Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
53874
View
270
Reply

Pasal Minyak Pelincir @ Minyak Hitam Pilihan Korang

[Copy link]

Author: mycos79       Show all posts   Read mode

Post time 18-8-2009 05:20 PM | Show all posts
9# t@t  

model cenggitu sesuai tuk iklan minyak pelincir selain dari kete tuh
220796 Post at 18-8-2009 15:48

model flip flap pong bleh.. tapi kene gedik sket arr..

anis pong bleh haku rasa, sebab tadi dier ngaku dier ngedik beb..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 05:20 PM | Show all posts
10# AnisSuraya  

isk isk ko ni nis..
akukah Post at 18-8-2009 05:17 PM


Hang ni kan akukah.....suka melencong tau...hik hik hik
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 05:26 PM | Show all posts
22# AnisSuraya

dh ada lencongan dihadapan.. aku lencong la..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 05:32 PM | Show all posts
bang tak mau cuba perisa strawberry ker???
mycos79 Post at 18-8-2009 17:17

takper lar..

tapi anis bagi tau ari tu, dier suka perisa blueberry..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-8-2009 05:43 PM | Show all posts
takper lar..

tapi anis bagi tau ari tu, dier suka perisa blueberry..
Fast-N-Furious Post at 18-8-2009 17:32


adeh...yong anis, perisa tuh lom ader lagi....hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 05:47 PM | Show all posts
uikkkk...adehhhhh!!!!.....back to topic yer..kang riuk zassss..padan muka komer...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-8-2009 05:49 PM | Show all posts
alah anis,
nie...minyak pelincir keluaran terbaru....Caviaga Lubricant yang dihasilkan menggunakan teknologi Itali berperisa strawberi...

still dlm topic...hehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 05:56 PM | Show all posts
perisa laen tak der ke....anis nak perisa anggur
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 07:19 PM | Show all posts
untuk keta 4 piston aku

mula mula, masa tengah sayang mula mula beli pakai hat ni:



kena beli 4 tin, sebab dia jual seliter seliter. skunk ni makin payah pula nak jumpa di kuantan ni.


pastu, lama lama, dah naik buhsan... kasi dia pakai hat ni pula:



yg ni beli ngan mak cik member ayah aku. dia jual amway


keta 3 piston,

aku pakai yg paling murah di pasaran.... tapi pakai sampai 10k km....





kalau tengah menganas...

aku pakai hat ini



kadang kdang mari dalam tin hijau... kadang kadang tin hitam....



kalau menganas di waktu malam jumaat...dan kalau turbo dah overheat...

aku pakai yg ni je





cabutzzzzzzzzzzz

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 07:34 PM | Show all posts
weh geng siyes ke mu guna minyak mutiara motors tu? ok ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 07:37 PM | Show all posts
29# geng_tx

sebelum mengganas, urang kata elok guna minyak nie jer.. urang lar kata, bukan haku...

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 07:41 PM | Show all posts
hahahaha....hambek ko....habes jahanam thread
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 07:59 PM | Show all posts
weh geng siyes ke mu guna minyak mutiara motors tu? ok ke?
t@t Post at 18-8-2009 19:34



eks? hmmmmmmmm....
bukan pakai kat keta aku,

kat kuantan ni, tak de jual.
ni keta projek kami yg pakai.
si pomen Bujal  amik dari KL.
tahun dulu, masa main kat telok gadong , memang pakai minyak ni.
main kat jempol pun, pakai minyak ni.
dikatakan, lagi best dari HKS atau TOTAL.
tu pendapat peribadi dia.
bagi aku, tak de banyak sangat beza kecuali minyak gear dan LSD dia.
tak de slip masa " ride the clutch".


yg 1000hp pun ada ....... for track use.... tapi, macam tak kena masuk kat keta 170hp kan? wa ka ka...

29# geng_tx  

sebelum mengganas, urang kata elok guna minyak nie jer.. urang lar kata, bukan haku...


Fast-N-Furious Post at 18-8-2009 19:37


mantap betul bungkusan dia.....

tapa tapa ni.... bau dia musti perghhhhhhhhh...... pinsan lorrr


apa kata ko try dulu... pastu bagi review kat sini...


p/s: kalau minyak tapa tu sapu pada pelepah flip flap... ko rasa jadi apa? wa ka ka
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 08:09 PM | Show all posts


zaman wira lowered tak hingat dulu, selalu pakai minyak ni.

masa tu tak banyak minyak 10 000km ada di pasaran.

ni salah satu dari produk 10 000km...

tapi packing dia dah lain laaaa...

dulu bekas kaler biru gelap.

harga pun ekonomi jerr... rm 50 kut?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-8-2009 08:38 PM | Show all posts
hahahaha....hambek ko....habes jahanam thread
t@t Post at 18-8-2009 19:41


I like it....hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 09:48 PM | Show all posts
mula2 pakai petronas syntium.. skang pakai caltex ape jadah ntah psl dpt kete menan free.. heheh..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 11:10 PM | Show all posts
haku guna minyak cap Honda i-VTEC tu jer.. tak silap haku, yg produce minyak nie Indenmitsu ker aper nama dier, kampeni jepun..
Fast-N-Furious Post at 18-8-2009 17:15


nama owner dia adalah professor hirotaa.. dia ni pencarik bakteria baik utk buat minuman yakult, kilang dia kat balakong ada sebijikkk
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 11:14 PM | Show all posts
nih la paling best............selalu pakai magnatec jek dulu...nak try pakai nih pulok.........

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2009 11:15 PM | Show all posts
yg nih bawah sket...takde sport

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2009 07:14 AM | Show all posts
C63 AMG rekomen suruh pakai Mobile 1.....so, teman mengikut aje
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086556s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list