Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
10090
View
110
Reply

kenapa kotak kotak jer?

[Copy link]

Author: TanSriJess       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-12-2009 02:24 PM | Show all posts |Read mode
aku baru balik dr masjid smayang jemaat td

sbenarnya dh lama aku perhati,tapi hari ni jer nak bagitau
kenapa corak kain pelikat org laki ni 98% nya kotak2 jer
dr sebesar kotak rokok smpai petak2 kecil...tak lari dr corak petak n kotak :kant:

amat2 jarang nak jmpa yg lain dr corak tuh?
designer kain pulikat ni dh takde otak ke nak pk sesuatu yg baru n segar?
tak tahukah mereka berjuta juta org laki kat malaya ni pakai n perlukan kain tuh?

market yg begitu besar utk mereka ciptakan satu revolusi dlm design kain pelikat
sbb tu la aku semakin hari makin tawar hati nk pakai kain pelikat walupun berderet stok dlm almari yg x terusik pun





bkn current issue?? ala..selalu ngan isu seks ngan politik,elok kita cakap pasal kain pelikat la pulak
hehehehhehe

-selamat bersidang- {:1_144:}
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:25 PM | Show all posts
1# TanSriJess


lenkali cubalah pakai kain batik...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:26 PM | Show all posts
Kain samarinda yang orang lelaki ada pakai tu pun, tak pulak coraknya kotak2..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2009 02:26 PM | Show all posts
Kain samarinda yang orang lelaki ada pakai tu pun, tak pulak coraknya kotak2..
duquesne Post at 4-12-2009 02:26 PM


tu hanya 2% jer la...98% lagi sama jer
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2009 02:27 PM | Show all posts
1# TanSriJess


lenkali cubalah pakai kain batik...
noor2 Post at 4-12-2009 02:25 PM


hahahha...nanti ada org dtg selak
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:27 PM | Show all posts
penah aku tgk orang semayang pakai kain batik.cam pompuan pakai.corak die lain skit.may be dari indon kot
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:28 PM | Show all posts
dah design camtu..nak corak camner lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:28 PM | Show all posts
hahahha...nanti ada org dtg selak
TanSriJess Post at 4-12-2009 14:27


sapa pulak nak selak di kalangan jemaah lelaki tu?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:28 PM | Show all posts
ni pon nak masuk isu semasa ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:28 PM | Show all posts
aku baru balik dr masjid smayang jemaat td

sbenarnya dh lama aku perhati,tapi hari ni jer nak bagitau
kenapa corak kain pelikat org laki ni 98% nya kotak2 jer
dr sebesar kotak rokok smpai petak2 ...
TanSriJess Post at 4-12-2009 14:24


anya suka kain pelikat tan sri....anya rasa lelaki nampak seksi pakai kain pelikat....
women imagine whether or not they wear their undies under those folds of kain pelikat....well...at least i do...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:28 PM | Show all posts
eh TS ...aku baru beli kain pelikat untuk anak aku bersunat mingggu lepas...cantikk corak dia...tgh2 kotak tu ada corak songket...lawa anak aku pakai pi bersunat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2009 02:29 PM | Show all posts
7# abgboroi

typical sgt la corak tuh

dr zaman aku lahir smpai ke hari ni...sama jer
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:29 PM | Show all posts
aku teringin nak carik kain pelikat corak bulat2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2009 02:30 PM | Show all posts
eh TS ...aku baru beli kain pelikat untuk anak aku bersunat mingggu lepas...cantikk corak dia...tgh2 kotak tu ada corak songket...lawa anak aku pakai pi bersunat
alahai Post at 4-12-2009 02:28 PM


tapi kotak jugak kan?

ada yg jalur kebawah...( melintang cam bendera malaya blom jmpa lg )

yg corak2 batik ala from indon ada gak

tapi kalau jmpa 100 org...2 org jer la pakai camtuh
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:31 PM | Show all posts
aku teringin nak carik kain pelikat corak bulat2
BlueHand Post at 4-12-2009 14:29


so retro....i like......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2009 02:31 PM | Show all posts
anya suka kain pelikat tan sri....anya rasa lelaki nampak seksi pakai kain pelikat....
women imagine whether or not they wear their undies under those folds of kain pelikat....well...at least i d ...
anya8797 Post at 4-12-2009 02:28 PM


sy  x suka pakai kain pelikat...smpai ke tua ni tak reti ikat secara betul & sempurna
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:32 PM | Show all posts
so retro....i like......
anya8797 Post at 4-12-2009 14:31


ai laaikkkkk too
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:32 PM | Show all posts
sy  x suka pakai kain pelikat...smpai ke tua ni tak reti ikat secara betul & sempurna
TanSriJess Post at 4-12-2009 14:31


xpayah ikat.. ko stepler jek kat perut tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:34 PM | Show all posts
1# TanSriJess


lenkali cubalah pakai kain batik...
noor2 Post at 4-12-2009 14:25


yes...baru ader bunga2 sket...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 02:34 PM | Show all posts
x yah pk psl kaen pelikat bagai lewww......
kalo tanseri x pakai ape2 lagik chirpy sukerr tgkkkkkkkkkkkkk



.... ampunkan chirpy abng manakkkk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097392s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list