CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 14834|Reply: 105

Didakwa Sudah Berkahwin Dengan Marissa, Ini Jawapan Aslam, "No Comment"

  [Copy link]
Post time 26-2-2024 09:14 AM | Show all posts |Read mode




Sehingga ke hari ini, dakwaan mengenai anak kepada pasangan selebriti Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania sudah bernikah dengan Ahmad Aslam di Thailand masih masih belum terjawab.


Terbaharu, pihak Melodi berjaya mendapatkan isteri kepada Aslam iaitu Misya Mazlan di sebuah pusat beli-belah bagi mendapatkan komennya berhubung dakwaan tersebut.


Walau bagaimanapun, Misya tidak mahu mengeluarkan sebarang komen dan meminta pihak media untuk bertanyakan sendiri mengenai kesahihan tersebut daripada Aslam.


Saya tak ada apa-apa nak komen, saya rasa lebih baik kalau tanya tuan badan sendiri.


Dalam pada itu, wartawan Melodi dilihat berjaya menerjah dan menemu bual Aslam berhubung isu tersebut namun, jejaka berkenaan juga memilih untuk tidak memberikan sebarang komen.


Namun, Aslam meminta agar pihak media memberikannya ruang dan masa untuk menjelaskan perkara tersebut.


"Saya minta mana-mana pihak media untuk berikan saya ruang dan masa untuk saya jelaskan.


"Mengenai dakwaan sudah berkahwin itu saya ‘no’ komen".





Aslam yang berada di dalam sebuah kereta berwarna putih kemudiannya dilihat berlalu pergi meninggalkan pasukan Melodi.


Terdahulu, tularnya satu dakwaan yang mengatakan Aslam dan Marissa sudah bernikah di Songkhla, Thailand pada 27 Disember lalu.








Bukan itu sahaja, kakak kepada Misya iaitu Nadiah Mazlan juga mengesahkan mengenai berita perkahwinan tersebut ketika dihubungi OhBulan!.


Sekadar info, Marissa sebelum ini juga pernah didakwa menjadi punca keretakan rumah tangga Aslam dengan isteri pertamanya, Misya sehingga pasangan itu hampir bercerai.


Namun, Aslam dan Misya mengambil keputusan untuk rujuk semula selepas kontroversi itu reda.


Pada November tahun lalu, Misya yang juga ibu kepada dua cahaya mata tampil membongkar dakwaan kisah kecurangan suaminya dengan model muslimah berumur 19 tahun itu.


Sumber: TikTok Melodi/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2024 09:23 AM | Show all posts
motiffff no comment
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:00 AM | Show all posts
Dari jauh nampak telinga je budak ni.. i rasa heols sweet talker
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:05 AM | Show all posts
jawapan yang biasa..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiber selam jadi retis kena kejar hujung2 no comment
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:16 AM | Show all posts
kira betul la tu yeeee
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 26-2-2024 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 26-2-2024 10:00 AM
Dari jauh nampak telinga je budak ni.. i rasa heols sweet talker

Nabil kata telinga astro..

Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Jambu selam ni. Patut marissah tergila2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2024 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Handsome ????
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Handsome dia ni. Mulut manis kut kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni bukan retis la hanat!
Producer melodi dh level reputz cari dah.
Lols
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:52 AM | Show all posts
smlm iolls tertgk melodi, kenapa la g kejar misya & aslam tu, diorang bukan retis
g la kejar marrisa or parents dia, nk juga dgr komen diorang
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Hensem jugak budak ni. Dalam gambar tak hensem
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
nk ngaku bini sndri pn susah...
tapi gatAl nk poligami
gatal nk skandal...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:06 AM | Show all posts
Kejar marissa lah, takpun kejar acik ebi.. mcm zaman dulu acik ebi kejar oman
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:13 AM | Show all posts
hnsem nyee selammm...
muke jambu bad boi...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2024 11:17 AM | Show all posts
Reputz pun bodoh piang depa ni bukan retis la.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:20 AM | Show all posts
jadi kami netijenni nak buat apa skrg?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:24 AM | Show all posts
dewi_rina replied at 26-2-2024 11:06 AM
Kejar marissa lah, takpun kejar acik ebi.. mcm zaman dulu acik ebi kejar oman

ha...ha...sampai bila2 peristiwa kena terjah kat set tu akan diingati..

"abang ingat saya ni apa???"

"saya takde mak bapak???"

"macam buruk sangat aku ni..."

tapi masa tu memang simpati la kat abby...jahatnya oman..jahatnya mey..

cuma skrng abby dah mcm takde empati plk pada perempuan lain yg jadi mangsa suami cam oman...
dan yg merampas tu anak sendiri plk ...


Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 11:29 AM | Show all posts
senang jadi lelaki ni kan.. jawapan no comment.. tak iyakan si markisah tu bini betoi ke tidak.. selamanya la berdiri di belakang bini bini
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-5-2024 07:42 AM GMT+8 , Processed in 0.239351 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list