katanya lagi, walaupun ruang untuk Kedah mara ke separuh akhir semakin sukar namun dia masih menaruh harapan untuk pemainnya bangkit menebus kekalahan itu.

Tambahnya, pasukannya pernah bangkit dalam perlawanan sukar sebelum ini dan tidak mustahil juga jika Kedah dapat melangkah ke separuh Piala AFC selepas ini.

Antara pemain yang menguatkan pasukan Kedah pada perlawanan itu ialah Saramsak Kram, Khyril Muhymeen, Fadzly Baharom, Badrol Bakhtiar, Fauzi Shaari, Mohd. Sabree Abu, Victor Andrag, Fazliata Taib, V. Thirumurugan, Shafizan hashim dan penjaga gol, Helmi Eliza Elias.


- Kosmo -


Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2008 12:37 AM | Show all posts
FAM memang bangang or jeles dekat kedah coz tuu lah harakam pemain import, yang semau main kat afc kelab tuu semua ada awang import.

haku tak paham lah dengan FAM niii, dulu buat dah tuupp tuuuppp penonton dekat stadium dan susut n laaa nii buat pulak, depa nii ikut kepala otak depa jaa n tak amek or suara ramai kot,
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2008 10:12 PM | Show all posts
semoga kedah menang 6-0 kat sini....aku harap geng2 muda tu mampu bangkit....
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2008 06:06 PM | Show all posts
betul la kedah kuat sbb awang import je?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2008 11:53 PM | Show all posts
Originally posted by nazrey11 at 21-9-2008 06:06 PM
betul la kedah kuat sbb awang import je?



aku sokong....
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2008 09:01 AM | Show all posts

Reply #1776 nazrey11's post and #1777 mirage_46's post

aik..
mentaliti manusia..

team lain tader pemain import ka?
ka team len x pandai cari import yg berkualiti??
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2008 09:45 AM | Show all posts
kalau kedah kuat pasal import... so nak antar team mana yang kuat tanpa import..? ganu? selangor? sabah?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2008 11:42 AM | Show all posts
PERLAWANAN KEDUA SUKU AKHIR PIALA AFC 2008



KEDAH DARULAMAN

MELAWAN


AL-MUHARRAQ





MASA: 1015 MALAM
TEMPAT: STADIUM DARULAMAN
HARI: SELASA
TARIKH: 23 SEPTEMBER 2008




"BANGUN LANTAS SEMULA GAGAH!!!"
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 06:22 PM | Show all posts

Balas #1780 Bung_Parjo\ catat

aku masih m'harap....
tp cam mustahil ja kedah nak bg 6-0....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.041212s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list