CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4823|Reply: 2

Suami bagi duit belanja kepada anak buah dia yg dah kahwin setiap bulan,normal ke?

  [Copy link]
Anonymous
Anonymous  Post time 29-11-2023 09:47 AM |Read mode
Assalamualaikum semua.
saya nak tanya pendapat korang semua..adakah wajar seorang suami memberi duit belanja kepada ank buah dia yang dah berkahwin setiap bulan.Adakah ini normal bgi korang.

Sedangkan anak buah suami saya ini telah berkahwin dan mempunyai anak seorang dan tinggal bersama2 dengan keluarga.Saya sebagai seorang isteri mempunyai perasaan tidak senang dengan keadaan ini sebab saya tengok elok je anak buah suami saya setiap tahun beli emas perhiasan.

Tapi jika ada sebarang kesulitan kewangan mesti whatsapp suami saya minta duit.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-11-2023 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau i ok je asalkan keperluan rumah dan kehendak sy dipenuhi dan cukup hahaha. Sbb dlm keluarga ni kita ada hubungan rapat dgn keluarga lain, jd biar je la. Entah kita tak tahu akan ada musim kita susah pulak nanti. Ayah i mcm bank kpd sepupu2 i, sbb pakcik2 i ramai meninggal muda. Sampai ada yg ayah sponsor sampai habis u dan skrg ada sepupu i yg bg tiap2 bulan kat my parent. Tp sampai skrg pun masih ada yg kalau susah masih call ayah tambah2 sepupu yg meniaga. Bantu je la selagi boleh, asalkan kita dh lebih cukup dan tak terbeban
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi smpai dia boleh independent beli emas tu kira dh lebih dri mmpu. Dia xlyk utk minx wang dr ur hb lg dh. Aku bkn apa.klo biar lama2 depa byk emas, ko yg xda emas lgsg. Adalah lbih baik jika duit lebih hb ko tu, jgn bg kt depa tp beli emas utk ko sbulan 1 gram. Lama2 jd coins dirham/ dinar.

Ko mulai skrg ko main trict la sikit. Ckp kt hb u, u nk join kutu emas. Sbulan rm30 lebih je lama2 dpt emas byk gram kak. Klu hb ko stuju, nnt dia dh xda duit lebih utk diberi pd mereka..... ko kena bijak.. hal kcik je ni aku rasa.  Ko ejas la cemana pun buat bg hb ko xda duit lbih. Sbb aku ni, klu bebudak tu btul2 b40 aku kesian la jugak, wajar la laki ko buat pahala sedeqah. Tp dgr depa siap mmpu beli emas..  lama2 ko yg kering. Klu xnk emas ko bukak acc asb nnt lki kot ada komitmen bulanan dgn asb. Ko pegang smua duit laki ko la pendek cakap.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh individu yang dikenalinya. ! Penjawat Awam Ditahan.Hilang Sejak 10 Julai, Pulis Mohon Bantuan Kesan Nur Farah Kartini
YgBenarUpdate :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh i
Views : 102555 Replies : 610
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31371 Replies : 199
[tvN/Netflix] Love Next Door - Jung Hae In, Jung So Min (Mulai 17 Aug 2024)
xyla73[tvN/Netflix] Love Next Door - Jung Hae
Views : 2581 Replies : 2
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 82767 Replies : 3545
Ada pramugari dan pramugara terpaksa berkongsi bilik, termasuk ‘tidur’ bersama juruterbang..Video klip “Darkside Pramugari” cemarkan imej kru kabin – NUFAM.Akan buat laporan pulis
YgBenarAda pramugari dan pramugara terpaksa ber
Views : 54123 Replies : 122
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 113585 Replies : 2967
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 91617 Replies : 677
Tandas duduk vs Tandas cangkung
YgBenarTandas duduk vs Tandas cangkung
Views : 25809 Replies : 60
Ada KWSP ada awek:Duda Alami Tekanan Perasaan, Semua  Duit KWSP Kena Rembat Dengan Kekasih!
YgBenarAda KWSP ada awek:Duda Alami Tekanan Per
Views : 29104 Replies : 19
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3455 Replies : 22

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-7-2024 02:20 PM GMT+8 , Processed in 0.056295 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list