JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
112129
View
466
Reply

POLL : Berapa Tahun Loan Kereta Korang?

[Copy link]

Author: altimi       Show all posts   Read mode

Post time 16-7-2008 10:22 AM | Show all posts

Reply #50 tossee's post

aku pong nak jugakkkk...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 10:24 AM | Show all posts
Originally posted by tossee at 16-7-2008 10:17 AM


Org kata kalo kite duk ulang cakap benda yg sama sebyk 3 kali..permintaan dia akan dikabulkan....


apa ko ingat aku shabery chik ke cakap ulang2 menda yg sama..
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 10:35 AM | Show all posts
Originally posted by ryo_takahashi1 at 16-7-2008 10:24 AM


apa ko ingat aku shabery chik ke cakap ulang2 menda yg sama..


Shabery ada lebihan air liur kat kedua2 belah mulut dia...aku takde.....aku org yg beriman...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 10:37 AM | Show all posts

Reply #51 d34n's post

Din...nko buat poll kat bod...dia org setuju ke tak ryo belanja kite berdua mkn ayam golek...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 11:25 AM | Show all posts
angkat ngan bank CIMB 7 tahun .....
now tinggal  6 tahun 7 bulan tinggal utang .....RM 600.00 sebulan
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 11:27 AM | Show all posts
jazz aku amik 9 tahun loan...
baru je bayar 3 bulan... lame lagi nak abis hutang
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 12:51 PM | Show all posts
9 thn maaa .. akan aku pakai Lisa sampai jadi besi buruk..
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 12:55 PM | Show all posts
6 tahun...seksanyer nak tunggu abis  

bila dah abis yabedabeduuuu :pompom:   
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 01:48 PM | Show all posts
ramainye buat loan 9 thn
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 03:34 PM | Show all posts
haper nak gaduh2 nih.........

klu rasa mampu 5 taon amik...5taon.... klu 15 taon  amik ler 15 tahun.... jgn lak kata amik loan 20 tahun tuh bodoh.... sbb yg bayar keta 1 tahun belum tentu cerdik cuma dia banyak duit skit jer sbb tuh tak payah bayo loan banyak2 dan panjang2...........
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 03:39 PM | Show all posts
Originally posted by widuri at 15-7-2008 04:15 PM
aku lak....7 thn je.....tapi dah abih bayar masa usia kereta 5 thn....ekekeke


widuri..nk tnye..
u buat byrn lebih eh setiap bulan?..
perlu buat agreemnt baru dgn bank ke?...
sy cdg nk lebihkn byrn bulanan la..
tinggal lg 3 thn je...
jenuh nk ngabihkn...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 03:57 PM | Show all posts
haah....byran lebih skit dari yg dicadangkan.....
tak perlu.....bila dah rasa leh bayar habis....settlekan semua la...

so lega bawak keta takde hutang...ekekeke
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 04:11 PM | Show all posts
amik loan 9 tahun
tinggal lagi 4 tahun setengah
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 05:39 PM | Show all posts
aku 6 tahun jer....... lagi 6 bulan nak habis kasi settle semua loan...... so kira 5 1/2 ja la...... dpt la rebat 4 ratus hinggit....
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 05:41 PM | Show all posts

Reply #62 widuri's post

ya btoi, kete tak der hutang la kete paling best.......
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 06:25 PM | Show all posts

Reply #62 widuri's post

andai kata bulan ni sy byr lebih...
pastu bulan depan byr seperti yg bank tetapkan...
boleh ke?...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-7-2008 11:12 PM | Show all posts

Reply #66 tomatogirl's post

Takde hal nyer....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2008 01:25 AM | Show all posts

Reply #65 jofizo's post

Kete lamer aku lagi 22 bulan lagi nak abis utang. Tapi memandangkan kete ni suka makan duit aku 3-4 ratus sebulan terpaksa la jual. Tak larat dah nak mengubat penyakit2 keter tua ni.........
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 03:00 AM | Show all posts
aku nye loan 50 tahun....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:06 AM | Show all posts
loan approve selalunya brp hari lps summit?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2008 09:12 AM | Show all posts

Reply #70 rinafarha1709's post

AKu dua hari dah approve......tengok dokumen gak la....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:16 AM | Show all posts
huhuhuhuhu..... dua2 keta saya bayar utk 9 tahun mcm mengong aje kan? Persona bulan2 bayar kurang rm 500 dan satu lagi keta trak pickup bayar lebih rm 600++. Tunggu 5 tahun cuba kasi settle semua kalau boleh.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:18 AM | Show all posts
rega kete kat malaysia mahallll... 9 taun lerrr untuk bebudak yang baru bekerjer nihhh.. tu pun..proton / perodua jer yang mampu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 12:15 PM | Show all posts
aku 8 tawon..bulan 11 genap setahun..hua hua hua..lama lagek wey nak habis...bayo jek laa malas aku nak pikio..pakai sampai jadik besi buruk
apa2 pon alhamdulillah sbb ada keto0o0o
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 12:29 PM | Show all posts
aku dulu wat 7 thn...tp sampai takat 5 thn dah abis bayar...baru settle 3 bulan lps..hehe
leganya pakai keta abis bayar...nak pakai sampai bebila..sayang nak jual..
errr...tp sejak 2menjak ni napsu nak tukar keta baru mai plak dahh...huhu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044979s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list