Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12845
View
222
Reply

Poll khas utk forumer perempuan sahaja....Honda JAZZ

[Copy link]

Author: Kezman       Show all posts   Read mode

Post time 23-9-2008 08:58 AM | Show all posts

Reply #35 tossee's post

toss...Jazz model lama pun ada masal segugut ke
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 08:58 AM | Show all posts
Originally posted by zzcbr at 23-9-2008 08:55 AM


mujur kau kuar buat penafian secara akaun berkanun yg kau suka Jazz baru yg mantap tu...sebelum ni kenyataan kau dijadikan bahan kempen fitnah dia utk mendewa2kan Jazz purbakala tu...

aku kalo bab2 perbandingan LAMA ngan BARU nih, mmg cepat2 kena buat akuan bertulis..hmy3:
kalo x nnti dikatakan pengikut fahaman ortodoks la pulokk..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:00 AM | Show all posts
Kezman skrg sebenarnye kena jupa pakar terapi dah tuh.....dia dah taklah nak buat pilihan...antara yg baru & yg lama....sejak bertentang mata dgn amoi beranak satu tuh...dia jadik tak kekeruan dah...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:04 AM | Show all posts

Reply #41 zzcbr's post

Ada gak sesetghnye la..bukan semua...tp yg kezman punye tuh konfrim kena....dgn dia2 skali kena...huhuhuhu...(jahatnye mulut aku pepagi nih...)
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:05 AM | Show all posts

Reply #43 tossee's post

hebat tol la penangan amoi tu...hmy3:
trusss si kezman tatau beza lama ngan baru tuuu...:eek: :eek:
ade kemungkinan x amoi tu ialah spy toyota yg berkonspirasi utk menjejaskan jualan jazz baru tu...??hmy3: hmy3: hmy3:
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:12 AM | Show all posts

Reply #45 d34n's post

Ada kemungkinan gak tuh....anak yg dia bwk tuh adalah utk mengaburi mata kezman yg dah semulajadik rabun...aku rase ada jenayah terancang la disebalik insiden kete kezman kena langgar tuh...kalo tak takkan amoi beranak satu tuh berani mintak diskaun drpd RM30 ke RM20 dgn kezman...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:17 AM | Show all posts

Reply #45 d34n's post

aauuuww....akak dah mengundi...CIK dini bila lagi nak membuang undi
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:22 AM | Show all posts

Reply #47 zzcbr's post

ooo cik zacy dah ngundi ye...
saya tgh beratur amik no ni haaa...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:26 AM | Show all posts
haku pilih jazz lama
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:31 AM | Show all posts



hai kejman........i pon dah vote tauww.........u x nak kenai dgn i ker....?

Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:34 AM | Show all posts

Reply #50 t@t's post

erkkk tat..
apsal muka dia nih cam secretary opis aku jekkk...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:37 AM | Show all posts

Reply #51 d34n's post

mana ada....u silap owang kot.....i tak kenal ler......
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:42 AM | Show all posts
vote jazz baru
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:49 AM | Show all posts

Reply #48 d34n's post

uols nih saje jek tawww.....orang dah lama membuang undi tawww~!!!.....auwwww~!!!....today uols panggey i cik mimi yekkk.....manje gitewww...auwwww~!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:53 AM | Show all posts

Reply #54 tossee's post

cik Niki nampaknya lum kaur ngundi...tengah bersolek lagi lah tu, nak kaber parut panau kat leher tu ngan faundation dua tiga inci agaknya
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:55 AM | Show all posts

Reply #54 tossee's post

cik mimi...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:58 AM | Show all posts

Reply #55 zzcbr's post

Cik Zizi undi apa ye?? bagitau la kat i....(sambil mengoncang2 manje bahu cik zizi)
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 09:59 AM | Show all posts

Reply #56 d34n's post

Ala....cik didi....jgn ler sebut nama i kuat2...malu i tawwww~!!!!....cik didi pose ke hari nih??? ada cili la kat gigi cik didi....tak senonoh tul laa.....auwwww~!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 10:07 AM | Show all posts

Reply #57 tossee's post

auuwww...mak suka anak ikan fresh2 gitu...tentulah Jazz baru...yg ngundi Jazz Kuno tu abe Syazak...dia mmg suka benda2 lama...tu yg dok sibuk menekel tok siak kg dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2008 10:08 AM | Show all posts

Reply #58 tossee's post

cik mimi jgn la buat pitnah tawww..
i pose hari nih..
tu sambal i sahur pagi tadi...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086831s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list