CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 17972|Reply: 14

[Tempatan] Tertinggal anak budaya kito:Tak Perasan Anak Tertinggal Di R&R, Nasib Baik Ada Abangla Abangla Tolong Jagakan

  [Copy link]
Post time 21-2-2024 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 21-2-2024 12:05 AM

Tidak dinafikan, perjalanan jauh sememangnya memenatkan sehingga memerlukan kita untuk berhenti berehat di R&R




Di tempat itulah kita boleh berehat, makan atau singgah ke tandas. Namun, baru-baru ini, tular sebuah video yang memaparkan ibu ayah terlupa salah seorang anaknya tertinggal di R&R Pagoh.

Difahamkan mereka sekeluarga berhenti seketika untuk berehat, namun sebaik saja ayahnya meneruskan perjalanan. Ibunya mendapat panggilan daripada anaknya yang dia tertinggal di R&R.

Ibunya lalu menoleh ke belakang untuk mengenal pasti kehilangan anaknya itu. Abang yang duduk di belakang juga tidak perasan kerana tidur sepanjang jalan.

Mereka terpaksa pusing balik ke R&R Pagoh untuk mengambil anaknya. Mujur, ada 3 orang pekerja Bangladesh yang menemani dan menjaga anaknya.

Image via @shahilashah (TikTok)

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 04:40 AM | Show all posts
bodoh tak perlu tayang kat org kot
anak tertinggal pun post as content
aneh2 ibu bapa di zaman kini
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 12:52 PM | Show all posts
kereta kau panjang bas ke sampai tak nampak orang belakang?
kemahen siap pasang cabin cam..

Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:53 PM | Show all posts
patut dakwa je mak bapak cuai ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
suatu hari nanti
pastikan bercahaya
pintu akan terbuka
kita langkah bersama

di sutu kita lihat
bersinarlah hakikat
debu jadi permata
hina jadi mulia





http://youtu.be/a5_H4SUImGY
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 21-2-2024 02:55 PM
suatu hari nanti
pastikan bercahaya
pintu akan terbuka


"kaka..bila mau kawen sama saiya?"-Abang(la SUTU)
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-2-2024 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ank 2 aje tu.
Bukan 10 mcm aaj
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Setiap minggu, setiap bulan ada kisah parents negligence
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-2-2024 03:31 PM | Show all posts
mujur ada bangla utk tgkkan
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
memang kau tunggu masa nak jadi cuai utk merakam kebodohan sendiri kan? persis menunggu orang tu mati utk buat konten
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:00 PM | Show all posts
tolong la tangkap mak bapak cuai ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu x tinggal ank dlm kereta tgh panas
Mereka tinggal ank di rnr
Klu ank boleh pecat ibu bapa mereka, sila pecat
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:36 PM | Show all posts
Bila la mesia nak tegas bab2 mcm ni. Jkm at least buatla keja. Keja byk mehhh
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 04:54 PM | Show all posts
Masalahnya kenapa pegi upload kebodohan sendiri dekat social media?
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2024 05:01 PM | Show all posts
baik bangla2 tu kan tlg tgk2 kan...

ape pon meollls harap parents tu boleh jadikan ni tauladan...ikut hati meoollls iiooolllsss nak makikan jerrr parents tu...tapi it could happen to us kan...ishk, mintak simpang....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 05:45 PM GMT+8 , Processed in 0.076540 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list