CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 4405|Reply: 71

kenapa azilah, sirul stil berbungkus muka kepala?

[Copy link]
Post time 11-4-2009 09:33 AM | Show all posts |Read mode
bile bole tgk muke dorg ni? aku curiga btol.. dlm dunia , ni lah paling pelik..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-4-2009 09:35 AM | Show all posts
kepala diorang byk kelemumur...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:42 AM | Show all posts
takut berjangkit kutu
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:43 AM | Show all posts
x pun muke diorang ade kurap
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:45 AM | Show all posts
tah2 yang selalu kena bawak mahkamah tu orang lainnnn...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:45 AM | Show all posts
taku org kenal la.... susah nak 'keje' semula...

tapi boleh lepas ke derang neh....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-4-2009 09:46 AM | Show all posts
ade sebab yg x dapat dinyatakan walaupon aku rs blh jd penyebabnya.yerla..kes nih kan masih berjalan.pape pun diharap pangadilan dijalankan seadilnya kerana ini melibatkan nyawa org.maksud aku,hukuman yg dijatuhkan manusia.jgn jd cam dkt US tuh.seorang lelaki dijatuhkan hukuman gantung sebab robbery,padahal beberapa tahun pastu didapati lelaki tu x terlibat and cuma melalui tempat kejadian secara kebetulan masa tu.ada juga berkaitan dgn sikap prejudis terhadap kaum kulit hitam.apartheid sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:46 AM | Show all posts
agaknya depa ader satu mata ajer ....
utk mengelakkan ketakutan seluruh rakyat Malaysia ... muka mereka terpaksa ditutup ....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-4-2009 09:47 AM | Show all posts
Adakah kerja2 "bungkusan" ini dibenarkan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:49 AM | Show all posts

Balas #9 jbtrader\ catat

utk mengelakkan jangkitan kuman kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:50 AM | Show all posts
HANYE TUHAN JE TAU SAPE SLH SAPE BTL..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:50 AM | Show all posts
dalam mahkamah mereka bukak..

keluar mereka tutup...

takda undang2 yg larang mereka tutup kepala kat luar...

korang kalau nak tutup kepala 24 jam pun takda sapa boleh halang kecuali ada sebab2 khusus...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:52 AM | Show all posts
Originally posted by petola at 11-4-2009 09:50
dalam mahkamah mereka bukak..

keluar mereka tutup...

takda undang2 yg larang mereka tutup kepala kat luar...

korang kalau nak tutup kepala 24 jam pun takda sapa boleh halang kecuali ada  ...

Had ni aku no komen.
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:52 AM | Show all posts
Dah jatuh hukum, boleh tak tayang gambar2 mereka?
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:54 AM | Show all posts
Originally posted by jbtrader at 11-4-2009 09:52
Dah jatuh hukum, boleh tak tayang gambar2 mereka?


napa nokomen jb?
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:59 AM | Show all posts
Originally posted by petola at 11-4-2009 09:54


napa nokomen jb?

Kalu sesiapa nak tutup muka di luar (kws public) terpulanglah, kecuali pihak berkuasa suruh buka kain.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-4-2009 10:00 AM | Show all posts
action orang yang bersalah???
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:01 AM | Show all posts
Paper @ Media harus dedahkan muka orang salah, kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:05 AM | Show all posts
bertopeng cam amuk penyanyi tu tak pn dilarang....agaknya dorang KAMBING HITAM...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:05 AM | Show all posts
Originally posted by jbtrader at 11-4-2009 10:01
Paper @ Media harus dedahkan muka orang salah, kan?


mungkin takda gambar diorg dlm arkib...

kat makkamah pulak tak sempat nak snap...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 02:20 PM GMT+8 , Processed in 0.183569 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list