Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
106261
View
596
Reply

PENGALAMAN MELUCUKAN BERKECEK LUAR.....

[Copy link]

Author: gelugugu       Show all posts   Read mode

Post time 7-8-2008 06:37 PM | Show all posts
aku suke trid nih....
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 06:53 PM | Show all posts
karangan kwn aku masa sekolah rendah dulu.//....

saya tinggal bersama ayah, ibu, adik dan kakak. rumah saya berdekatan dengan rumah nenek. kadang-kadang rumah saya BERKUBANG.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 07:22 PM | Show all posts
ak pernah dengar statement ni kat bank...

hutang encik yang perlu bayar ialah dua ribu tiga ratus lima puluh ringgit point SAMAS.....

yg ak nk sukonyo ore wak oyak ore cino......
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 08:09 PM | Show all posts
Originally posted by miyoma at 6-8-2008 07:11 PM
dalam kereta api

ibu:adik(anaknya) jangan menangis di sini bising...senyap

anak:terus menangis....

ibu:janganlah menangis ramai orang ni,ibu malu

anak:terus menagis...

ibu:bo jerit ...

aduh sakit peruttt
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2008 10:18 PM | Show all posts

Reply #62 pelitaHatiku's post

anita berlari sat perat pukang kerana dihambat oleh seekor lembu
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 10:08 AM | Show all posts
smale aku terkena lagi ngan hb aku..

kemarin dulu anak aku muntah atas katil, abih aa kena dkt cadar ngan toto..
smlm kitaorg tengah masukkan toto ngn cadar dlm mesin basuh..
pah, aku oyak gini dkt hb aku .." bang, lupa la nak ambik SAMPUL BANTAL sama.."

cis.. ..laki aku bantai gelak..ingatkan surat je ada sampul..bantal pun ada gak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 10:51 AM | Show all posts

Reply #66 prun's post

sampul bantal pon sampul bantal....aku paham...
orang sining jah suko
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 10:58 AM | Show all posts
Ini kisah my mother in law dgn maid Indon:

MIL: Nanti mung koyok bawang, lepah tu siang ikang

Maid: Apa Buk? Apa perlu saya lakukan?

MIL: Koyok bawang, siang ikang

Maid: (masih terpinga2....)

Adik ipar datang menyelamatkan keadaan...

Adik ipar: Tuti, Tuti kupas bawang kemudian Tuti buat macam ini pada ikan (sambil menunjukkan cara2 `menyiang' ikan)
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 02:10 PM | Show all posts
Semalam perbualan ris dengan mek kat tepon, antara perbualan dia:

Mek:  anok poksu mung tuh doh sukku dah dengan bini dia

Ris:  ye ke

Lepas tu dengan excitednya ris beritahu kat suami

Ris:  Bang................ anok poksu tu dah sukku doh dengan bini dia..............

HUbby: Haaaaaaaaaa...... sukku........ apa sukku tuhhh
(dia bantai gelak........... adoiiiiiii tak faham rupernya)
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 02:10 PM | Show all posts
Semalam perbualan ris dengan mek kat tepon, antara perbualan dia:

Mek:  anok poksu mung tuh doh sukku dah dengan bini dia

Ris:  ye ke

Lepas tu dengan excitednya ris beritahu kat suami

Ris:  Bang................ anok poksu tu dah sukku doh dengan bini dia..............

HUbby: Haaaaaaaaaa...... sukku........ apa sukku tuhhh
(dia bantai gelak........... adoiiiiiii tak faham rupernya)
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 02:31 PM | Show all posts
aku suka thread nih...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 02:49 PM | Show all posts

Reply #70 Risma's post

sukku tuh ape ris?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 03:42 PM | Show all posts
Originally posted by cauliflower at 8-8-2008 02:49 PM
sukku tuh ape ris?

sukku tu cam bercerai lahhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 03:43 PM | Show all posts
Originally posted by cauliflower at 7-8-2008 10:18 PM
anita berlari sat perat pukang kerana dihambat oleh seekor lembu

berlari tu biasa orang kata hunga kannnn
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 04:43 PM | Show all posts

Reply #6 miyoma's post

Kalam apa?
KALANG PETEK
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 04:46 PM | Show all posts
kakok kita g pasor mlm kat KL g beli me sup mitok kuoh suku
nganga org jual tu tnya bakpe nok mitok kuoh sikit je
rupa2 nya suruh asingkan kuoh
tu dok mitok supik glenya lg
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 05:42 PM | Show all posts
ni perbualan member aku(org kelantan)....:wea zamani kenapa buku tu berceretek erek jer kat atas meja tu....malula pada member kita nih.......

nak pecah perut aku.....



second......cepat-cepat alih baju kat cermin tuh...'berserayut arut jah'....
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 05:51 PM | Show all posts
lonih demo2 semo tertubik kecek budu lagi dop
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 06:23 PM | Show all posts
.............................................
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2008 06:25 PM | Show all posts
peristiwa kat bandar jengka...member kelantan aku gak.....'BANG MINTAK SUPIK SATU'.....wakakaka.....bercakap luar tuh....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.082520s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list