Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
106258
View
596
Reply

PENGALAMAN MELUCUKAN BERKECEK LUAR.....

[Copy link]

Author: gelugugu       Show all posts   Read mode

Post time 6-8-2008 12:37 PM | Show all posts
Originally posted by ammar_7e at 6-8-2008 12:33 PM


wesss...ada niat2 plok..
aku tulis ape yang aku nak bgtau..
masing2 baca ada tafsir sendiri.. kang x pasal2 dorang ingat aku ada tujuan lain..
lain negeri lain perkataannyer..


ye la..sorry la kalo saloh kabo...  tp tuh semua atas pemahaman masing2...hok dok biasa tuh mmg la anggapan lain..kalo mmg kita guna sokmo2...dok saloh benda pun..:victory: :victory:
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 01:56 PM | Show all posts
wakakak berair mata aku baca .....

Kawan aku lak dia nie lembut skit org nya....biasalah pakai kete plat johor pahtu berenti kat pantai, Amy nama nya berlagok skit nak jadi org luar :-

Mamat Kampung : Mari mane nie?
Amy                  : Dari Johor.
mamat kampung jual ikang tepi pantai ketam pun ada hok gerok2 lagi... mamat kampung pun angkat ler ketam bagi kat amy nie...
Amy                 : Eeee masih bergerak tak nak lah nanti kene ... KETIK.... hah mabik ko tubik teruh bahse ganu kene ketik...geng nya lain pakat suka ar...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 02:55 PM | Show all posts
auww..taknak la sakit kena ketik tau..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 05:18 PM | Show all posts
adehhhhhhhhhhh nok ssuko wehh....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 05:20 PM | Show all posts
kwn aku jadi pengerusi mesyuarat guru..

yang berusaha tuan pengetua, penolong2 kanan, ketua-ketua BIDAN......

Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 07:11 PM | Show all posts
dalam kereta api

ibu:adik(anaknya) jangan menangis di sini bising...senyap

anak:terus menangis....

ibu:janganlah menangis ramai orang ni,ibu malu

anak:terus menagis...

ibu:bo jerit,ko nok pek
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 10:00 PM | Show all posts
masa kat kolej dulu ada la mamat ni tapi org penang...nak kecek kl konon...
duk  tgkt 3 kat balkoni lpulok tuh...pastu sound dkat member dia..."oii...!! jom la main BOLER"...semua hok duk bwh pakat suko...

ni ceto aku pulok....maso mulo2 masuk kolej...gi cafe beli air pahtu maso nok bayar tuh..."kak ada TUDUNG tak?" sambil tgn tunjuk kat atah gelas tuh....kakak tuh mulo2 tok pehe....doh aku duk tunjuk atah gelah tu dia pun kata..."ooo....tutup"....dgn muko selamba..."a ah tutup"....malu weh....hehehehe

ni masa dlm kelah...lecturer aku ore klate...dia kata..."saya ada nota nak bg kat kamu tapi TAK JUMPA CARI"...aku hok duk dpn sekali tegor la dia..."buke TAK JUMPA CARI....tapi CARI TAK JUMPA"....hehehe...malu dia time tu...
aku tegur dia sbb aku pun sokmo saloh kecek gitu...bf aku (hb aku skang) sokmo perbetul ayat kesalahan aku....baktu terror kecek luau...hehehe

pastu ada sore saing aku nih ore klate....kalu nok kecek luar asal boleh jer...
main tambah2 "e e jer blkg"...
"wei BUKE pintu ni"
pastu hok buat aku nok suko smpai loni..."aku rasa SONGKAK dia lg lawa la"....hehehe....agok2 lah...songkok pung bulih jd songkak...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 10:00 PM | Show all posts
---------------------edit----------------

[ Last edited by  mamulamoon at 6-8-2008 10:01 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2008 10:52 PM | Show all posts
kwn citer cara masak kerutup..

mula2 panaskan minyak...masukkan bhn kisar...tumis hingga naik bau...kemudian masukkan AWAS.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-8-2008 01:17 AM | Show all posts

Reply #49 pelitaHatiku's post

awas KRU ker
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-8-2008 01:18 AM | Show all posts

Reply #46 miyoma's post

hok ni kalu aku denga suko guling aku
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 05:43 AM | Show all posts

Reply #49 pelitaHatiku's post

AWAS
wakakikiki.....
ko nak masak maggie tu jgn taruk AWAS byk2 tau
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 08:17 AM | Show all posts
dulu masa sekolah, masa assembly, guru disiplin sekolah aku ni dalam duk berucap di atas pentas, boleh ye kata "saya dapati ada pelajar-pelajar kat sini yang menghisap ROKAK"..apa lagi sume pakat suke la, pas pengetua pun dok leh tahan gelak tu..

se agi masa pertandingan pidato sekolah, boleh tu dalam tengoh berhujah kawan aku tu nok sebut anjing tapi terkeluar "angheng"..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 09:33 AM | Show all posts
Originally posted by pelitaHatiku at 6-8-2008 10:52 PM
kwn citer cara masak kerutup..

mula2 panaskan minyak...masukkan bhn kisar...tumis hingga naik bau...kemudian masukkan AWAS.....


ning aku 2,3x pusing doh ning.. AWAS tu mende? hok sebetulnye lah
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 09:55 AM | Show all posts

Reply #54 ammar_7e's post

org kelate ke panggey perencah tuh AWAH...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 10:07 AM | Show all posts
Originally posted by mslimaumandarin at 6-8-2008 10:09 AM



tang mane sifat2 yang menyerupai ketiak tuh????

baru tahu lening..jagung pun ade ketiak!!


tang bulu
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 10:11 AM | Show all posts

Reply #55 cauliflower's post

owh...
aku duk pk gok ah.. kawoh ke? xkan masak masuk kawoh plok..hikhik
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 11:24 AM | Show all posts
Semalam aku cek kertas periksa anak aku tahun 1.... aku buka kertas bahase melayu..... mukasurat 1 arahan bergambar tulis balik apa gambar tu...

Gambar Cermin mata anak aku tulih "Sepek Mata" .... adoiiii salah
Gambar Buah oren anak tulih "Oreng"..... gi tambah "g" kat belakang...

emmm tak pasal2 kena tolak markah...   aku ngan hubby gelak tak hengat kesian anak aku....
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 12:26 PM | Show all posts

Reply #58 krayolan's post

hahhah..
teringat masa aku sekolah rendah dulu..
penah salah ejaan sbb aku tulis 'nasik', instead of "nasi" cam ejaan betul..

pah tulis "joong" instead of "mendung"..

biasa la..time kecik2 tok pandai beza lagi ejaan BM yg betul sbb duk kecek slang kelate jah kei dumoh ari2..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 03:35 PM | Show all posts
ada cikgu kat skolah aku, bukan main lagi berhati2 masa buat pengumuman, maklumlah sukan sekolah2 malaysia. satu hari tu ada pengumuman utk pserta2 pingpong, boleh dia kata ' Kepada semua peserta2 pin pon, sila turun ke gelanggan sekaran'.  abih brsorak budak2...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.101625s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list